娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2008-5-18 12:50 PM

[轉載]又一網誌奇聞:港女學生看四川地震

文章己刪,但仍可以看到回應,請協助廣傳
sy%qE.B4X
y/UW?,{+V@ [url]www.xanga.com/SAYA_SHAN[/url]%vBM)vKt$Q)_n4g

K%Ty&sfC)| #dK7_T ]0F^;V:x
Q,ut#P-`"OP$X:IN%@
5.12 四川大地震 成為全城熱話
v,m:]*he5EM
/jOn pjA'Z v 世界各地已經捐左n咁多錢唻幫四川既"人"
E1Y7E*l {].G1r
\pZY5F 點解無人肯捐比四川既熊貓??Sf h [n N*Bi

#nx"d:`)bb8Y%^+E 5.16 學校早會搞左個四川唔知咩o8~Wqy'vK4J K6zC

&e+d6n)vo/w ^9} 放左d片 有段 d人係咁喊 佢地喊到好似笑咁 搞到我笑左幾野 都幾大聲
XU,f;ODt 'Z-DL)~7d*]6Jl~
之後比爸b 打左野XDD 但真係超好笑- -" k LA*^ke%nT

,T;r(^w FPx 我對四川 真係可以講係 無感情 關我叉事咩??
?0e2Zr(f Vz&csE@
;{U4V]0aCD:{ht 我睇d新聞 仲可以笑得出 完全無覺得傷心 同情之類
,y5Ph:x;V*jB`Z B
!l/[4w#g1hh `jtn5l6o:?1[V 何必搞到自己唔開心呢?? 咁唔開心法..咁打後果一星期 真係要喊哂口??i,be^SI9UK^q
H z$E)c`rx3Q
已經捐左咁多錢仲要我捐?? 你無野阿??=]/k Q IW4rS:Gv

w{5{;q.X1GL&|z 自己都唔夠用 仲要比人用? 都痴痴地既XD c4B#gen

1Y1n(s V)Cl K4}0f&q 都係同賴曉傾得埋d XDV!| P"U C.RPhc7E"^

dD1Yt:j(R.S*],X 出禮堂門口 有2個男生 拎住個箱 個個都捐 我同賴曉都超high唔捐XDOH~4F)i J;`*o~
+P-Z'I2Y%H6G1V_
原來 見其他人都捐 自己都唔捐係咁爽XD
I1E5ae @Yf
iZu/mj+m W6Ft,U4rL 個個都捐 多我一個唔多 少我一個唔少啦9yl;y5L%z:g7T

(z!a0~nm8Z0GU 唔捐都有 3萬6千以上*D3?$MqYu
,Ez c#Ox+s.l1k*i
四川都發達tim啦 |$xW,o'b

9W]z)i_E(a*H R`:~r 外國仲要用美元 歐元 英鎊
5VrLd!hv W9l2\ t,` E^(D$@
?過唻人民幣 咩都夠啦係咪阿??%wHq!U/e$?UIB#S

Bn/NX)S)q7Q 大陸d野仲要咁平..
-bq.^*Q n-G+UK*lz,t
9Ti(v'?Rw 咩都夠Q哂啦
$`0te7dH-b P?yY9b
點解無人理D 熊貓?? }'~ T h3z,[

{{/[)^ DQ"W-i2i 熊貓國寶喎大佬 大過哂D 屍體啦0U!tRk0T?)sh
f9Q/rq2I)L_/R
就唻?種啦喎...仲唔理? 第時D熊貓無哂你地好野.. }/D:YS$Iuc

1XqXY2DdJzlM OK 你可以話 D熊貓對我地唻講無用~a2afj!D F|$z
'l8n3f/zJP~1O
D死屍夠無用啦 有屁用咩?
N,w(K!Z^.}uT
tK5f(K!C4Bd O2Z_ 就算死唔去果D仲 爛手爛腳啦]wYx5})?M,d)z7z8@

6yAI%SB&@ 對我地無影響囉唔該1zh5G,xhP!nx'f:P\I'S
vP7FT(Az#^ H9K
D熊貓就唻?種啦 佢地死哂點有下一代
Xo~:N3{%l
d|O0R} 中國點會有國寶? ( D熊貓生係中國真係ON MY GOD!pcgt LBKwp

-^-P1x&{ W p${k 四川D人有叉用咩? 對社會無影響~u$^YKG9H r

C {+Z&x{6qd 係!!!! 有影響 呢家咪有影響囉 搞到d無謂錢嘔哂去d垃圾到Oq.Qy#Q Jb3\
nm(|R"A
捐唻都O徙錢 不如唔好捐!!;Ww"oB{]9Z1x

S U/q ~s J(S4q 你地係咪嫌錢多先?? 係既 唔該比熊貓 m@~kY+J/[ hW
/Y2m5B(rmB
熊貓係中國獨有動物 已列入世界級保護動物
^)T!XF5C7C
aACw$A 四川 已經係死城 真係o徙錢
-s e$n;sk1|'j#Q ^ 6to `tNPQ6ue:np
呢家d野咩都加價 留返d錢比自己好無??$j:|-_&r#@V&c
7t kP$W-?0Wa"IF
如果四川有行動 捐比熊貓 我一定捐$@g1D:O&i4Z2uI

1luO)u)v,Y v 好過比d垃圾ce\,|b!d
ZA-C(M}!H,|Xi+J
死多d咪好囉 醫院唔洗咁迫 唔洗無位 唔洗怕無得安置佢地
[x!R-F+?Q&Fc8u R6D)e%[BE;EMr2|7c
唔怕唔夠物資 唔洗怕人口過多 少左d人排放所有垃圾 少左個人失業 唔洗放d錢係佢身上
"i"RDUy9NY9e X'q'Z;M0D uv.Svt

.KXAhV"X ~&[$m aQ aiL&aih3T_u
唔洗怕佢地病 至緊要 少左件廢物!!!!!R@my:kL.~R'I
RECR l:`I
咪幾多好處yQ ` pn3L#a@@3P
|J4pw*mR
死多個人 又有大把人捐錢 你地話係咪 死好過唔死先XD
IHc? J!k~GX
4X3e[5A `*z|$} 還掂都死左咁多件 唔差左死多5千個=]
V'g{"} nM ?.t\ ;TB ?5J Nd@
咁地球真係有救啦=]
#t*R3A @8c,?os
'?7mf} j}7bG 四川萬歲!!!!x7MtEw

)X)a xt C;U9`.u 四川死哂城 真係抵死
y2H1},o0F$M3E5S
7b ODP\(Ug 鬼叫佢地大陸咁鐘意 貪污&b,UB4JZ ]|
:AN&d aa'W
佢地死 做乜要連累我地喎??-Z#Kd0a/|G
[ @ G pS2i*]%Q-M
真係痴痴地
Z Po)Y_] ]c8zk
}0} j@~ 個個機構 學校 乜叉 乜叉 都搞捐款
YU/j3O;K1K@ c#I 'mSnJ.Qz)t7vx1w
我地d錢仲得了既?? Z3t V{$A
p? [+xuzg
我地d錢唔係要比d死屍用嫁4{2If3m5NN*b-}

#vO5u%S&bd 唔該有d貢獻好無阿??
'd!k)Tkq7\4E b Tlq 3?elsG*\6?
唔好咁盲目啦
9xDPn:mnrY g]0g
4fSR!b4_o 佢地咁可憐&sD tp_h0l:N h
"{L9z:sdW0IG
咁鐘意捐D:mG w(_#ow^O

[-u,V$q${5FKH2E 捐哂你地副身家阿笨
n[$oT6vj M%SE
{ sWW ye ^7Pl 人地其實國家捐 千萬 你地捐得果10$以上 幫到d乜叉阿??[j!wO&R tO

8pV0BV L PS 請勿再傻 請勿再捐無謂既錢

ronald001120 發表於 2008-5-18 12:54 PM

唔同人有唔同意見V QWI2]g4y N
應該包容] K:`/hG6g%z
如果上去話佢既話
7gJA.c uxB 同大陸憤青有咩分別

阿感 發表於 2008-5-18 12:59 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at  12:54:
H A|:x:kRd 唔同人有唔同意見
C;VU.`oN1i/?(n3h&S 應該包容
|6BXSwt 如果上去話佢既話9g7GDkF dIM.I!h
同大陸憤青有咩分別 [/quote]
mQ[`Z.DT
R[8kX _
]H| \ h1gt:EH 如果講嘅內容客觀、合符事實,同憤青會有d分別Z+A|2A j*L
(並非呼籲大家留言)P3j%O|7v2N
#}i\2Q5JMDdc
[[i] Last edited by 阿感 on 2008-5-18 at 01:28 PM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 01:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

0000001 發表於 2008-5-18 01:46 PM

算啦, 佢都己經俾幾百人問候...
p a`4llP q,O 又有悔意
$VJ#UO7cup%h+p Y 念在佢只係初中生$v KG'SFo"JEg-V
唔好起佢底啦
L/|,C J%N8yq0? 不過睇佢d posth6o-rC XRl2DHv
講到台灣男人好似寶咁L(sT:O Td;B8x
就知佢係.......a"D3h3C Ak5U
Qd A4s6l8cCm-iN\

k1b6v*w(E&T-WQ 佢段野而家係:J*Lt;g-_Y
對唔住各位?.@nd5Kan9S\

oax:G9xl7~ 我唔知會搞大件事
rez/Ss K:w6H1} 2x8Q&B[g
都唔想搞大佢"Sb3n B:FV+n"n|

/Ai:{V?XW+f 我感到後悔W6X3QPJx&NX

S+`{/N%y fQ 我唔知點責負我岩岩果篇野
W-TQBD!k *Q2C#Q-Pe
我知我同你地講SORRY係無用a3d1Rn3~kC4c
m mz8?at\e
但係....我願意捐錢W}$fz-Y+Q!M3y0y4I ~
s(I}1\;n6N
我知我係得唔到全港原諒 gH7X-^!oUf
!E,xW3i&^!bT
但係我只係想做返一個 一個香港人該做既事
^%BL!P1N)a_'N
v%?g3C$l)xCm b? 就係捐錢
7_H,S]8s:N
*n7p@7E{"Zb 你地一定講得我係到吹水
a.D7OfcyB:N z8^'tF8gB
得個講字W1h0a:UU

7Lu i4b"`C1c` 但係我真係會捐
:RD3m,^4px%e)MQ3M ?3cj
1Ky|3P4kT ]!gB 你地講我係一個 冷血無情既人   我認
4Ny6~/dqp7H&V Vm4xIB(];W&Z
如果我係到講  我會改過  以後唔會再係咁做
'z[IU;S
9og J {b+z6wB7v2@-C 你地唔會信
D;o2b)i5nr+Lp `h)r2~Fr'o5m.s3h
我發表呢篇  只係想對岩岩話醒我既人 講多謝7\Ucv i9^D'i
'j Le"TO
你地已經起哂我D底
c KS2KB ~i_-LXUbX?E
我都無謂去逃避....
i @w lVpX$_ @;}$t7\%p"t1h,Xr]
所以...我想係到講   對唔住
0A Vc4Ed
N3?\Z)T\WQ1V 到左聽日或後日   我會對自己講過既野負責任
Tb3g7v/@k8r!NX~
k&x-XBS.w$d 可能 會到學校      可能被踢出校   
Q1f&[3z KB,P4}\5Q
m5W I m,z*]^:a,QP 你地已經POST我篇文章   我D底n R {0[e3Z ?

*ngKc kcq1e S 我已經無野好講    只能說   對不起
/Zjd S1VV6c
U Mq!gc?d 我係一個 唔讀書既人  k/]z5D z%JW

8Q8}^rM C 我無資格話佢地Br L9A4l

-y{N1E)O/|#p:}M 好對唔住.t1f4SO8t(oL#qGk%td
.fma~4Y}xk
我講既係咁多
,e4`:D? P.V!O2|.O
8j*Z{)ky~,v c b 你地話得我岩...
7E\ Dh*\+D
E-~ nvT ~U 我希望唔好 搞到我D 朋友 |d e&f*|~}L
z5{6@(j W
唔好亂估

Aivn 發表於 2008-5-18 01:50 PM

唔知佢幾多歲呢?
R5j(ig:GiK8o 所以網上留言依家都要負責任
y} dRXAs4~[ 因為要check架話
4\n?:lU1\ 一定俾人起到底

123456yyyYYY 發表於 2008-5-18 02:02 PM

= = 又一個無知的學生!q-qL|VR/e.?
以為唔洗負責任亂講野...E^%y {FD$i1M+k
but..我覺得都唔洗嚴重到..趕出校掛= =??

pakho 發表於 2008-5-18 02:23 PM

小朋友思想未成熟。。。。

Aivn 發表於 2008-5-18 02:50 PM

我係另一個forum x登見到有關佢既post
-ps!]z2wz 已經俾人起哂底
f o;R.r+zeP!T 佢同佢既frd 既相全部post哂出黎
mAg[/c;Yv 只係一個腦筍都未生埋哂中一小妹妹
7Xyu#jR z tA 算啦
2F;S1_^2_hd*eI9j 應該受到教訓架啦
H%I:D8GM 無謂搞到個女仔做咩傻事就唔好啦

0000001 發表於 2008-5-18 02:55 PM

[quote]Originally posted by [i]Aivn[/i] at 2008-5-18 02:50 PM:
4R']*l$a*DT 我係另一個forum x登見到有關佢既post... [/quote]]X$^X R8z5D ?*lD
~q)\h[#_
oh..
:k(vcs-msR 連frds都禍及埋..6|P8n/{1d(}-_
不過而家知錯都好過第時先犯大錯
y Xfe+]%pX :)

e_e 發表於 2008-5-18 03:05 PM

點解 ... 點解佢講ed野會有問題???suj2jSzg
我地對四川好有認識咩??? 會多緬甸幾多???)~*|m2Z|f?
要仁慈點解又唔對緬甸仁慈???4hOB)} k CF2E
我地既仁慈心係邊度來的呢??? 係咪傳媒???4C,v K7k {#@
其實04年大地震相差唔太遠既日子 , 伊朗都地震過 ,
wh aP G3Hv 仲死左10萬人 , 咁點解人人又唔對佢地關心???eT9zjZC1}
如果越傷亡慘重 , 我們越應關心 , 咁唔係應該關心緬甸多些嗎???
3r4S5eaW Z%`c
z!i(?b [K3Q[h&~B 如果你地自己都搞唔清楚 , 就唔好話人 !!!

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 03:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 03:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

D9B9A97E 發表於 2008-5-18 03:16 PM

我覺得每個人都有言論自由 x}`OAZOY0Gk
但一D較為敏感GE話題;Mp#F[6PKbE_
就自己認為就算HArK*v YW
毫無必要post上網比每一個人睇x l VR&U8D
而家係需要為自己係網上GE一言一行所負責
{6i4K'@zP 而且網絡太發達
4s&ZZAZj/xp[? 分分鐘連累家人朋友j0?:K#r4g7E&y+C
所以話每個人都要謹言慎行

infjlam 發表於 2008-5-18 03:22 PM

賑災係隨緣樂助,
ON7S"Ev4Z 佢係串少少,又唔捐錢,%N _@8U;H
但都係細路女唔識諗o者,
qY$?u,G1Ws 何況佢都知道自己言行有問題,CM-Q`QOQ
大家放過佢得唔得?
1^d q b.d 8_;h H"ecr.a
p.s.
s)aC})^^\H%cW 就算佢打死都唔捐錢,
DV[/M0dB 事實上又有乜問題?

QuiGonJinn 發表於 2008-5-18 03:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2008-5-18 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-5-18 03:22 PM:+C/sHw tc d
賑災係隨緣樂助,
lraYnZju'W2m 佢係串少少,又唔... [/quote]edSD9}"R3mk
我覺得起佢底果d一班係自卑怪 , 只係會做ed野去證自己存在 ...

阿感 發表於 2008-5-18 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at  15:22:
}4Z o[0R4z8n'yJh3a6R 賑災係隨緣樂助,{v#S"^E9o Cee gQ0g
佢係串少少,又唔... :L$sPq;W
p.s.?4K7M'p~7W3\
就算佢打死都唔捐錢,
'`ht'o0I+N@WUml 事實上又有乜問題?\p@2Q[
[/quote]
"ux!}+?Q.S pS^.tQ
0}/a{a;f-zm0l 自己唔捐當然冇問題
[/NY+} F+s;S9\4h W 但係冇必要佢批評人地捐錢,叫人唔好捐錢

阿感 發表於 2008-5-18 04:03 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at  15:05:{-?,k a+Y
點解 ... 點解佢講ed野會有問題???"TPK4\H$b}9V5~$v$E
... [/quote]
"e_N?o$Bh
M/jamg~ O-ei 咁有冇人話過其他地方死人係抵死呢?

infjlam 發表於 2008-5-18 04:21 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-5-18 04:00 PM:(n o!sl)__yB

G$J2Nh9xZ@ 自己唔捐當然冇問題
\`S-h$i mq\c 但係冇必要佢批評人地捐錢,叫人唔好捐錢 [/quote]
R9aH UPa/w v)wh3YE%\1S)Z
大家可以批評她缺乏同理心,講話刻薄,道德意識薄弱,甚至冇腦、死蠢...;T@P l O5n8x4~|%Cxb
事實上也是如此。
]L5G}:[3j
-iA1k GlkG 但基於沒有抵觸任何法律,
#U)e8V Km*T)TMNk 和任何人都有其言論和思想自由,^0X7P,|c+S
她絕對有自由批評人地捐錢,或叫人唔好捐錢 ,
G#zYV{ 只不過她思維和理據都低能兼白癡,
$?,Ao.qE/bP 言不成理,結局就係比人罵到狗血淋頭:naughty:{)diO3L9N!| k

/o O)[ L7L_ 麻煩,很多時都是自找的...0R.D'}/X`f1W \w%\K
|D#o9r"\#|!g\ ? ?OV
[[i] Last edited by infjlam on 2008-5-18 at 04:23 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.