娛樂滿紛 26FUN's Archiver

邪x 發表於 2008-5-19 04:22 PM

有意思...黑白版頭

做得好....最好係呢3日都係......!

BOYDWAN 發表於 2008-5-19 06:24 PM

[quote]Originally posted by [i]邪x[/i] at 2008-5-19 16:22:
ID'{/W-E@ N9D 做得好....最好係呢3日都係......! [/quote]+L"~Vx B*|'G)R
BL4vW~4R
b`/x?!])|*EP
未來三日都會:agree:xW I:G&p oN
主意出自三位有心管理人員, 詳見:S0o9{W9QQ
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=181846&fpage=1[/url]!dl1t!wDisv]2?
多謝你支持呢個行動.

KLF 發表於 2008-5-19 08:11 PM

非常贊成!讚不絕口!

astepor 發表於 2008-5-20 09:20 AM

le 到咁多細路架!?
w9r#jmA}!c)d 你地有無唸下如果 le 到 5 去跟其他咁轉,
*|E3x o zx7M 實比人圍攻死3bh7w1s)j
我覺得 le d 事不需要贊, 因為是應該的|KC/s?m
---------後加:!wRn#a;Q2? bG
因為不為這些事而動容的, 就應該不可叫做一個人
Y]` A3^7K(dd+W o0VW6J[w*q
[[i] Last edited by astepor on 2008-5-20 at 09:23 AM [/i]]

BOYDWAN 發表於 2008-5-20 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]astepor[/i] at 2008-5-20 09:20:(O I+qs'g'I*f*m P
le 到咁多細路架!?uB}!M3rlgW
你地有無唸下如果... [/quote]@Ga}GO

|1`9\0ED#E0sN G
6a TJZ ?tZ"fr`V 既然你覺得一切都係理所當然, 我亦理所當然咁同你講:
(x6AyHb:^3\9kV%W 支持嘅我多謝你, 唔支持嘅我請你唔好講廢話.)F0V%u1r6[bO1x
我唔覺得你嘅嘩眾取寵言論有幾了不起有幾獨特, 我只會覺得如果你唔係本住支持本論壇嘅心態, 入黎做會員做乜?
D0Yj Xb+o3p5M 乜野叫做一定要做? 呢度每一個人所做嘅皆出於自發性, 與怕受壓力毫無關係.kw h{0HV;P
我唔該你用吓腦思考先好去回覆.

alan123boy 發表於 2008-5-20 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]astepor[/i] at 2008-5-20 09:20 AM:%qkosu%Rg
le 到咁多細路架!?[N i"@hVn:o
你地有無唸下如果... [/quote]0?0vva c9F5bf
好多細路?你係成年人?聽閣下言論吾多覺!9吾搭8之餘仲話版主呃分!Ew#i'r kM*_7qe
某版主萬9幾分呃乜春野分呀?你係咪低能架請問?)D)};iM:N-e+uS;n
因為是應該的<咩係應該?理所當然??
a7spqH)s 都要去做先得架!!!!;D6W_(p]-oOm6E2X
我而家x你就應該!!!!!你都on   99!:nogood:

infjlam 發表於 2008-5-20 10:17 PM

[quote]Originally posted by [i]astepor[/i] at 2008-5-20 09:20 AM:Oj5mV$ERl3g*Nh Z
le 到咁多細路架!? X#f }xT-v5^lu{
你地有無唸下如果... [/quote]
(x do!m.~6Gx
\KY m5\3L 你都認同呢個行動o米得o羅...
P6gX d4LUS$uQV P.kk2Ei

V$xw"Az] 題外話,
3@|~K5p5\ 東方日報(還有幾份香港報刊都係)個logo字都冇改黑白色,
,F[,P6r2Lh 咁係o米都要去批鬥一番先:naughty:IF,S k1D!Fh

pY,[MD^F 都係一個心意o者,hn v#D0w'_
唔一定代表D乜格:kicking:

QuiGonJinn 發表於 2008-5-21 08:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.