娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terryng2 發表於 2008-5-19 02:54 PM

大家有沒有默哀3分鐘

大家有沒有默哀3分鐘
E*W$?r(W}2QW/a*V
z^4Y mZ0b |8s 我自己有的,我剛才忍不住流淚,見到全中國都一齊做同一件事,証明中國人係團結的民族I"p3H8B4hp yry

*e0UoYs 大家記得還有20-21號繼續為死難者默哀祈禱,希望受傷的人身心可以慢慢康復,d小朋友可能%}vo m5o$SL~&N.oI
)f:^'R\:Cf`~d d2k
努力讀書將來做軍人醫生警察幫助別人

自由神 發表於 2008-5-19 03:13 PM

當然有
['z#b|w} 不過無流淚

-仔仔仔- 發表於 2008-5-19 03:13 PM

我有默哀
;tbG!\ Vx$r 不過唔知有冇3分鐘
K^(eP{9A|C f 今次真係世紀大災難

head1328 發表於 2008-5-19 03:17 PM

頭先係條街度,無停係度默哀,但心裡面有@U@|\7p(~
聽到d車係度響安,又再眼濕濕...

0000001 發表於 2008-5-19 03:20 PM

己經將所有野放下"G~*u8Db"~o3z;Xd5u
以至誠既默哀衷心祝福佢地

d228216 發表於 2008-5-19 03:43 PM

有!

小强 發表於 2008-5-19 03:46 PM

有默哀!
)Ji%B]5y
Y/Ah!VYcX 有流淚!

月月鳥 發表於 2008-5-19 03:48 PM

響安支持!!

mkj 發表於 2008-5-19 04:09 PM

有~
+I:F:xg^W$dl r S Vf-cT/qbZ
希望被埋的人盡快獲得救治~
@c]5};yW b~ ,?:tL K}7zaI
希望努力的救護人員盡力搜救~
,w8t&^8@9I .K4@SF0A3L c)w
希望死去的人盡快得到安息~M[{;o1~4D1~r
~S^f)[dCi9_3yK
希望受傷的人盡快得到治療~
"[)w*c8h|2Q#S+l3EP
mj9bK4cPAht 希望四川的人盡快站起來~:X6qP.Nv&]$qy3z

&]XIO?'[kB1o7_ 還有很多很多....................... o9L5g8}.DD2m9Hmq

4{ M\;fj#Qw 加油!

skbe 發表於 2008-5-19 05:24 PM

係學校到全校一齊默哀

sky308 發表於 2008-5-19 06:01 PM

全校都有4B)vk"r3{k8l
我隔離個fd默哀完話想喊(因為佢係半個內地人)1BLQ(m/m
之後為左激勵佢 同佢黎個安慰既擁抱

mayin 發表於 2008-5-19 06:16 PM

當時係地鐵站 唔見有人默哀.`7m T8?!`a
我自己就默哀左一陣

KLF 發表於 2008-5-19 08:05 PM

[size=5]梗有![/size]

hold_find 發表於 2008-5-19 10:23 PM

2:28果陣掛住做野唔記得P7a;|*u|
之後補番默哀咗一陣,不過應該冇3分鐘

hkbm 發表於 2008-5-19 11:12 PM

有牙有牙.[B^ B+x.A!n a
想喊想喊既感覺

cgdmzlam 發表於 2008-5-22 09:25 PM

有d野係講心既
t3r|yr6h.`X-|1D }k;X8luGZ)CMzF
唔一定要做呢d表面功夫}T%i!^YZK

*qL)X@&o ^^

razmartezz 發表於 2008-5-27 12:59 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 5-22-2008 09:25 PM:
!It @{2h-{4| 有d野係講心既 gB`!TGN8V8h
'C'Y)F/t?d
唔一定要做呢d表面功夫5i'QE-Xy-Nic-A#}$s

*[ \-Duz/un@ ^^ [/quote]
.R6` `b2J_S.{
4l2IX n'O)w1kD,] TOTALLY AGREE!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.