娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-5-19 12:56 PM

(CE)今日中文口試區

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

自由神 發表於 2008-5-19 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-19 12:56 PM: v q!^F*F2f-l5h
有邊個今日都係都要考ora:hitwall:l ??
p MVf`Pp +Xp;h `3z$qiu+oB#d6~
我係高登聽到,原來要朗讀呀:eek::help:Q F/l@9B Sbb5}
:Y/U|6RnT
點算:cry: ?? [/quote]
$s_'x A8c,y:g 哈:D
.wDh ID z 我相信10個認真應考既應屆會考生,11個都都知要朗讀嫁啦
.n e.F4Ng&l@ 唔怕話埋你知,要小組討論添嫁:D

pkbrian 發表於 2008-5-19 01:04 PM

你耍我呀
'aU:k nN;WF%v_.aO0c.p l
y BqM/QbZ1V6n-y'f 今日先知要朗讀-_-????
'K0e$P/GC$IE H
:C7Rr0j~6d 我相信唔認真會考既都知道有「朗讀」 lo = =|||i_+On qT}
XD*l){KS$a(I
題外話:我就係今日考oral的 仲要未清楚個地方點去XDXDXD

jen01 發表於 2008-5-19 01:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

joeydick 發表於 2008-5-19 01:35 PM

一對一朗讀炸bor~
(rq*P;K/Ed
.c e9L"}+lO2e%Z2h#? easy la~,uK:vl;K
Dm1t"Ey'cE i
畀人執分ge~

-仔仔仔- 發表於 2008-5-19 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-19 12:56 PM:a4MJw0Py{#x
有邊個今日都係都要考ora:hitwall:l ??
&G+Z-[!S6Z5}*O7l J9b*ln
7a Z1qM4ew _&R 我係高登聽到,原來要朗讀呀:eek::help:u-w8q4OT8H

0S5yJMlX 點算:cry: ?? [/quote]5U3v&CD6\vFB
下...你新黎嫁咩:haha:
LA}{0b$Q6f}U 不嬲都要朗嫁啦:D

jen01 發表於 2008-5-19 01:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chong2002 發表於 2008-5-19 02:05 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-19 01:58 PM:
4d!k;I M0kI?7] 咁我第一次考會考ma:haha:
F ` _5]7Y;ZJ,t
/Bh H-eMri8t%X y 其實朗... [/quote]
k8I+nK8K g 第一次考就會唔知考咩內容?4d,U7c$~$XQ{^j'm
你叻啦~:D
+t$Sg$VF L 開個post俾人恥笑:haha:

jen01 發表於 2008-5-19 02:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

-仔仔仔- 發表於 2008-5-19 02:34 PM

學校無教咩:haha:;SE)k6UVHI:]
我一陣去考lu

xxx18xxx 發表於 2008-5-19 02:51 PM

你邊間學校?老師唔會講?

jen01 發表於 2008-5-19 03:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

-仔仔仔- 發表於 2008-5-19 03:15 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-19 03:07 PM:'['N?8or||

CK jkAu,l 4[2F6WC5Eba&_ Y9J

&|;k5v#v4I1x+Z4| 你係邊區考 ?? [/quote])Dd Z4Kg5U?1Ek%M L4EP
油尖旺呀

kaikai886 發表於 2008-5-19 07:30 PM

第1個讀先係1對1 第2個入到黎 會有埋第1個考生係度..

jen01 發表於 2008-5-19 11:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.