撘地鐵最討厭的行為
攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都唔理+h.Or{8O%d-y.a死都唔行入車箱入面,企係門口
挨住條柱,就算人地揸住條柱先,佢都照挨 'I3k+|(A\3KU
孭住個背囊,大大舊,仲要陏身陏勢,要其他人係咁避佢 0X t$x ONI*F5|
唔識排隊上車,又唔跟月台上地面劃好的lane排隊
唔讓人落車先,係咁衝入車箱,撞到人都唔理
好多人落車,仲要企係車門口,係咁比人撞死都唔讓開 +UMs*r s v"P
出閘或入閘時,明明八逹通scan唔到佢張卡,又唔讓開摷卡,死都要企係閘口摷卡 *V9\ b9W%O v
其他,請說明$Nfa,`:r
U I'\3O_
我所有都憎,其實心裡最憎某些老人師奶:老人就好似要你一定俾位佢咁,我俾,但你無禮貌,唔講thank you唔緊要,最緊要唔好當應份的;師奶就幾十米外睇到個位就話係你,無文化!!!!!