[轉載]又一網誌奇聞:港女學生看四川地震
文章己刪,但仍可以看到回應,請協助廣傳[url]www.xanga.com/SAYA_SHAN[/url]%vBM)vKt$Q)_n4g
#dK7_T]0F^;V:x
Q,ut#P-`"OP$X:I N%@
5.12 四川大地震 成為全城熱話
世界各地已經捐左n咁多錢唻幫四川既"人"
點解無人肯捐比四川既熊貓??Sf h [n N*Bi
5.16 學校早會搞左個四川唔知咩o8~Wqy'vK4J K6zC
放左d片 有段 d人係咁喊 佢地喊到好似笑咁 搞到我笑左幾野 都幾大聲
'Z-DL)~7d*]6Jl~
之後比爸b 打左野XDD 但真係超好笑- -" k LA*^ke%nT
我對四川 真係可以講係 無感情 關我叉事咩??
我睇d新聞 仲可以笑得出 完全無覺得傷心 同情之類
何必搞到自己唔開心呢?? 咁唔開心法..咁打後果一星期 真係要喊哂口??i,be^SI9UK^q
H z$E)c`rx3Q
已經捐左咁多錢仲要我捐?? 你無野阿??=]/k QIW4rS:Gv
自己都唔夠用 仲要比人用? 都痴痴地既XDc4B#gen
都係同賴曉傾得埋d XDV!|P"U C.RPhc7E"^
出禮堂門口 有2個男生 拎住個箱 個個都捐 我同賴曉都超high唔捐XDOH~4F)i J;`*o~
+P-Z'I2Y%H6G1V_
原來 見其他人都捐 自己都唔捐係咁爽XD
個個都捐 多我一個唔多 少我一個唔少啦9yl;y5L%z:g7T
唔捐都有 3萬6千以上*D3?$MqYu
,Ez c#Ox+s.l1k*i
四川都發達tim啦|$xW,o'b
外國仲要用美元 歐元 英鎊
t,` E^(D$@
?過唻人民幣 咩都夠啦係咪阿??%wHq!U/e$?UIB#S
大陸d野仲要咁平..
咩都夠Q哂啦
P?yY9b
點解無人理D 熊貓??}'~T h3z,[
熊貓國寶喎大佬 大過哂D 屍體啦0U!tRk0T?)sh
f9Q/rq2I)L_/R
就唻?種啦喎...仲唔理? 第時D熊貓無哂你地好野..}/D:YS$Iuc
OK 你可以話 D熊貓對我地唻講無用~a2afj!D F|$z
'l8n3f/zJP~1O
D死屍夠無用啦 有屁用咩?
就算死唔去果D仲 爛手爛腳啦]wYx5})?M,d)z7z8@
對我地無影響囉唔該1zh5G,xhP!nx'f:P\I'S
vP7FT(Az#^ H9K
D熊貓就唻?種啦 佢地死哂點有下一代
中國點會有國寶? ( D熊貓生係中國真係ON MY GOD!pcgt LBKwp
四川D人有叉用咩? 對社會無影響~u$^YKG9H r
係!!!! 有影響 呢家咪有影響囉 搞到d無謂錢嘔哂去d垃圾到Oq.Qy#QJb3\
nm(|R"A
捐唻都O徙錢 不如唔好捐!!;Ww"oB{]9Z1x
你地係咪嫌錢多先?? 係既 唔該比熊貓m@~kY+J/[ hW
/Y2m5B(rmB
熊貓係中國獨有動物 已列入世界級保護動物
四川 已經係死城 真係o徙錢
6to`tNPQ6ue:np
呢家d野咩都加價 留返d錢比自己好無??$j:|-_&r#@V&c
7t kP$W-?0Wa"IF
如果四川有行動 捐比熊貓 我一定捐$@g1D:O&i4Z2u