剃鬚
小弟剃完鬚後d 皮膚會好敏感,起d粒粒出泥,其實咁應該要用鬚後水定剃鬚膏? 會唔會係換一塊乾淨既力片呢?;) [quote]Originally posted by [i]r0211272[/i] at 2008-5-17 17:51:小弟剃完鬚後d 皮膚會好敏感,起d粒粒出泥,其實咁應該要用鬚後水定剃鬚膏? [/quote]
你一定冇用剃鬚羔:dev::dev:yXh L%~+KT
剃鬚一定要用剃鬚羔架:)因為你唔用剃鬚羔會張表皮剃走,所以一定會敏感紅晒:)
快D去買一支啦:cheers: 用電動剃鬚〔跑〕會比手動果d剃鬚刀好,
一係如果你用手動剃鬚刀,3hIX5D'w'Bss
就要經常更換塊乾淨既刀片,
剃鬚膏就一定要用,O%`8XKDF!H
會無咁傷,
鬚後水最好就用啦 想問下
我都已經剃左幾年鬚
但我一直無用剃鬚糕或鬚後水哥d(基本上都無話敏感哥d)
剃鬚糕大概知會剃得乾淨d
但鬚後水又係咩用? [quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2008-5-17 07:04 PM:T ?v8HjQ
想問下
我都已經剃左幾年鬚
但我一直無用剃鬚糕或鬚後水哥d(基本上都無話敏感哥d)OL;pK$Q#G o o?
剃鬚糕大概知會剃得乾淨dw-RX8_A;}
但鬚後水又係咩用? [/quote]
預防剃鬚後肌膚敏感同埋粗糙,
有d仲可以補濕滋潤
(生產商指出):haha: 我岩岩都剃左第一次..><"
但係咀隔離d毛毛好難剃..有咩方法
仲有剃完d皮好緊咁.. [quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2008-5-17 19:04:
想問下
我都已經剃左幾年鬚
但我一直無用剃鬚糕或鬚後水哥d(基本上都無話敏感哥d)
剃鬚糕大概知會剃得乾淨d