今日東方港聞:不滿飛站女子狂追攔城巴 [18/05/2008]
呢位港女,自己有不滿就做作出損人不利己嘅行為,完全漠視車上乘客同其他道路使用者嘅感受......... :nogood:L*Asn?k?4D9B[IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb220/kinzphotos/IMGP5530re.jpg[/IMG]'I)z W8gd[w
|k I.Nz
[[i] Last edited by kinz on 2008-5-18 at 11:13 AM [/i]] 當時唔知有冇人影低短片??? 咁樣截車都係第1次見..截車需要對峙架咩 -0- 港女年年有,今日特別多 Wtv^aT#^ AxQ M
娛樂aio戈邊都有一個啦 巴士飛站,唔係應該在巴士起過巴士站唔停先知ga咩?
巴士行緊唔停,個女人要追到架巴士前面,咪要跑得俾架巴士快lor,唔係咩? 香港耐唔耐會出一些傻人!!! [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-18 12:54 PM:7YR!dQ0q]}]
香港耐唔耐會出一些傻人!!! [/quote])i5uVq2}ct
我認為佢有燥狂症
應該同情佢 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 嘩:eek:$h!gj h8sRUHz
9個站
有冇咁快呀b)mb Q$Oz3h-]CC/n(o7W
咁仲洗搭巴士S+F#\&{3fGh"Y
自己跑去啦 香港的女士係比其他地方的特別d既... 我覺得又唔可以話佢既#Rc,A(l Y2SAm*r
係男係女根本無關係X.Lk-s~(T#Q~(A
試下設身處地
你好趕時間返工7d9c7X0J s!Isq)Q#u
點知俾人飛站
係邊個唔岩先?RH]J#hI1m9e
佢都係做一d野保護返自己既權益
並唔係完全錯哂... 嘩@@Qct9^F
西利...:f'ft+^X;y/^
追九個站..
不如唔好搭車啦... [quote]Originally posted by [i]Aivn[/i] at 2008-5-18 01:52 PM:Pli!]O W;zN
我覺得又唔可以話佢既Zf8r1A7}T~pk6z
係男係女根本... [/quote]
9k`v7k.m.D:K
如果要用別人既生命安全
去換取自己既權益
咁同損人利己有咩分別呢?
q&GpE;CA;L,Gb+Y
況且故意衝出馬路
阻街, 防礙交通, 影響大眾市民安全