娛樂滿紛 26FUN's Archiver

r0211272 發表於 2008-5-17 05:51 PM

剃鬚

小弟剃完鬚後d 皮膚會好敏感,起d粒粒出泥,其實咁應該要用鬚後水定剃鬚膏?

自由神 發表於 2008-5-17 05:59 PM

會唔會係換一塊乾淨既力片呢?;)

勇勇 發表於 2008-5-17 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]r0211272[/i] at 2008-5-17 17:51:
4bewFp 小弟剃完鬚後d 皮膚會好敏感,起d粒粒出泥,其實咁應該要用鬚後水定剃鬚膏? [/quote]
wz2fq*KEk 你一定冇用剃鬚羔:dev::dev:yXhL%~+K T
剃鬚一定要用剃鬚羔架:)因為你唔用剃鬚羔會張表皮剃走,所以一定會敏感紅晒:)
R gog KA_ 快D去買一支啦:cheers:

Harrison 發表於 2008-5-17 06:21 PM

用電動剃鬚〔跑〕會比手動果d剃鬚刀好,
aK]*R xH2XY 一係如果你用手動剃鬚刀,3hIX5D'w'Bs s
就要經常更換塊乾淨既刀片,
Y~ SO#H 剃鬚膏就一定要用,O%`8XKDF!H
會無咁傷,
d6n~%q8K;e 鬚後水最好就用啦

sakura310 發表於 2008-5-17 07:04 PM

想問下
$_[7L.Q|9CD7b9{ 我都已經剃左幾年鬚
!h6|j$R _5et 但我一直無用剃鬚糕或鬚後水哥d(基本上都無話敏感哥d)
B;MY`[H4Y~QBkG&e 剃鬚糕大概知會剃得乾淨d
v#t|g$Z.vc 但鬚後水又係咩用?

Harrison 發表於 2008-5-17 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2008-5-17 07:04 PM:T ?v8HjQ
想問下
c+Oq'Y!n&O/Ro:w 我都已經剃左幾年鬚
C"O(^r kk/T#c"Q 但我一直無用剃鬚糕或鬚後水哥d(基本上都無話敏感哥d)OL;p K$Q#G o o?
剃鬚糕大概知會剃得乾淨dw-RX8_A;}
但鬚後水又係咩用? [/quote]
/b.a,Gz C?+N
VB7b;[A_!T q 預防剃鬚後肌膚敏感同埋粗糙,
ae{!WX0k J*Y f 有d仲可以補濕滋潤
RFEUB]:g+A (生產商指出):haha:

makin 發表於 2008-5-17 08:44 PM

我岩岩都剃左第一次..><"
B Mq6Z!{+`m J 但係咀隔離d毛毛好難剃..有咩方法
,@)O;AI&rHv 仲有剃完d皮好緊咁..

勇勇 發表於 2008-5-17 09:32 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2008-5-17 19:04:
U0K.ZPU A+@5F 想問下
,z"eO5uX~~Rd"s 我都已經剃左幾年鬚
.xS:X})Y"J*zj 但我一直無用剃鬚糕或鬚後水哥d(基本上都無話敏感哥d)
[?#l2uY"g3wU 剃鬚糕大概知會剃得乾淨d[ ?-BFN R-j
但鬚後水又係咩用? [/quote]:x(fQ$@G:`\
用剃鬚糕係會冇咁容易整傷表皮:)
.W8b5i;Z6K;erl 鬚後水可用可唔用,我都冇用鬚後水:dev:

kakeidevil 發表於 2008-5-17 09:34 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-5-17 20:44:
n'BG.q8w.~ q.r[ d 我岩岩都剃左第一次..><"
AWF!DVD 但係咀隔離d毛毛好難剃..有咩方法
(h,N Fdw 仲有剃完d皮好緊咁.. [/quote]
#f8H5f\3c
X-D GQlT\;z\H
}.c%iBBHm 第一次......................:naughty:k2mQg:Ai'r
有冇封番封利是先:dev::love:

勇勇 發表於 2008-5-17 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-5-17 20:44:
A9k'T%hm.f$]e&@K 我岩岩都剃左第一次..><"%?"Ss9M;{3r.g
但係咀隔離d毛毛好難剃..有咩方法
4M/FD.qH;dG*~ 仲有剃完d皮好緊咁.. [/quote]
-KTpIS5ke5NG9c 你用手動 電動:confused:bs-va"VJ
如果係手動,你可以反方向剃一定好clean:good:電動我就唔知道喇:haha:*Nq ]#wY
因為你冇用剃鬚羔,你把表皮剃去,所以已經受傷了:(
)K6YJLP;T6k|LQQ 記住要用剃鬚羔啊:):)

勇勇 發表於 2008-5-17 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2008-5-17 21:34:G)M1N zJ8iP

Cl }0h/m)JK9t C -DK1L ]O~9wu
Pt9n(sXq
第一次......................:naughty: mE Dz8y
有冇封番封利是先:dev::love: [/quote] B lVq$?8ba:sE
:eek::eek::eek:z,AsHx:Y
:D:D:D
`@2?&ui :gun::gun::gun::gun:

r0211272 發表於 2008-5-17 11:05 PM

但係如果我用沖涼果d 浴露代剃鬚膏得唔得??:confused: O8W#~w.\sxM*h]8F
其實用邊樣(鬚後水定剃鬚膏)先可以解決敏感起粒粒ge 問題:confused:定還是2樣都要
,\+M/rB ? Kc1Ex 用:confused:

makin 發表於 2008-5-17 11:13 PM

係咪封利是比我先a_a"?6V7b?KE9[o.K3v$_
我有用膏啊..手動果d..d膏係咪要用好多好多?csx'W&k#b
我用左少少咋-.-同埋係咪用手抹到成面都係就得..

qqwqqwqqw1 發表於 2008-5-19 01:00 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2008-5-17 09:34 PM:
-a/dI D'v:k*k j5dcS7gc2M
|Y!L`3\ Cu

mcM @!jZ7O | 第一次......................:naughty: o5lz!V3C8YoPA,o!IX
有冇封番封利是先:dev::love: [/quote]
kb)Y!^6o A5RM'D'K
;T kP6z,E#u 剃毛:drool::drool::drool:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.