娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kinz 發表於 2008-5-18 11:11 AM

今日東方港聞:不滿飛站女子狂追攔城巴 [18/05/2008]

呢位港女,自己有不滿就做作出損人不利己嘅行為,完全漠視車上乘客同其他道路使用者嘅感受......... :nogood:j#LEZ#@,l7[(c@ D

Vg|{:DuR2z [IMG]http://i206.photobucket.com/albums/bb220/kinzphotos/IMGP5530re.jpg[/IMG]#N5dj,S$D ~
#j#st2@@(j @
[[i] Last edited by kinz on 2008-5-18 at 11:13 AM [/i]]

戰虎 發表於 2008-5-18 11:16 AM

當時唔知有冇人影低短片???

kaikai886 發表於 2008-5-18 11:18 AM

咁樣截車都係第1次見..截車需要對峙架咩 -0-

ch.chak 發表於 2008-5-18 11:30 AM

港女年年有,今日特別多#lk'pupC+{;p{
娛樂aio戈邊都有一個啦

sakura310 發表於 2008-5-18 12:45 PM

巴士飛站,唔係應該在巴士起過巴士站唔停先知ga咩?
{ YF-v` KN 巴士行緊唔停,個女人要追到架巴士前面,咪要跑得俾架巴士快lor,唔係咩?

打狗棒 發表於 2008-5-18 12:54 PM

香港耐唔耐會出一些傻人!!!

seafireson2 發表於 2008-5-18 01:05 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-18 12:54 PM:
'}:e0b0\$a|U 香港耐唔耐會出一些傻人!!! [/quote]
zI0@ cb v _!j 我認為佢有燥狂症
xUrR2g:zh$c[ d} 應該同情佢

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 01:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

-仔仔仔- 發表於 2008-5-18 01:32 PM

嘩:eek:5ZESn-Xmw
9個站
B1S5ERI B 有冇咁快呀Nuz"U^
咁仲洗搭巴士
'g\2{ s)eR'n j.h 自己跑去啦

0000001 發表於 2008-5-18 01:36 PM

香港的女士係比其他地方的特別d既...

Aivn 發表於 2008-5-18 01:52 PM

我覺得又唔可以話佢既}cW&}M [!uF$W }p
係男係女根本無關係~'IuKN-t`m3L!n(N
試下設身處地,l|cL f3}L:J
你好趕時間返工:{%U+X)A`.|:sdrKW
點知俾人飛站
? rA1V C-^Z Q?Xr 係邊個唔岩先?
;}:uBGmVm/c b$\a 佢都係做一d野保護返自己既權益zrBZ+| Z
並唔係完全錯哂...

123456yyyYYY 發表於 2008-5-18 02:06 PM

嘩@@C#Ns+L'u@Xn
西利...
s8`%m id0iy"m~ cP 追九個站..
sa6o,P g)f V7Vdr 不如唔好搭車啦...

0000001 發表於 2008-5-18 02:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Aivn[/i] at 2008-5-18 01:52 PM:
IQMB `.i0H&beh 我覺得又唔可以話佢既6JJp m6L"X b
係男係女根本... [/quote]9}uf3~1\dQI
9A9dR0]J$s4x r
如果要用別人既生命安全9a^8j.A G%@q~-Oa
去換取自己既權益_ z#P pt.apD
咁同損人利己有咩分別呢?,P ^;L:tz6]
$}s v r y0P
況且故意衝出馬路
C5D2Q5ApP 阻街, 防礙交通, 影響大眾市民安全)@h;D3{(\ M7U)Pm9}
呢d應該唔算權益[d6_ p,Zk
what she did would also make delay to other passengers-r5LZ:|_$iJ
it is totally unfair to them.
0Ats dGpKG M%V m
$[,tu~ mi v t 司機突然剎車可大可小.]9G*d En,M2q.yo7a7a
未計車上乘客安全 @y1e'pR2Tv0b\
如單是因避此女子衝上行人路所造成的傷亡
:NvJ;PxTToQ%O 也是難以預計的nRK {p.[l#` S
.f$J.sl I(ZiNq
personally, i think she can report to the bus company
gn.|8r![ aju9z&F and lodge a complaint to the manager
6Z)OL#]$zU[sQ$U but not rush into the street and do sth that may cause a horrible accident.
S4G+ef.` hope she can understand the road belongs to the public
;G*p#{n/\+r_(o@4Al_ but not just herself$s8Y&qI j`I M0d(|w
:)(Y4{,M nTH}

)s.c*C:[e9ys [[i] Last edited by 0000001 on 2008-5-18 at 02:50 PM [/i]]

amdintel 發表於 2008-5-18 02:27 PM

凌晨時份追巴士九條街趕返工???好難設身處地咁諗喎。架5B好似由銅鑼灣開到西灣,前後都無10千米,咁趕時間不如打的,唔通保護自己權益就可以犧牲人地權益?不如訪問下蕭小姐當時心路歷程,有需要就介紹好醫生比佢會唔會幫到佢哩?

Aivn 發表於 2008-5-18 02:48 PM

我當然唔係話佢岩
.m,v)G+w.os0_$nm 但唔係錯哂#{lv%Q2Y1U+~ F
憤怒淹沒了理智

柏林@清雲 發表於 2008-5-18 03:47 PM

嘟,嘟嘟,嘟嘟,嘟嘟嘟~~
f:Q_4nN UF \&Z;x([e_l 憑傲氣,硬漢子,拼出一生痴

kkkjohnny 發表於 2008-5-18 10:20 PM

個巴士點解會飛站先,
2z]"B*\VY 有時我搭升降機我追唔切或者飛層我都會大大力踢佢,%OO$I'Ol5u-De1jb.H
不過佢咁做又真係危險左d既

YingTung 發表於 2008-5-18 10:51 PM

巴士司機同乘客們一定心諗:
}nA7|+EVhP
U9G,^N_T 早知車死你個死八婆。:kicking:

阿感 發表於 2008-5-18 10:55 PM

睇到張相忽其然諗起
hW5ef }f` [img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A3xsaCWWQjBIASQALIu.ygt./SIG=11t0kfk9o/EXP=1211208726/**http%3A//www.64memo.com/Album/7/tankWWL.jpg[/img]

infjlam 發表於 2008-5-18 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-5-18 10:55 PM:m]E\+h$f2U&GP8lF
睇到張相忽其然諗起
6TD+pw8eK;V(gzS;D [img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A3xsaCWWQjBIASQALIu.ygt./SIG=11t0kfk9o/EXP=1211208726/**http%3A//www.64memo.com/Album/7/tankWWL.jpg[/img] [/quote]1DbP qoxP
,Aw {pX4s
港女:good::good::good:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.