娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kinz 發表於 2008-5-18 11:11 AM

今日東方港聞:不滿飛站女子狂追攔城巴 [18/05/2008]

呢位港女,自己有不滿就做作出損人不利己嘅行為,完全漠視車上乘客同其他道路使用者嘅感受......... :nogood:L*Asn?k?4D9B

b,]1RAD;t [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb220/kinzphotos/IMGP5530re.jpg[/IMG]'I)z W8gd[w
|kI.Nz
[[i] Last edited by kinz on 2008-5-18 at 11:13 AM [/i]]

戰虎 發表於 2008-5-18 11:16 AM

當時唔知有冇人影低短片???

kaikai886 發表於 2008-5-18 11:18 AM

咁樣截車都係第1次見..截車需要對峙架咩 -0-

ch.chak 發表於 2008-5-18 11:30 AM

港女年年有,今日特別多 Wtv ^aT#^ AxQM
娛樂aio戈邊都有一個啦

sakura310 發表於 2008-5-18 12:45 PM

巴士飛站,唔係應該在巴士起過巴士站唔停先知ga咩?
v h8_'_5M_L+D hu 巴士行緊唔停,個女人要追到架巴士前面,咪要跑得俾架巴士快lor,唔係咩?

打狗棒 發表於 2008-5-18 12:54 PM

香港耐唔耐會出一些傻人!!!

seafireson2 發表於 2008-5-18 01:05 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-18 12:54 PM:7YR!dQ0q]} ]
香港耐唔耐會出一些傻人!!! [/quote])i5uVq2} ct
我認為佢有燥狂症
&] n ]6|J9V O#t.o P 應該同情佢

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 01:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

-仔仔仔- 發表於 2008-5-18 01:32 PM

嘩:eek:$h!g j h8s RUHz
9個站
p4JK9Z M+Z:D 有冇咁快呀b)mb Q$Oz3h-]CC/n(o7W
咁仲洗搭巴士S+F#\&{3fGh"Y
自己跑去啦

0000001 發表於 2008-5-18 01:36 PM

香港的女士係比其他地方的特別d既...

Aivn 發表於 2008-5-18 01:52 PM

我覺得又唔可以話佢既#Rc,A(lY2SAm*r
係男係女根本無關係X.Lk-s~(T#Q~(A
試下設身處地
F mY~&@d4k8@g 你好趕時間返工7d9c7X0J s!Isq)Q#u
點知俾人飛站
S&F9}+I2A&L_ 係邊個唔岩先?RH]J#hI1m9e
佢都係做一d野保護返自己既權益
*R_ ](e#A3{:s 並唔係完全錯哂...

123456yyyYYY 發表於 2008-5-18 02:06 PM

嘩@@Qct9^F
西利...:f'ft+^X;y/^
追九個站..
oHN6M%Ie/c,u 不如唔好搭車啦...

0000001 發表於 2008-5-18 02:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Aivn[/i] at 2008-5-18 01:52 PM:Pl i!] OW;zN
我覺得又唔可以話佢既Zf8r1A7}T~pk6z
係男係女根本... [/quote]
v,X&buM(o+kL 9k`v7k.m.D:K
如果要用別人既生命安全
Ee8B;mo4D*t 去換取自己既權益
l S6dXi} 咁同損人利己有咩分別呢?
8G:N#Skf SF q&GpE;CA;L,Gb+Y
況且故意衝出馬路
)tx0dU0un akzp 阻街, 防礙交通, 影響大眾市民安全R+^@/A {r~&i0e
呢d應該唔算權益 t(XS/rX ]
what she did would also make delay to other passengers'Av2Z+u*Dp PTC
it is totally unfair to them.
D.v ~Q,[8fS,|1}
1N0[f)eJ+?o3{s 司機突然剎車可大可小
v:Td eE.]A6F 未計車上乘客安全
.PC@-Jf z1x 如單是因避此女子衝上行人路所造成的傷亡
"dh$X8~D*[{%Vn 也是難以預計的
;tD{a)a5hw,j ~O6TNe?'z
personally, i think she can report to the bus company2p#|B{ S!]0EN!oz
and lodge a complaint to the manager
^T6Hi&I [ but not rush into the street and do sth that may cause a horrible accident.C5{:{^V
hope she can understand the road belongs to the public
Q$q2E({sR but not just herselfdyE|zB
:)
IP!en0X] T Di O} \y
[[i] Last edited by 0000001 on 2008-5-18 at 02:50 PM [/i]]

amdintel 發表於 2008-5-18 02:27 PM

凌晨時份追巴士九條街趕返工???好難設身處地咁諗喎。架5B好似由銅鑼灣開到西灣,前後都無10千米,咁趕時間不如打的,唔通保護自己權益就可以犧牲人地權益?不如訪問下蕭小姐當時心路歷程,有需要就介紹好醫生比佢會唔會幫到佢哩?

Aivn 發表於 2008-5-18 02:48 PM

我當然唔係話佢岩4UE)ll!Km\ T0T1glw8W
但唔係錯哂^8Y v1_h
憤怒淹沒了理智

柏林@清雲 發表於 2008-5-18 03:47 PM

嘟,嘟嘟,嘟嘟,嘟嘟嘟~~
fF[N+Gg#Xv 憑傲氣,硬漢子,拼出一生痴

kkkjohnny 發表於 2008-5-18 10:20 PM

個巴士點解會飛站先,TMv+tIZ%F/M
有時我搭升降機我追唔切或者飛層我都會大大力踢佢,
.R7]_Se6ee 不過佢咁做又真係危險左d既

YingTung 發表於 2008-5-18 10:51 PM

巴士司機同乘客們一定心諗:3j2VK2UP)?/S
g`"{.f1Q6eLZ'R
早知車死你個死八婆。:kicking:

阿感 發表於 2008-5-18 10:55 PM

睇到張相忽其然諗起JLh^@H6Se:\9B+W
[img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A3xsaCWWQjBIASQALIu.ygt./SIG=11t0kfk9o/EXP=1211208726/**http%3A//www.64memo.com/Album/7/tankWWL.jpg[/img]

infjlam 發表於 2008-5-18 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-5-18 10:55 PM:
6_ G(M_,PV`'| 睇到張相忽其然諗起V*gZ6K8MT/ZA%d"\
[img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A3xsaCWWQjBIASQALIu.ygt./SIG=11t0kfk9o/EXP=1211208726/**http%3A//www.64memo.com/Album/7/tankWWL.jpg[/img] [/quote]
g_O(Q-IaVH
1O3C;KE$| 港女:good::good::good:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.