娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2008-5-18 12:50 PM

[轉載]又一網誌奇聞:港女學生看四川地震

文章己刪,但仍可以看到回應,請協助廣傳0a e9_SvA N
't`n+D Sdq
[url]www.xanga.com/SAYA_SHAN[/url] B~/e.[ s6Y
|6Ju(j2kGl"A6_

6Q#zkj$j0B #hE3W3I'qe xe5k m
5.12 四川大地震 成為全城熱話w0Nt.^ O i3^

#Z+esF^w;SOE 世界各地已經捐左n咁多錢唻幫四川既"人"
i2Y bz&JS
#W$I2T)t"IXf_ 點解無人肯捐比四川既熊貓??
9aT|8V3J NP6f SK Z
5.16 學校早會搞左個四川唔知咩
w*EA |0w4k
)B {\ qJ k3m~ 放左d片 有段 d人係咁喊 佢地喊到好似笑咁 搞到我笑左幾野 都幾大聲M&J:tdrO qDe
B.A~2t:mA`TI
之後比爸b 打左野XDD 但真係超好笑- -"2[cd Q$eqi
'clpmoH0Mr G*V
我對四川 真係可以講係 無感情 關我叉事咩?? \5ub nO,e oE'JE
O1u9V.WR(Ys{
我睇d新聞 仲可以笑得出 完全無覺得傷心 同情之類)og#|Ux7[9m&fZ
^k;r@\dsvA
何必搞到自己唔開心呢?? 咁唔開心法..咁打後果一星期 真係要喊哂口??9C W&Q ^[ PW)a-rk

:an~ZZ 已經捐左咁多錢仲要我捐?? 你無野阿??=]GSL2as6O
-OC/a wv S
自己都唔夠用 仲要比人用? 都痴痴地既XD
f*g+u.l*R L}(|$MI 3I;_)Z\ON:x;R*b5u
都係同賴曉傾得埋d XD
8GH/j:\P YYP k%r g B.nLu ?,uh!V
出禮堂門口 有2個男生 拎住個箱 個個都捐 我同賴曉都超high唔捐XD~EWme3BVX8S
W BMI(E
原來 見其他人都捐 自己都唔捐係咁爽XD
*@b m2f#t*kI
8kWx(t8f8\2U'w9|3h4e 個個都捐 多我一個唔多 少我一個唔少啦
s |8_h%Vmj `trI
6c0k-lSIR:Ld%p 唔捐都有 3萬6千以上-n)A+K7jn(L

|?B)Q e#R c 四川都發達tim啦S]2A:Zx,n0G k

X%vXz E6z v g6? 外國仲要用美元 歐元 英鎊i%[dJ$b

6~-v5{| Y ?過唻人民幣 咩都夠啦係咪阿??}d\fa

nSu9G W{ 大陸d野仲要咁平..
AYd;Yg_t0w
Y|ta0cr 咩都夠Q哂啦
\v6B$o'b;IwC [N I7EJz!X1e
點解無人理D 熊貓??
,J@;AW6f
K/ty*s6J e 熊貓國寶喎大佬 大過哂D 屍體啦
r,})\(c{+L{
`(fIK2JS 就唻?種啦喎...仲唔理? 第時D熊貓無哂你地好野..
7Q,_-dCF/@3l1o En
%ds rE#Y"WEl,lx1[b OK 你可以話 D熊貓對我地唻講無用 E'|2b)^K p.J1H
bw E hw[
D死屍夠無用啦 有屁用咩?
a"az#@v l$^7|(ms
.{pA|'R+P 就算死唔去果D仲 爛手爛腳啦
q'R?J:{+Xv f 4n8`#qt w
對我地無影響囉唔該
6Uw%b3h5{^e :OrTMwT:f
D熊貓就唻?種啦 佢地死哂點有下一代
"^O,O7A"WJPdQP
!H dD!S9a+Y1x 中國點會有國寶? ( D熊貓生係中國真係ON MY GOD!'GT#[R `Rs
3b\K6p]
四川D人有叉用咩? 對社會無影響 `&| n%p3N]#t-?
3j L5x3q4N hJ pR7~O
係!!!! 有影響 呢家咪有影響囉 搞到d無謂錢嘔哂去d垃圾到
C_:P"mJWX/A'y3\ p$f *s#F_pF
捐唻都O徙錢 不如唔好捐!!
DX} \-d,N!{:An | o LN(hA3r
你地係咪嫌錢多先?? 係既 唔該比熊貓m-]TQp4I

8q^qRj-@GC!R 熊貓係中國獨有動物 已列入世界級保護動物
6N5z(abV.\0H
$n8rt&H `P,Q I+},j G 四川 已經係死城 真係o徙錢 p U'C|6s1N7Dz*h9fks
"OR&|%M[A$|iu*zW@
呢家d野咩都加價 留返d錢比自己好無??1Y.t l#Ok
L#kJ V7Ie3rG_xQ
如果四川有行動 捐比熊貓 我一定捐z5c+q]YVdq

N$_6KvLl X:h 好過比d垃圾^2Z T+CBkl

N]2CVsQ8rrb 死多d咪好囉 醫院唔洗咁迫 唔洗無位 唔洗怕無得安置佢地
{ r X~ qzHA 0n_ar Dw.d V
唔怕唔夠物資 唔洗怕人口過多 少左d人排放所有垃圾 少左個人失業 唔洗放d錢係佢身上 Z&D(n8GNQ!Fg;v~S4B
T4Q1u2n%L xt

IwD*aN0_'M
'Z.}0?5Ierz@"x 唔洗怕佢地病 至緊要 少左件廢物!!!!!
#}:Zm9C(t 6T Ex"`,fW Ny)EsN~6?
咪幾多好處
)R E~)R cV!z5l2jU
gR6I]nR/h"H 死多個人 又有大把人捐錢 你地話係咪 死好過唔死先XD#]/i!?6j^pIE.X

{m6otQo 還掂都死左咁多件 唔差左死多5千個=]FA N!w B&m ]rWq7N
5kF6c.}6@p7J-O0U a
咁地球真係有救啦=]#Ze"UWfj`
V-t8BW!_Z0c$bH*S2R
四川萬歲!!!
@0{ C"n+Mi#A7E 8HxB!}w7u)u(\%j:{h Z
四川死哂城 真係抵死L#t'y&lo`m*D7I
NK*Qq u[0wV,V]
鬼叫佢地大陸咁鐘意 貪污
?dJm7]x
*EP(P4]6xQ-NP 佢地死 做乜要連累我地喎?? {,hz"WerF
B#CS6`'f@-?
真係痴痴地
C3eS3c Q/?+h,r 3ZrQt4r
個個機構 學校 乜叉 乜叉 都搞捐款yS~S4g,If#Jp

7v DIh,l:n 我地d錢仲得了既??
~"uuwI*o(j)z
9G*CI Loa 我地d錢唔係要比d死屍用嫁0}6n,C1N;p HZ-x7X
{wNX{
唔該有d貢獻好無阿??
{.m;Gm`
7h|h,\3Z 唔好咁盲目啦
hg6eI7Q9m.D
h#a,U&S3Ry8iWxX 佢地咁可憐
-w5kv*\ U*Jg j
y[7?A5r-t/n 咁鐘意捐%o.zIN(t+kyLf iipY[

Qt"J-o-Pb 捐哂你地副身家阿笨-t:c:K7t^@

+Dw G9i*~)ibL6yV 人地其實國家捐 千萬 你地捐得果10$以上 幫到d乜叉阿??
jFAcw vJpk7c-x
PS 請勿再傻 請勿再捐無謂既錢

ronald001120 發表於 2008-5-18 12:54 PM

唔同人有唔同意見8Vy$qU(d#El;Q _-l
應該包容
4\Y2qkWjl[D+b 如果上去話佢既話
y-[@sOC 同大陸憤青有咩分別

阿感 發表於 2008-5-18 12:59 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at  12:54:H:L(Oi3o
唔同人有唔同意見.|"VY(R w8q'uy
應該包容0}[7N2MW)OKbJ
如果上去話佢既話6R$y%Xz!RKV,a
同大陸憤青有咩分別 [/quote]
(hU*h4~2XK&V$jXo
8EH'`!yL
4l JOsp)H+K nJ n1c2X 如果講嘅內容客觀、合符事實,同憤青會有d分別
JV0?-\ y6_5rn (並非呼籲大家留言)
;{3|{C-K
p#Fjp&t^M [[i] Last edited by 阿感 on 2008-5-18 at 01:28 PM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 01:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

0000001 發表於 2008-5-18 01:46 PM

算啦, 佢都己經俾幾百人問候...
EK-UCi 又有悔意
Y H$~v1pi 念在佢只係初中生
W+\%Z7_]0g 唔好起佢底啦bP&^?\0zL](oX
不過睇佢d post$u"[M U*j5xy#b#|
講到台灣男人好似寶咁]"X~+SAp:io c
就知佢係.......u&r U3H*b(o'K

(l c-`4@*c
+n IQz6P,n?!x ^ 佢段野而家係:
Wh3Z.P4|'lL _l 對唔住各位
^zQyN _)L
5y7BY pbM 我唔知會搞大件事5ZU];A;`&y hY#`Xu,\
"?P#\+J vAc3S
都唔想搞大佢!I6Xd/~\A
`(~RE-l2Fe&H;a
我感到後悔
5b!H5b+DQ Z/y H B"S7x K7O(C3U
我唔知點責負我岩岩果篇野
:{g}2h/nZ/}EOf
DBy?S 我知我同你地講SORRY係無用
N[Ge tHKSz9t \:A+J~!Wx|
但係....我願意捐錢
7W|kq[ |'C
8G!YztU;{3UU S 我知我係得唔到全港原諒
+P5S+xPk F5^a0N in
但係我只係想做返一個 一個香港人該做既事
'fFqzA6Z#` 0@[G lJg
就係捐錢Sp2`Q @P{PF
EwlAw\
你地一定講得我係到吹水$H!@J L:t^
LK o'QS r:Q5J
得個講字
.h+A1Q`V)~ C8W(aU8] q3|)z7\
但係我真係會捐@ae)iG+[

zeE ML?lJ#d 你地講我係一個 冷血無情既人   我認e4X@b R LAP
&B7O,?j'h,G|
如果我係到講  我會改過  以後唔會再係咁做kc9J*g)S Y6Q

^D0F6O-T+Q 你地唔會信
UU%~/nfE6{]f
l^:F2N NV| 我發表呢篇  只係想對岩岩話醒我既人 講多謝'Dw?:r#Q6[ _1RS y
RH&B9G)pv/Y
你地已經起哂我D底qPH8{"x

L%Y'e+@H:LB%zg 我都無謂去逃避....*QF4zl@
x"U)q8T1?,^
所以...我想係到講   對唔住7H LkSO-E
9CI'~J%Rn
到左聽日或後日   我會對自己講過既野負責任t1oK@3^&yw6}
N~ _oT4pn!|
可能 會到學校      可能被踢出校   6vfE u YQ aXft

0W{,]HY4_sVJ%| 你地已經POST我篇文章   我D底
3E_0Q$k8T5@ Q +v0Lrx!d+B
我已經無野好講    只能說   對不起
,fK r f{5rYl&C '{%jdt Q xm ZI*J
我係一個 唔讀書既人  3j\3@t'z]
V1^.k;ryu2pV$N'qb
我無資格話佢地
E v~1h OKn
q w/{m n4D 好對唔住NFj?@&p+U0H

8YTCss/m] 我講既係咁多
o${q`} I
z,j9o{b}$v P` 你地話得我岩...7PvS3bN Z
){:N Ie7iN
我希望唔好 搞到我D 朋友
(E%I&j&s(|,O
7[^+~cZD 唔好亂估

Aivn 發表於 2008-5-18 01:50 PM

唔知佢幾多歲呢?
Hw:DN$u3\ 所以網上留言依家都要負責任T S#M I8GV9L
因為要check架話2KE4B}I X;[1?
一定俾人起到底

123456yyyYYY 發表於 2008-5-18 02:02 PM

= = 又一個無知的學生
+};s S4FnK 以為唔洗負責任亂講野... `/Qe+Fr3d tiV
but..我覺得都唔洗嚴重到..趕出校掛= =??

pakho 發表於 2008-5-18 02:23 PM

小朋友思想未成熟。。。。

Aivn 發表於 2008-5-18 02:50 PM

我係另一個forum x登見到有關佢既post9Q v(fe]Qq n1H%`(I'A
已經俾人起哂底
/i @"\3Xu o 佢同佢既frd 既相全部post哂出黎
){5t.tVv 只係一個腦筍都未生埋哂中一小妹妹
G^gy b'`3@3Q)bK 算啦
7j }5fw%d 應該受到教訓架啦
XWJ'df+z 無謂搞到個女仔做咩傻事就唔好啦

0000001 發表於 2008-5-18 02:55 PM

[quote]Originally posted by [i]Aivn[/i] at 2008-5-18 02:50 PM:
,iM mD5[pd 我係另一個forum x登見到有關佢既post... [/quote]
b,q+p Y8O+x}\Q @4z1~7X$UXk
oh..
q!A/k@6~o&R 連frds都禍及埋..
GgRQX c5AP 不過而家知錯都好過第時先犯大錯 {4iDz0J
:)

e_e 發表於 2008-5-18 03:05 PM

點解 ... 點解佢講ed野會有問題???
/Y3n[{@ 我地對四川好有認識咩??? 會多緬甸幾多???aj3B b0q]B2E
要仁慈點解又唔對緬甸仁慈???b:cN%d#I P {
我地既仁慈心係邊度來的呢??? 係咪傳媒???u#n2{"_Bqbs
其實04年大地震相差唔太遠既日子 , 伊朗都地震過 ,)hcX/y"xc&z(wHj
仲死左10萬人 , 咁點解人人又唔對佢地關心???
M4~ ]s*W 如果越傷亡慘重 , 我們越應關心 , 咁唔係應該關心緬甸多些嗎???
L.jIbd.o)lQk $Mw_;^oI
如果你地自己都搞唔清楚 , 就唔好話人 !!!

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 03:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 03:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

D9B9A97E 發表於 2008-5-18 03:16 PM

我覺得每個人都有言論自由r9PA@p5NeWOQ
但一D較為敏感GE話題
b8Yx$B{%o([ 就自己認為就算
[ J:zrKPNws1S 毫無必要post上網比每一個人睇
+b6Ofz%K~Y 而家係需要為自己係網上GE一言一行所負責j!|Gd%A8O
而且網絡太發達
1ZrZIBotI 分分鐘連累家人朋友
0fB*Xg/^#V 所以話每個人都要謹言慎行

infjlam 發表於 2008-5-18 03:22 PM

賑災係隨緣樂助,
/{c3X q1[-\ f | 佢係串少少,又唔捐錢,
e5t-|3YY*z| 但都係細路女唔識諗o者,
_ S*q~h K 何況佢都知道自己言行有問題,KT0v C)}.PYgk
大家放過佢得唔得?H,HY3icxQ

/XY9vj LO4_-V e p.s.
ob O Pk;o.@AP xDC 就算佢打死都唔捐錢,
;pdHniG H 事實上又有乜問題?

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 03:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2008-5-18 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-5-18 03:22 PM:!ur-a%@ Q(V
賑災係隨緣樂助,3{ L C9w$l!f;r d
佢係串少少,又唔... [/quote]~;W7I4X^ ?l C,y2Q
我覺得起佢底果d一班係自卑怪 , 只係會做ed野去證自己存在 ...

阿感 發表於 2008-5-18 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at  15:22:6r%{ccl*d"H
賑災係隨緣樂助,
3ze6W)T5gU%H8AkP 佢係串少少,又唔... &VcZ7mhf_
p.s.7hOg2k5Bv
就算佢打死都唔捐錢,
m%db8SB2N Fb 事實上又有乜問題?r-b.K1pI {'E}#Q
[/quote]
$qA'B&a*\m #G+V;v0fOY3Y
自己唔捐當然冇問題u6^3_l0}6zsZ
但係冇必要佢批評人地捐錢,叫人唔好捐錢

阿感 發表於 2008-5-18 04:03 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at  15:05: P#W3HLR
點解 ... 點解佢講ed野會有問題???
ljlki'MJ"|%C+a t!Z ... [/quote]g8@4I6M:|)e#ReG
#M5S3H2n&Pcd
咁有冇人話過其他地方死人係抵死呢?

infjlam 發表於 2008-5-18 04:21 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-5-18 04:00 PM:
fGToI6|#C5s .K,sfE7A!XQ
自己唔捐當然冇問題
(gNk3C2_GFl 但係冇必要佢批評人地捐錢,叫人唔好捐錢 [/quote]}Y xU-|7[z
5h.TF [] f
大家可以批評她缺乏同理心,講話刻薄,道德意識薄弱,甚至冇腦、死蠢...
k5L`}s4R Db 事實上也是如此。
c$n+A1| byf9mp+` im.mrb2H2jo1d
但基於沒有抵觸任何法律,
:Pd[n2my!s 和任何人都有其言論和思想自由,
8V)l3yggDiZ)f 她絕對有自由批評人地捐錢,或叫人唔好捐錢 ,q-}5J@&W K
只不過她思維和理據都低能兼白癡,
IZ h|/\Y 言不成理,結局就係比人罵到狗血淋頭:naughty:b']q\.{T
O`{:]:hX!o)z
麻煩,很多時都是自找的.../E1A*Frwh r
.U4k(c|D`!w b
[[i] Last edited by infjlam on 2008-5-18 at 04:23 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.