娛樂滿紛 26FUN's Archiver

morikanekkk 發表於 2008-5-19 10:20 PM

撘地鐵最討厭的行為

攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都唔理OT1Eg5b
死都唔行入車箱入面,企係門口  
L Gi Vq5};~ 挨住條柱,就算人地揸住條柱先,佢都照挨 EucE7U1Gs
孭住個背囊,大大舊,仲要陏身陏勢,要其他人係咁避佢  
Y q*o{p 唔識排隊上車,又唔跟月台上地面劃好的lane排隊  
h!H%`M$s 唔讓人落車先,係咁衝入車箱,撞到人都唔理e*e2E%hS` @v
好多人落車,仲要企係車門口,係咁比人撞死都唔讓開   
.\["[ ]Ho 出閘或入閘時,明明八逹通scan唔到佢張卡,又唔讓開摷卡,死都要企係閘口摷卡   Z t*C(Au&~P_
其他,請說明
3|1YjNU1DF6C !E7m[ ].I/~_qU8^
我所有都憎,其實心裡最憎某些老人師奶:老人就好似要你一定俾位佢咁,我俾,但你無禮貌,唔講thank you唔緊要,最緊要唔好當應份的;師奶就幾十米外睇到個位就話係你,無文化!!!!!5|S(Km @P:qp

HXF J:^5Lx:\,m%o [[i] Last edited by morikanekkk on 2008-5-19 at 10:24 PM [/i]]

SCM 發表於 2008-5-19 10:23 PM

上面我都冇投
w0PJ|m 我最憎人剪指甲 剪腳甲 撩牙 大聲講野

morikanekkk 發表於 2008-5-19 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-5-19 10:23 PM:
j*bKC V ph+A,R 上面我都冇投
5sPcup 我最憎人剪指甲 剪腳甲 撩牙 大聲講野 [/quote]
g1\ i/c's9BH[
a:~'[)~S'Be
6L0T4`B x cd 剪指甲 剪腳甲 撩牙 大聲講野...me too
!K!i,oJ3u.B&| /p9b]/g0Nqs
仲有情侶貼住係玻璃度搞嘢!!!!!!!!!

SCM 發表於 2008-5-19 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]morikanekkk[/i] at 2008-5-19 10:26 PM:,^:m"ZO~Z)G W3` sX

t6~6uqv
2S:?g:[M/u2M+] t e/KnD1t'\)_
剪指甲 剪腳甲 撩牙 大聲講野...me too,ueo+_Mw#DU2d
#Ik ]z:o,g8|N
仲有情侶貼住係玻璃度搞嘢!!!!!!!!! [/quote]
)Z!B3~{oN 搞野睇下點姐&@/~9BZ{Zd Ml
面貼面 談下心冇咩所謂*oSS+n9^Q
再進一步既行動......我冇見過7F:qxyfuTi

{4D4s+}'fWX p.s大聲講野特別係指師奶同o靚妹

阿感 發表於 2008-5-19 10:29 PM

用牙線整牙(嘔)R2r*@S/GF

)u/YEg)s%x$w [color=White]我都係講地鐵,唔(未)講港鐵,唔知跟住會唔會有人指正呢?[/color]

Erocky 發表於 2008-5-19 11:21 PM

我反而最討厭朝早時間, d人背著個車門大大手報紙攤開咁睇~t u%I d2n)p

f'd-P;Y,l2L0va 咁我又唔係反對善用車途時間睇報紙,
'v~uj&SY:H9GL9w 之不過您又背著車門掛著睇, 擋著其他乘客行入少少車廂,
#I&H }C#dL:?3S 變左車廂門口就逼到沙甸魚, 車廂中間就好多空位~4RV yq-K:AAR
;ks W5gq1G;c6S
個d人真係睇報紙大唒架喎,
Kf9z1c.m3O1Hm#U 剩係睇報紙就可以唔使理其他乘客到底上唔上到車~
;?!Y'J!OgQ!M [:}5N {v 大佬呀, 您調番轉諗下丫,
${xQdi)~ 如果您又趕到死, 但係又俾d報紙友阻著上唔到車而遲到, lT"EV$V+s T;d[
真係您都唔高興啦~~~
#p#O W_l;~1b6PU]Q1Gn
Wk3w^ K{Q Q 唉, 朝朝搭地鐵都見到呢個情況,"q9t+C/x"v
有時自己都專登企入d, 想俾其他人可以行入d, 上多d人, ]wbIk!G6D0f
但係就俾d報紙友擋著入唔到黎,
yi(`2D:e S1T4q,T;Q 真係幾鬼炆~
J)@0R-iiDW
0g O:f8x]X`a 想幫人又幫唔到, 想鬧又好似鬧唒成車人咁,x_T5o$n)i7C
真係敢怒不敢言......  唉~~

capicapi 發表於 2008-5-19 11:46 PM

一定係柱男柱女

0000001 發表於 2008-5-20 01:01 AM

最討厭朝早逼到面貼面
g ^&QS HP T)?!V9n;K 差唔多嘴埋咁劑...

PoohRyan 發表於 2008-5-20 01:30 AM

一朝早或者多人嘅時候,啲人死都要係個車廂入面行嚟行去,
,j:\$@9N/mX Z2Z6k 方便自己到最近的出口;死逼爛逼唔該都冇聲。:nogood:

Jk 發表於 2008-5-20 04:04 AM

攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都唔理 --- > 仲要睇完落車時當垃圾咁掉留响車廂內:mad:bl.oqQ4gh"X

4U`P&Z'@q/@ 仲有,不停"[b]勁[/b][size=6]大[/size]聲"講電話,重要勁多粗口,令其他乘客耳仔受罪:mad::mad::mad::mad::mad::mad:2icz*L y$M C

8d?X&o U.W)[7S 一個人坐兩個坐位既中間,霸哂兩個坐位:mad::mad::mad:"| y;^xfl
7YU,qM4V6x'z
車廂已經夠人多擠迫,坐响度個件茂利仲要"Q"哂脚,鞋底向天咁,其他乘客都要避佢!
fX{2H/_-{%N 睇見就...:mad::mad::mad::mad::fight:

jimjim12 發表於 2008-5-20 09:09 AM

麻煩情侶最討厭,慌死人哋睇唔到佢哋搞嘢咁!!

vv1668vv 發表於 2008-5-20 10:34 AM

如果搂住 觉得  地铁 叫做差既话
ls$K|Z.Ao;OI 东铁 就 重灾区 Cu5_A5`s+~ J"|Y

3XbT9h6`f*v 师奶3,5成群 兵分三路,冲门争凳仔,1l^lJ6P)d|5~
通车食野,饮饮食食 一家大小全家齐齐开大餐 , 真系由头到尾都敢好味道。。(头站到尾站)4\Ge8p3k3Lb1C
细路仔着住鞋就敢企上张凳上面, vh2p2C!q/~s\&K6x
你唔会相信!!你睇唔到,你唔会信!5r:sw.K5aa%RJ
父母摞个胶袋,俾个细路仔系车厢里面小便。。。(真人真事信不信由你)
m)sA ^{ kO 通车化桩
p y]W:EH!~ 剪指甲
icBC}5e:Z 大声倾计,
P"v/[3\;R#m 大声讲电话, E1P`'AR.T.Q9]
惊人铃声,VBw2l)r Msz3@
坐地下
+b:g4AjV] 成个人打横训上张凳度。
`h`3`Oh-a MpW 开门关门提示,播放新闻,打机声, 声浪加加埋埋简直震耳欲聋,
bl s$Q \x 静音车厢 形同虚设
ySD5\m NQ~W3U2@
范范齐。
A1dXr9ef?:I3S
4\1w9d%rU[+v7Z t$\ 想规规举举 静静地坐车到目的地??? 奉劝上车前应作好适当心理准备。$IVKL z[|
7q0K'@1k%R,v
你想俾左车费 又得到意想不到既官能刺激??坐东铁一定帮到你!x5VB FE&jk

h ]d7v5pD 祝你 旅途愉快 By F(P%CP5k+T

5}s0G%b+d"wt"H \$YHNlBn
+[6z Q,R7u`&?&y

Q0D F2@P2HGs i
Sp'B Y3v1xN%t 你想出声话距咩? 距分分钟话你衣家系咪歧视先
$gLE*D)v#R)P3u? 你想劝距多了解香港咩? 距分分钟话 点解你又唔了解我先 e!EV,l9i)L1qM O5p
你想同东铁投诉咩?  距一定好专业地接受你宝贵既意见。。。$y-NV}0D i%[{W
8]JTr:u6u_
祝大家 生活愉快
okBgHuvK m{L:s?&]2\K"PI:~8D
[[i] Last edited by vv1668vv on 2008-5-20 at 10:48 AM [/i]]

love525208 發表於 2008-5-20 12:16 PM

唔識排隊上車,又唔跟月台上地面劃好的lane排隊

uniqueleung 發表於 2008-5-20 10:04 PM

以上all都討厭!!!
\H+T p @2Z 不過最討係summer 時候 d 人舉高手 腋下o個陣味真係好難頂!6l8o B.]hZ6E6`
最慘係多人既時候 郁都郁唔到~help!!!

ronald001120 發表於 2008-5-21 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-5-20 04:04 AM:
"c6Phy3kzD 攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都... [/quote]
5_u5?[#f)toKF 講粗口要罰錢5n$G Dc YeEFJ/e$`
你落車去月台叫個月台職員6Kq m r B |(p`8n
通知下一個站既職員C0U'kKKz
上車捉人

SWK 發表於 2008-5-22 01:36 AM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-5-20 04:04:o,SA,V[:Pv!gN
攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都... [/quote].qQS%Lb)Mg c
2o)tuI)l#\.XC
車廂已經夠人多擠迫,坐响度個件茂利仲要"Q"哂脚,鞋底向天咁,其他乘客都要避佢!9qQ$WHu*J0v$V)x9KR1?q

O7X\Ie'[r3T$Ut r 我今日先吊完件蹺起隻腳蹺到膝頭既骨精  :mad:

head 發表於 2008-5-22 01:41 AM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2008-5-22 01:36:P%r'^ aZ
c;i:mu-f ` dH
Ak.gs!|/aj
車廂已經夠人多擠迫,坐响度個件茂利仲要"Q"哂脚,鞋底向天咁,其他乘客都要避佢!
.Syl[G(ie-N4u&Ra I;U9A"j1NBk
我今日先吊完件蹺起隻腳蹺到膝頭既骨精  :mad: [/quote]
/J IR&?z YM v6Y 係咪擺腳"爭"係膝頭個D:fight:

kinis 發表於 2008-5-23 11:54 AM

明明車廂已經迫到沙甸魚咁既狀態, 差唔多到站又未開門時已經好多人 "唔該、唔該" xfzI t
喂大姐, 根本冇位郁點唔該俾妳呀, 點都要車門開左有人出先有空間唔該俾妳家嘛, 佢真係講得o岩 , 真係 "唔該" 理佢

~Quatre~ 發表於 2008-5-23 03:42 PM

挨住條柱,就算人地揸住條柱先,佢都照挨1~} t"y8v5I"^"gD(pU
]vx2XSH1^E8V
呢D真係要少佢路寶!
0q;ZZ,p$I2`Q[!G8l)KWb
)z9K6K)jSy_\D 成條柱都俾佢霸Q哂
T"[1h*ye??%N`
F5F%QgN*Y 大佬...地鐵多數都係要企...你一個霸哂條柱想點先!

bigfish 發表於 2008-5-25 03:21 AM

全部都係中國(大陸)人o既行為喎....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.