絕對支持!!!sHH"^"w2B}Q+\
:t
^3?UjO
希望死者早日安息.傷者快d好番.
[quote]Originally posted by [i]也媽嗲[/i] at 2008-5-19 05:40 PM:7U~Q;F*w4yD:b
十分支持這次行動~願此心意由[b][colo... [/quote]
2a2Di5cS(F2g
好 我都放下頭像3天"T`Ug5Q^;[r-\
岩岩上黎第一個反應以為係電腦問題"H\ g*_%P TQ{
但後尾醒起今日開始係哀悼日-M%P,} [AW
支持黑白行動
願死難者安息 願生還者堅強
支持!!!.L;z5d`iB.exz2r J
支持!!!
支持!!!bA0x&U(hgT _DN(nl
支持!!!
支持!!!*^Z$O o2Y8n.b9qvi
支持!!!
support ! "F+]bNo+f8pX
希望遇難的R.I.P . 其他人堅持下去
[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 19-5-2008 17:58:
*`yZ(U
Y
mGO7t
好 我都放下頭像3天