[轉載]又一網誌奇聞:港女學生看四川地震
文章己刪,但仍可以看到回應,請協助廣傳0ae9_SvAN't`n+D Sdq
[url]www.xanga.com/SAYA_SHAN[/url]B~/e.[s6Y
|6Ju(j2kGl"A6_
#hE3W3I'qexe5k m
5.12 四川大地震 成為全城熱話w0Nt.^ O i3^
世界各地已經捐左n咁多錢唻幫四川既"人"
點解無人肯捐比四川既熊貓??
NP6fSK Z
5.16 學校早會搞左個四川唔知咩
放左d片 有段 d人係咁喊 佢地喊到好似笑咁 搞到我笑左幾野 都幾大聲M&J:tdrOqDe
B.A~2t:mA `TI
之後比爸b 打左野XDD 但真係超好笑- -"2[cd Q$eqi
'clpmoH0Mr G*V
我對四川 真係可以講係 無感情 關我叉事咩?? \5ub nO,eoE'JE
O1u9V.WR(Ys {
我睇d新聞 仲可以笑得出 完全無覺得傷心 同情之類)og#|Ux7[9m&fZ
^k;r@ \dsvA
何必搞到自己唔開心呢?? 咁唔開心法..咁打後果一星期 真係要喊哂口??9C W&Q^[PW)a-rk
已經捐左咁多錢仲要我捐?? 你無野阿??=]GSL2a s6O
-OC/a wv S
自己都唔夠用 仲要比人用? 都痴痴地既XD
3I;_)Z\ON:x;R*b5u
都係同賴曉傾得埋d XD
g B.nLu ?,uh!V
出禮堂門口 有2個男生 拎住個箱 個個都捐 我同賴曉都超high唔捐XD~EWme3BVX8S
WBMI(E
原來 見其他人都捐 自己都唔捐係咁爽XD
個個都捐 多我一個唔多 少我一個唔少啦
唔捐都有 3萬6千以上-n)A+K7jn(L
四川都發達tim啦S]2A:Zx,n0G k
外國仲要用美元 歐元 英鎊i%[dJ$b
?過唻人民幣 咩都夠啦係咪阿??}d\fa
大陸d野仲要咁平..
咩都夠Q哂啦
I7EJz!X1e
點解無人理D 熊貓??
熊貓國寶喎大佬 大過哂D 屍體啦
就唻?種啦喎...仲唔理? 第時D熊貓無哂你地好野..
OK 你可以話 D熊貓對我地唻講無用 E'|2b)^K p.J1H
bw E hw[
D死屍夠無用啦 有屁用咩?
就算死唔去果D仲 爛手爛腳啦
4n8`#qtw
對我地無影響囉唔該
:OrTMwT:f
D熊貓就唻?種啦 佢地死哂點有下一代
中國點會有國寶? ( D熊貓生係中國真係ON MY GOD!'GT#[ R`Rs
3b\K6p]
四川D人有叉用咩? 對社會無影響 `&| n%p3N]#t-?
3j L5x3q4N hJpR7~ O
係!!!! 有影響 呢家咪有影響囉 搞到d無謂錢嘔哂去d垃圾到
*s#F_pF
捐唻都O徙錢 不如唔好捐!!
| o LN(hA3r
你地係咪嫌錢多先?? 係既 唔該比熊貓m-]TQp4I
熊貓係中國獨有動物 已列入世界級保護動物
四川 已經係死城 真係o徙錢 p U'C|6s1N7Dz*h9fks
"OR&|%M[A$|iu*zW@
呢家d野咩都加價 留返d錢比自己好無??1Y.t l#Ok
L#kJ V7Ie3rG_xQ
如果四川有行動 捐比熊貓 我一定捐z5c+q]YVdq
好過比d垃圾^2Z T+CBkl
死多d咪好囉 醫院唔洗咁迫 唔洗無位 唔洗怕無得安置佢地
0n_ar Dw.d V
唔怕唔夠物資 唔洗怕人口過多 少左d人排放所有垃圾 少左個人失業 唔洗放d錢係佢身上 Z&D(n8G NQ!F g;v~S4B
T4Q1u2n%L x t
唔洗怕佢地病 至緊要 少左件廢物!!!!!
6T Ex"`,fW Ny)EsN~6?
咪幾多好處
死多個人 又有大把人捐錢 你地話係咪 死好過唔死先XD#]/i!?6j^pIE.X
還掂都死左咁多件 唔差左死多5千個=]F AN!w B&m ] rWq7N
5kF6c.}6@p7J-O0U a
咁地球真係有救啦=]#Ze"UWfj`
V-t8BW!_Z0c$bH*S2R
四川萬歲!!!
8HxB!}w7u)u(\%j:{h Z
四川死哂城 真係抵死L#t'y&lo` m*D7I
NK*Qqu[0w V,V]
鬼叫佢地大陸咁鐘意 貪污
佢地死 做乜要連累我地喎??{,hz"WerF
B#C S6`'f@-?
真係痴痴地
3ZrQt4r
個個機構 學校 乜叉 乜叉 都搞捐款yS~ S4g,If#Jp
我地d錢仲得了既??
我地d錢唔係要比d死屍用嫁0}6n,C1N;p HZ-x7X
{wNX{
唔該有d貢獻好無阿??
唔好咁盲目啦
佢地咁可憐
咁鐘意捐%o.zIN(t+kyL f iipY[
捐哂你地副身家阿笨-t:c:K7t^@
人地其實國家捐 千萬 你地捐得果10$以上 幫到d乜叉阿??
vJpk7c-x
PS 請勿再傻 請勿再捐無謂既錢 唔同人有唔同意見8Vy$qU(d#El;Q _-l
應該包容
如果上去話佢既話
同大陸憤青有咩分別 [quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 12:54:H:L(Oi3o
唔同人有唔同意見.|"VY(R w8q'uy
應該包容0}[7N2MW)OKbJ
如果上去話佢既話6R$y%Xz!RKV,a
同大陸憤青有咩分別 [/quote]
如果講嘅內容客觀、合符事實,同憤青會有d分別
(並非呼籲大家留言)
[[i] Last edited by 阿感 on 2008-5-18 at 01:28 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 算啦, 佢都己經俾幾百人問候...
又有悔意
念在佢只係初中生
唔好起佢底啦bP&^?\0zL](oX
不過睇佢d post$u"[MU*j5xy#b#|
講到台灣男人好似寶咁]"X~+SAp:io c
就知佢係.......u&rU3H*b(o'K
佢段野而家係:
對唔住各位
我唔知會搞大件事5ZU];A;`&y hY#`Xu,\
"?P#\+JvAc3S
都唔想搞大佢!I6X d/~\A
`(~RE-l2Fe&H;a
我感到後悔
B"S7x K7O(C3U
我唔知點責負我岩岩果篇野
我知我同你地講SORRY係無用
\:A+J~!Wx|
但係....我願意捐錢
我知我係得唔到全港原諒
F5^a0Nin
但係我只係想做返一個 一個香港人該做既事
0@[G lJg
就係捐錢Sp2`Q @P{PF
EwlAw\
你地一定講得我係到吹水$H!@J L:t^
LK o'QSr:Q5J
得個講字
C8W(aU8] q3|)z7\
但係我真係會捐@a e)iG+[
你地講我係一個 冷血無情既人 我認e4X@b R LAP
&B7O,?j'h,G|
如果我係到講 我會改過 以後唔會再係咁做kc9J*g)S Y6Q
你地唔會信
我發表呢篇 只係想對岩岩話醒我既人 講多謝'Dw ?:r#Q6[ _1RS y
RH&B9G)pv/Y
你地已經起哂我D底q PH8{"x
我都無謂去逃避....*QF4zl@
x"U)q8T1?,^
所以...我想係到講 對唔住7H LkSO-E
9CI'~J%Rn
到左聽日或後日 我會對自己講過既野負責任t1oK@3^&yw6}
N~ _oT4pn!|
可能 會到學校 可能被踢出校 6vfEuY QaXft
你地已經POST我篇文章 我D底
+v0Lr x!d+B
我已經無野好講 只能說 對不起
'{%jdt Q xm ZI*J
我係一個 唔讀書既人 3j\3@t'z]
V1^.k;ryu2pV$N'qb
我無資格話佢地
好對唔住NFj?@&p+U0H
我講既係咁多
你地話得我岩...7PvS3bNZ
){:N Ie7iN
我希望唔好 搞到我D 朋友
唔好亂估 唔知佢幾多歲呢?
所以網上留言依家都要負責任T S#MI8GV9L
因為要check架話2KE4B}I X;[1?
一定俾人起到底 = = 又一個無知的學生
以為唔洗負責任亂講野... `/Qe+Fr3d tiV
but..我覺得都唔洗嚴重到..趕出校掛= =?? 小朋友思想未成熟。。。。 我係另一個forum x登見到有關佢既post9Q v(fe] Qqn1H%`(I'A
已經俾人起哂底
佢同佢既frd 既相全部post哂出黎
只係一個腦筍都未生埋哂中一小妹妹
算啦
應該受到教訓架啦
無謂搞到個女仔做咩傻事就唔好啦 [quote]Originally posted by [i]Aivn[/i] at 2008-5-18 02:50 PM:
我係另一個forum x登見到有關佢既post... [/quote]
@4z1~7X$UX k
oh..
連frds都禍及埋..
不過而家知錯都好過第時先犯大錯 {4iDz0J
:) 點解 ... 點解佢講ed野會有問題???
我地對四川好有認識咩??? 會多緬甸幾多???aj3B b0q]B2E
要仁慈點解又唔對緬甸仁慈???b:cN%d#I P {
我地既仁慈心係邊度來的呢??? 係咪傳媒???u#n2{"_B qbs
其實04年大地震相差唔太遠既日子 , 伊朗都地震過 ,)hcX/y"x c&z(wHj
仲死左10萬人 , 咁點解人人又唔對佢地關心???
如果越傷亡慘重 , 我們越應關心 , 咁唔係應該關心緬甸多些嗎???
$Mw_;^oI
如果你地自己都搞唔清楚 , 就唔好話人 !!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我覺得每個人都有言論自由r9PA@p5NeWOQ
但一D較為敏感GE話題
就自己認為就算
毫無必要post上網比每一個人睇
而家係需要為自己係網上GE一言一行所負責j!| Gd%A8O
而且網絡太發達
分分鐘連累家人朋友
所以話每個人都要謹言慎行 賑災係隨緣樂助,
佢係串少少,又唔捐錢,
但都係細路女唔識諗o者,
何況佢都知道自己言行有問題,