支持本論壇以白底黑字EntLogo悼念國內災難身亡者.
剛剛見到本站的26FUN logo, 轉了做白底黑字, 支持本站作出行動來悼念國內災難身亡者.:( :(q5mHfg']+r,D0}E `更希望有更多在身處災場的國民, 早日獲救脫險.
請更多的會員留言, 對身亡的國民作出悼念, 請各位.........
1EcEF9Z"YQ
[[i] Last edited by bobo21 on 2008-5-19 at 04:46 PM [/i]] support....:e/G+iZ[8Ap]B4[
尊重地震中的死者 無線個三色logo都轉左黑白...~s(k5V@m`
aTV
[IMG]http://38.114.207.18/925d1dca584838c303eac6f2f082cc406g.jpg[/IMG] 非常支持! 以示我們的一點心意 請更多的會員留言, 對身亡的國民作出悼念, 請各位......... Support.......................... 支持, 願眾死難者安息 :(q'ffWg+l
8ZX ]+C `yl|
希望中國人的齊心能感動蒼天, 重現奇蹟+^3Iv2f^
四川人民要加油!!!! support 26fun 轉黑白色去悼念災難的死者!
希望死去的人在天國安息, 未死的繼續努力活下去! tvb 的logo 和特首默哀0Z b0i^ o@Sz*V;Y4_'_
@psaw P
[img]http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/sUTfqdqGFQUDo4fGynATFA--_13/blog/20080519050759466.jpg.jpg?ib_____Dwcq2K1QQ[/img] 好多网都系甘```等我地默哀```希望距地安息``` 支持!也請計埋小弟的一份 [quote]Originally posted by [i]abc!@$%[/i] at 2008-5-19 05:06 PM:
支持, 願眾死難者安息 :(
希望中國人的齊心能感動蒼天, 重現奇蹟8FMw4}7W4gC
9BM)?n4L"D0xw
四川人民要加油!!!! [/quote]
四川人民要加油, 全國人民嘟加油. bobo bave gd idea
I support you!S7D sSl
加油 四川百姓 全國人民要加油,緬甸人民都要自強....)B w6xcv h5Y
唔理你咩國籍,咩膚色,咩種族wuv8U's$Zh3B
只要係生存o係地球上面,大家都係地球人,就係一家人 支持!u)[9r3Qty Q!lL
希望地震中ge死者可以安息 支持支持!!WO!B)~)RZ
旦係我岩岩先見到tvb&atv/Y.I|,yIp
地震死難者安息吧 [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-5-19 05:28 PM:
全國人民要加油,緬甸人民都要自強....
唔理你咩國籍,咩膚色,咩種族
只要係生存o係地球上面,大家都係地球人,就係一家人 [/quote]
(e(`?myy!RBZ5l
氣! 唔喺有噤嫁軍政府, 緬甸又掂會一個風災死了十萬人, 至二十萬人, 連國際組織入去救援嘟唔批准, 真慘. 十分支持這次行動~願此心意由[b][color=Black]26fun[/color][/b]傳遍每個網站!
.WL'I-m0xW&e