支持本論壇以白底黑字EntLogo悼念國內災難身亡者.
剛剛見到本站的26FUN logo, 轉了做白底黑字, 支持本站作出行動來悼念國內災難身亡者.:( :(,ZtwJ$S:F9n更希望有更多在身處災場的國民, 早日獲救脫險.
,?S9pQ*h
請更多的會員留言, 對身亡的國民作出悼念, 請各位.........7Sl^e*ma4k
2s7nOgm!T
[[i] Last edited by bobo21 on 2008-5-19 at 04:46 PM [/i]] support....
Z~K6|_
尊重地震中的死者 無線個三色logo都轉左黑白...#jk)B.u,h+oc M6oi0E v
aTV
[IMG]http://38.114.207.18/925d1dca584838c303eac6f2f082cc406g.jpg[/IMG] 非常支持! 以示我們的一點心意 請更多的會員留言, 對身亡的國民作出悼念, 請各位......... Support.......................... 支持, 願眾死難者安息 :(
q-n g H~/dp-q n
希望中國人的齊心能感動蒼天, 重現奇蹟
四川人民要加油!!!! support 26fun 轉黑白色去悼念災難的死者![8E5d+zD V7P2L!l
希望死去的人在天國安息, 未死的繼續努力活下去! tvb 的logo 和特首默哀t*^~#B2L
8ovc(M1|*Y6T
[img]http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/sUTfqdqGFQUDo4fGynATFA--_13/blog/20080519050759466.jpg.jpg?ib_____Dwcq2K1QQ[/img] 好多网都系甘```等我地默哀```希望距地安息``` 支持!也請計埋小弟的一份 [quote]Originally posted by [i]abc!@$%[/i] at 2008-5-19 05:06 PM:
支持, 願眾死難者安息 :(
-^4~5C#H${.Y w
希望中國人的齊心能感動蒼天, 重現奇蹟
四川人民要加油!!!! [/quote]P|f'VZ0|7K w
'LvA1j0aq/B*v
四川人民要加油, 全國人民嘟加油. bobo bave gd idea
I support you&x~nYI'U
加油 四川百姓 全國人民要加油,緬甸人民都要自強....9n{ Q-^%FS
唔理你咩國籍,咩膚色,咩種族
只要係生存o係地球上面,大家都係地球人,就係一家人 支持!
希望地震中ge死者可以安息 支持支持!!%EV tn A @4M1W
旦係我岩岩先見到tvb&atv
地震死難者安息吧 [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-5-19 05:28 PM:
全國人民要加油,緬甸人民都要自強....cKfg f!@
唔理你咩國籍,咩膚色,咩種族6Vc)t#M$w(c
只要係生存o係地球上面,大家都係地球人,就係一家人 [/quote]