(CE)今日中文口試區
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-19 12:56 PM:vq!^F*F2f-l5h有邊個今日都係都要考ora:hitwall:l ??
+Xp;h `3z$qiu+oB#d6~
我係高登聽到,原來要朗讀呀:eek::help:Q F/l@9B Sbb5}
:Y/U|6RnT
點算:cry: ?? [/quote]
哈:D
我相信10個認真應考既應屆會考生,11個都都知要朗讀嫁啦
唔怕話埋你知,要小組討論添嫁:D 你耍我呀
今日先知要朗讀-_-????
我相信唔認真會考既都知道有「朗讀」 lo = =|||i_+On qT}
XD*l){KS$a(I
題外話:我就係今日考oral的 仲要未清楚個地方點去XDXDXD **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 一對一朗讀炸bor~
easy la~,uK:vl;K
Dm1t"Ey'cE i
畀人執分ge~ [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-19 12:56 PM: