成都橫風橫雨..[sY-q,F
希望你地可以頂得住啦v:Y?r`e5|9\_
振作起黎,|z"w4` D^8DV
挨過呢關!D9Y/h?i rC9W
人定勝天! [quote]Originally posted by [i]AshleyCole[/i] at 2008-5-18 04:01 AM:
今日1:10AM又發生6級餘震
成都橫風橫雨..
希望你地可以頂得住啦
振作起黎w&e)TP{#XYY;K9S }
挨過呢關!d!FN3a*`u
人定勝天! [/quote]
非常擔心我d同事{#l;oB5H;m(m-_v
希望佢地冇事(HG_3J;C[a
繼續救人 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 希望所有中國人都能為救災而出一分力! 連人黎既人死傷
有邊個真係睇到宜唔覺得心痛呢
宜家搵到既死亡人數都接近3萬了jd3Ap+[]
再有陸陸續續既人命傷亡
當我睇到呢2日 有人比人命出黎(]2^H,X?,U
中國既拯救隊既歡喜
連我忍唔住 心入面係到喊
四川既人加油呀 ? I@z%B c0V
Life is what you make it!! [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 04:35 AM:
J4t3N#Y^._
[size=6][color=Purple]多謝對災... [/quote]
ni1jBy{
这位大大你也未免太过火了!!偶在政治版听说你在这有很多党羽,很多人都附和你,但你也太咄咄逼人了.偶没有任何跟大大你骂战之意 lol 我希望你能了解.只想说说偶会大大支持搜救人员,希望找到更多遭到埋困的生还者,那就是给咱门最大的安慰了:)Q,O;]Z.[-[W.V
[[i] Last edited by playbr2 on 2008-5-18 at 07:37 AM [/i]] 除左軍民一心, 但願天公造美, 唔好再有咁多枝節影響救援進度 大家還是努力捐物給災區比較好G5{"br L+l+``
錢 現在國內國外很多捐錢的 加上有中央財政支持 錢應該問題不大
而援助機構的資金運作透明度真是令人擔心
加上最近借災區的詐騙短信橫行 我係徹底反對一黨專政既, 但對今次共產黨既表現只有拍手完再拍手!
同胞們! 全世界既人都好關心你地架! 願天佑中國!
生死之間,更見人間有情. 希望四川 同胞可以安然度過!!
好多人支持你地架!!
唔好放棄!!
明天會更好
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** Save lives is the most important thing and need a lot of money to rebuild, please support and donate money!!! support..........................:help::help::help::help: 看到你們的遭遇, 感到很難過希望你們能振作起來[8m#b2L+c({Xp[H
能儘快重建家園吧 hope佢地可以快d企返起身,4q!wU)ZSO2Q"@a1Hcv
重建家園 看到了天災帶來的家破人亡,殘磚破瓦,也看到了人間溫情,看到了這次地震與緬甸風災迥然不同的治理方法,和看到了中國人民的成熟。
這次地震留下了許多感慨萬分的故事,溫馨,母愛(記得手機短信:“親愛的寶貝,如果你能活著,一定要記住我愛你”。 )
希望他們能盡快重新安頓下來,重建家園。 据天文台发报天气消息}(}$K,\}5eP;`x
C+E)n8T g5K-CJtS
未来几天 四川可能有雨 , 预料令搜救工作更严艰巨
除不利运输救灾物品,灾区现场环境将可能变得更恶劣。+K}0yA#q4W
最令人担心的是 天气气温温差变化大, 必须加强消毒严防社区发生疫症。
O2rW L'?#k+jP6t.zY{ l
在这里 再次呼吁 各位 有钱出钱 有力出力。。。 踊跃捐输。。齐心抗灾L#Ac;FeQ7Ar(b
灾民需要大量物资供应去应付可能变得更怀的环境。
莫迟疑。。行动吧!
可能就是多你的一份善款, 就能多救一个灾民。Ur1J-K Lv,G
5|%Zc)J d[ [ ls4~
捐款前, 請了解及認清該機構是否合法的慈善機構 ,
银行既 捐款户口 是否正確 及其相關服務的內容
谢谢各位r&Z Xs:y [cQ Py
[[i] Last edited by vv1668vv on 2008-5-20 at 03:09 AM [/i]]
頁:
1
[2]