娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bobo21 發表於 2008-5-19 04:25 PM

支持本論壇以白底黑字EntLogo悼念國內災難身亡者.

剛剛見到本站的26FUN logo, 轉了做白底黑字, 支持本站作出行動來悼念國內災難身亡者.:( :(,ZtwJ$S:F9n

/I G S el5c5{W 更希望有更多在身處災場的國民, 早日獲救脫險.
{?&sL4_ B(t'FNh ,?S9p Q*h
請更多的會員留言, 對身亡的國民作出悼念, 請各位.........7Sl^e*ma4k
2s7nOgm!T
[[i] Last edited by bobo21 on 2008-5-19 at 04:46 PM [/i]]

head1328 發表於 2008-5-19 04:37 PM

support....
)i2vaWj)G B Z~K6|_
尊重地震中的死者

月月鳥 發表於 2008-5-19 04:38 PM

無線個三色logo都轉左黑白...#jk)B.u,h+oc M6oi0E v
aTV
9IO7Kh&A7K)b'p [IMG]http://38.114.207.18/925d1dca584838c303eac6f2f082cc406g.jpg[/IMG]

feeon 發表於 2008-5-19 04:43 PM

非常支持! 以示我們的一點心意

bobo21 發表於 2008-5-19 04:45 PM

請更多的會員留言, 對身亡的國民作出悼念, 請各位.........

Kenh 發表於 2008-5-19 05:05 PM

Support..........................

abc!@$% 發表於 2008-5-19 05:06 PM

支持, 願眾死難者安息 :(
,O#k1c-E:sn6i q-n gH~/dp-q n
希望中國人的齊心能感動蒼天, 重現奇蹟
[ Y.I;U Z1d6X&[
8q&xC*v*Bp1k 四川人民要加油!!!!

yeung hiu he 發表於 2008-5-19 05:06 PM

support 26fun 轉黑白色去悼念災難的死者![8E5d+zD V7P2L!l
希望死去的人在天國安息, 未死的繼續努力活下去!

terryng2 發表於 2008-5-19 05:09 PM

tvb 的logo 和特首默哀t*^~#B2L
8ovc(M1|*Y6T
[img]http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/sUTfqdqGFQUDo4fGynATFA--_13/blog/20080519050759466.jpg.jpg?ib_____Dwcq2K1QQ[/img]

supreme12 發表於 2008-5-19 05:14 PM

好多网都系甘```等我地默哀```希望距地安息```

infjlam 發表於 2008-5-19 05:20 PM

支持!也請計埋小弟的一份

bobo21 發表於 2008-5-19 05:25 PM

[quote]Originally posted by [i]abc!@$%[/i] at 2008-5-19 05:06 PM:
-E&^/fGtm Gr"K 支持, 願眾死難者安息 :(
&e`mlI)?|G*_ Y -^4~5C#H${.Y w
希望中國人的齊心能感動蒼天, 重現奇蹟
#lm[9X)EU [ f
d~N~q b 四川人民要加油!!!! [/quote]P|f'VZ0|7K w
'LvA1j0aq/B*v
四川人民要加油, 全國人民嘟加油.

mk政 發表於 2008-5-19 05:26 PM

bobo bave gd idea
]uW0NTJ w I support you&x~nYI'U
加油 四川百姓

自由神 發表於 2008-5-19 05:28 PM

全國人民要加油,緬甸人民都要自強....9n{ Q-^%FS
唔理你咩國籍,咩膚色,咩種族
!B0J#Z(vFu[q#i4XZ@ 只要係生存o係地球上面,大家都係地球人,就係一家人

skbe 發表於 2008-5-19 05:31 PM

支持!
*uu'e E-WF)b}"D)jT9P } 希望地震中ge死者可以安息

nds 發表於 2008-5-19 05:33 PM

支持支持!!%EV tnA @4M1W
旦係我岩岩先見到tvb&atv
6~ l tumKf+y+^t 地震死難者安息吧

bobo21 發表於 2008-5-19 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-5-19 05:28 PM:
!y W ez/K 全國人民要加油,緬甸人民都要自強....cKfgf!@
唔理你咩國籍,咩膚色,咩種族6Vc)t#M$w(c
只要係生存o係地球上面,大家都係地球人,就係一家人 [/quote]
CQbgYX&x
tf+]K)D4G K3BbJ 氣! 唔喺有噤嫁軍政府, 緬甸又掂會一個風災死了十萬人, 至二十萬人, 連國際組織入去救援嘟唔批准, 真慘.

也媽嗲 發表於 2008-5-19 05:40 PM

十分支持這次行動~願此心意由[b][color=Black]26fun[/color][/b]傳遍每個網站!:mgU#_)fs3p
l(p)@ZIs5j

8nD'l3[D+`] 本人亦放下[b]頭像[/b]三天,[b]亦希望每位在線嘅兄弟姊妹響應[/b].......mkO Y,u-X$I$Bo

TUD,l6n3Zb_5X-O 以小小心意悼念此次災難~:(:(:((f,};E_m/X
G$y;N5U8Iv
[[i] Last edited by 也媽嗲 on 2008-5-19 at 06:01 PM [/i]]

bobo21 發表於 2008-5-19 05:40 PM

[quote]Originally posted by [i]nds[/i] at 2008-5-19 05:33 PM:!i/d;i:t?2c
支持支持!!
YkMV2zFGV;T 旦係我岩岩先見到tvb&atv
OE nB y3J&dI+i _ 地震死難者安息吧 [/quote]
(j4w Z ?CD.w
wO vQX2AwU+v6N 大家都對地震死難者追悼. 讓死難者安息.

大堂寺炎 發表於 2008-5-19 05:43 PM

地震死難者安息吧~中國人加油努力~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.