娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2008-5-18 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-5-18 03:31 PM:
)[2s(x mxr8f V.Uq (w M*N9Ty-g|
我覺得起佢底果d一班係自卑怪 , 只係會做ed野去證自己存在 ... [/quote]
vTI)Lae X)heA
0_?3X ?-yv"~\*rr 某程度上,我也是這麼認為:cheers:
)G0[qlLhd*U (題外話,不過我亦認同某些情況,「起底」亦都係有需要o既,很多大新聞大醜聞,都係玩起底玩踢爆得返o黎;但若只是那些無知小妹妹在自己blog講錯幾句,又何必小題大做?玩到起人底?:naughty:無聊得可憐...)gD,~8r8g'uD"Y

I4m QX9wV [[i] Last edited by infjlam on 2008-5-18 at 04:36 PM [/i]]

YUEN_LOUIS 發表於 2008-5-18 07:32 PM

香港有思想自由,佢咁諗係佢嘅事,正如佢都冇大肆批評捐錢唔啱
"`u+[ Xw6d
H S5NaM5q%X` 雖然睇落佢好冷血,但冇謂將我地D思想強加於人地身上,6?Tdf&X%U7C,z1f
~$n;JJ-N ZL
唔啱,咪傾少2句,啱,咪傾多2句囉

kkkjohnny 發表於 2008-5-18 10:16 PM

佢既言論我地可能覺得無情,
C&L"p"\"PAZ!D5Z+s)m 但係都係發自佢內心,
RF.JD5`!`c%P3` q 人地點諗我地都冇權控制,
Fo2P#[9Dx:g 佢點講咪點講囉,;~e0f"A:@%r~3w
大不了我地幫手捐埋佢個份

e_e 發表於 2008-5-18 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-5-18 04:03 PM:x/aN%Ee.Fcu
[yBAGE4^

P0e Qi(U 咁有冇人話過其他地方死人係抵死呢? [/quote]
+N%O v1~Vmq 但佢係話佢 "四川關q我事咩" 來回應 , 可以想像佢會到緬甸一樣態度 ,tklWk ?*c
咁反而係無差別心 ... 佢雖然都係唔岩 , 佢亦無一d不能解釋既差異因~~
.n N}|l,W o "{!J$F YB
d人捐四川唔緬甸 , 捐四川多於緬甸 , 都係有d唔合理既差異心 ,
2X4x*j _^ 你問我捐四川定緬甸 , 我一定答緬 , 因為我覺答四川 , ^ ?-V5h-Tg c&_
等於問美國有天災捐唔捐比美國好 ... 美國是最有錢的國家啊 ,
!lw'[7];R9Xc(`s R 你捐它幹嗎??? 同樣 , 中國己經是一個頗有經濟能力 ,
_Uvt)z,K/a _Qe 自己條件也有一定水準 , 相對於一個人均收入世界包尾 ,
-Q-g_D,d-[} ^0h)m 自救能力幾乎沒有國家比 , 要捐給誰不是明顯易見嗎???;RYR}O
h"w` }2L{CS:cD
我不是四川人不該救 , 中國人就抵死 , 而是除非捐緬甸的物資 ,"pd:a&cd1Nd F
己從效益比例上多於中國政府給四川的 , 除此以外 ,
-J'z#B1[-GQ 捐給中國都是不太合理的~~

阿感 發表於 2008-5-18 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at  22:54:
C6J"VJk+bV%@*B
yk%m*y6d7?{7E Y 但佢係話佢 "四川關q我事咩" 來回應 , 可以想像佢會到緬甸一樣態度 ,(?;z J{_O,f
咁反而係無差別心 ... [color=Red]佢雖然都係唔岩[/color] , 佢亦無一d不能解釋既差異因~~[/quote]L'p@2Fr3Ct
g4Uz.Z,XWK(@
回應了你先前的問題
.DIOm@~`#y{I0_ [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=181742&page=1#pid2683256[/url]9h$a~8E+A
點解 ... 點解佢講ed野會有問題???

e_e 發表於 2008-5-18 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-5-18 11:10 PM:5kI1|E%d_ __#j i

Fwap4y ^TM&W b i@om g
回應了你先前的問題#JK*x3?"tQ;c mc
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=181742&page=1#pid2683256[/url]
R R}L:Nz0D+S 點解 ... 點解佢講ed野會有問題??? [/quote]
]#a%K7u%O 我係問道果d有分別心既人 , 佢地無資格話人錯~~

費事高 發表於 2008-5-18 11:45 PM

算啦...起碼最後佢都知道自己錯了(但不知是否真心),可能仲係細,加上...針唔桔到肉,就唔知痛,R(I6? L N+fGG#B2~;}
U&`t X(O{}p
如果死傷者有佢家人,或佢既摯愛,佢又未必會講呢一翻白痴既說話...

阿感 發表於 2008-5-19 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at  23:26:
v1WE$f`qR;c ?Xa ;H'E&|ykt"E
我係問道果d有分別心既人 , 佢地無資格話人錯~~ [/quote]
Xp'rs*q'RMG :w"F%`7X*f3y
[color=Red]點解 ... 點解佢講ed野會有問題??? [/color]
;]!Z{0niu]
I1fl e5oU8S 難道冇分別心就可以講唔o岩o既說話,亂講都唔會係問題
3{N"f}Z e#X&[W 點解有分別心就冇資格話人地錯?批評不是應該從事件本身出發嗎?
'f'\v B|.@%f| 只有冇分別心o既人至有資格話佢唔岩?U8p-\k.@N}QK/`n
呢個想法係咪又分別了兩種人呢?將說話資格訂出區別,呢d係咪分別心?
%q!l m!\ K0D
A/w%d&{BoWWW 捐錢畀四川人等如有分別心,冇資格話人說話涼薄,我唔認同

qazplm 發表於 2008-5-19 01:17 AM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-5-18 11:26 PM:Bb6aUQo)qc
kUp V6cCHn
我係問道果d有分別心既人 , 佢地無資格話人錯~~ [/quote]
|n j:h8UM0n#b -NU!iJQ\$sD
一個食緊煙既人同你講吸煙危害健康叫你唔好食,你會覺得佢冇資格話你嗎...?!?!?0T;_ MkT;BgT
有冇資格都好,佢講既野,冇錯. 咁佢有冇資格話你都唔係一個問題.
D7QTxF 仁兄你諗嘢唔好本末倒置,個細路女冇同情心,係邊個都可以鬧架!!! Y7u5f:r9p
無人係完人,但大家都可以指正別人有錯,最可怕係有錯既人唔知自己錯......\7T&p$`&z H8}5Sy:h
6O K e0J&[T/j+OTa
冇資格冇資格,FeDX/Q~K8_dGv*a
咁既論調同"男人講野女人唔好插咀"無分別囉~

qqwqqwqqw1 發表於 2008-5-19 12:42 PM

如果佢唔講熊貓其實無咩野......(用這個做比較,實在腦殘......6D^9e zvA
而且佢過份主觀,以為自己果套一定o岩,
r6x/A5|R2f h2B8C? 我對此事也沒什麼感覺,也沒捐$,
Wi+lhG C 不過捐$不是單方面受益的,你捐$的同時也會得到別的東西......2@)Fg ~"Plb6cZ
(例如你的內心會比較舒服,明星就能增加名氣什麼的)

morikanekkk 發表於 2008-5-19 02:44 PM

eveyone have their own opnions~~~~~~~~

Edgar_Davids 發表於 2008-5-19 03:14 PM

[b][color=Blue]晋惠帝轉世...!?? :eek::eek::eek:[/color][/b]

ct19941994 發表於 2008-5-19 06:32 PM

唔捐咪唔捐囉..唔洗講d咁既野下話 d.Tk1t5@!L;t$k,X7a _

yW"F xMOu)Q0g 作者冇資格話四川人冇差用
_il0{,R C%~e1x0wPE9G :lkB+gu:H
最冇用果個係佢

阿感 發表於 2008-5-19 09:44 PM

[quote]Originally posted by [i]qazplm[/i] at  01:17:%lr _m1l

-U(~,sVv%j9Nh ]yOw@cE
一個食緊煙既人同你講吸煙危害健... [/quote]_'a'?r\:CB]
4gYn|:t'l3R[
佢o既諗法同一般人所認為o既"冇資格"話人都有d分別
|*y CM(}/es)x 以主題女學生為例,一般人只會認為想法同女學生一樣o既人先至會"冇資格"話人,因為佢根本就同個女學生一樣,而事實上想法同女學生一樣o既人根本唔會批評個女學生,如果會即係自打嘴巴,否定自已o既想法;而e_e想法同一般人唔同,唔係從女生o既想法去評論,而從扯到去有冇"分別心"o既題目之上

155220 發表於 2008-5-19 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-18 15:10:$nG9A3S^ e

0l$Ng,Jt(` @ 文革基因又發作. [/quote]
awtQ7f }5v$g4SX`)g
我有同學睇報紙,話個中一女學生已經道歉+捐錢...

amdintel 發表於 2008-5-19 10:06 PM

莫非佢係人之初性本惡的代表?亦或佢父母同家庭灌輸的價值觀又有無關係?教育處,老師同家長們係唔係要諗諗學校的責任究竟係托兒所,定係教一個學習的地方,而課程又係唔係實踐哩個目標?

alien888 發表於 2008-5-22 01:07 PM

好少野ja , 言論自由麻 , 就算佢話HK大地震都冇問題架 , 係D人小題大做

34888138 發表於 2008-5-22 06:43 PM

你係唔應該咁講囉tb{4m$~
幫得就幫嗎?!!!!!!

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.