娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bobo21 發表於 2008-5-19 04:25 PM

支持本論壇以白底黑字EntLogo悼念國內災難身亡者.

剛剛見到本站的26FUN logo, 轉了做白底黑字, 支持本站作出行動來悼念國內災難身亡者.:( :(q5mHfg']+r,D0}E`

^.md AA7i*F6f5g 更希望有更多在身處災場的國民, 早日獲救脫險.
Ao]X0^
_6q:O ~[a 請更多的會員留言, 對身亡的國民作出悼念, 請各位.........
v0iX'd"\n+S 1EcEF9Z"YQ
[[i] Last edited by bobo21 on 2008-5-19 at 04:46 PM [/i]]

head1328 發表於 2008-5-19 04:37 PM

support....:e/G+iZ[8Ap]B4[

A'{C!H7}6kef 尊重地震中的死者

月月鳥 發表於 2008-5-19 04:38 PM

無線個三色logo都轉左黑白...~s(k5V@m`
aTV
zht\[%rE [IMG]http://38.114.207.18/925d1dca584838c303eac6f2f082cc406g.jpg[/IMG]

feeon 發表於 2008-5-19 04:43 PM

非常支持! 以示我們的一點心意

bobo21 發表於 2008-5-19 04:45 PM

請更多的會員留言, 對身亡的國民作出悼念, 請各位.........

Kenh 發表於 2008-5-19 05:05 PM

Support..........................

abc!@$% 發表於 2008-5-19 05:06 PM

支持, 願眾死難者安息 :(q'ffWg+l
8ZX ]+C `yl|
希望中國人的齊心能感動蒼天, 重現奇蹟+^3Iv2f^

6xY0Y8d6C3Z}*H 四川人民要加油!!!!

yeung hiu he 發表於 2008-5-19 05:06 PM

support 26fun 轉黑白色去悼念災難的死者!
X e E:oo 希望死去的人在天國安息, 未死的繼續努力活下去!

terryng2 發表於 2008-5-19 05:09 PM

tvb 的logo 和特首默哀0Z b0i ^ o@Sz*V;Y4_'_
@p s a w P
[img]http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/sUTfqdqGFQUDo4fGynATFA--_13/blog/20080519050759466.jpg.jpg?ib_____Dwcq2K1QQ[/img]

supreme12 發表於 2008-5-19 05:14 PM

好多网都系甘```等我地默哀```希望距地安息```

infjlam 發表於 2008-5-19 05:20 PM

支持!也請計埋小弟的一份

bobo21 發表於 2008-5-19 05:25 PM

[quote]Originally posted by [i]abc!@$%[/i] at 2008-5-19 05:06 PM:
8lnx upn3s8O~5{ 支持, 願眾死難者安息 :(
Q | y] N
yX9F3G/USe 希望中國人的齊心能感動蒼天, 重現奇蹟8FMw4}7W4gC
9BM)?n4L"D0xw
四川人民要加油!!!! [/quote]
0Y6MW}/V&|K
r!X A lt^ 四川人民要加油, 全國人民嘟加油.

mk政 發表於 2008-5-19 05:26 PM

bobo bave gd idea
+W!o"{xz0zU.y} I support you!S7DsSl
加油 四川百姓

自由神 發表於 2008-5-19 05:28 PM

全國人民要加油,緬甸人民都要自強....)B w6xcv h5Y
唔理你咩國籍,咩膚色,咩種族wuv8U's$Zh3B
只要係生存o係地球上面,大家都係地球人,就係一家人

skbe 發表於 2008-5-19 05:31 PM

支持!u)[9r3Qty Q!lL
希望地震中ge死者可以安息

nds 發表於 2008-5-19 05:33 PM

支持支持!!WO!B)~)RZ
旦係我岩岩先見到tvb&atv/Y.I|,yI p
地震死難者安息吧

bobo21 發表於 2008-5-19 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-5-19 05:28 PM:
:jw/RvC?T*Z |1CI 全國人民要加油,緬甸人民都要自強....
+v i-?,g(aW 唔理你咩國籍,咩膚色,咩種族
k`(k3~!u-n3W6Z^7H 只要係生存o係地球上面,大家都係地球人,就係一家人 [/quote]
{/v!N C-C$]:M2q,m (e(`?myy!RBZ5l
氣! 唔喺有噤嫁軍政府, 緬甸又掂會一個風災死了十萬人, 至二十萬人, 連國際組織入去救援嘟唔批准, 真慘.

也媽嗲 發表於 2008-5-19 05:40 PM

十分支持這次行動~願此心意由[b][color=Black]26fun[/color][/b]傳遍每個網站!
_#P+|Qi6t]:]u:e .WL'I-m0xW&e
mfGKSm)Us
本人亦放下[b]頭像[/b]三天,[b]亦希望每位在線嘅兄弟姊妹響應[/b].......(r3a4C*LQ1y

O0U8B&Th_n? 以小小心意悼念此次災難~:(:(:(
6s Q uRD9v5F2k
"w0x#jbBU Q&l b [[i] Last edited by 也媽嗲 on 2008-5-19 at 06:01 PM [/i]]

bobo21 發表於 2008-5-19 05:40 PM

[quote]Originally posted by [i]nds[/i] at 2008-5-19 05:33 PM:
-kQ\t w^ 支持支持!!q5SbF U }9i4k|A
旦係我岩岩先見到tvb&atvsV-e$t EJAQ0m'|Xe
地震死難者安息吧 [/quote]
'nn9dpZZ [#P6g
v m8r Z2^Y 大家都對地震死難者追悼. 讓死難者安息.

大堂寺炎 發表於 2008-5-19 05:43 PM

地震死難者安息吧~中國人加油努力~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.