娛樂滿紛 26FUN's Archiver

morikanekkk 發表於 2008-5-19 10:20 PM

撘地鐵最討厭的行為

攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都唔理+h.Or{8O%d-y.a
死都唔行入車箱入面,企係門口  
L+~}xL/O)Ow:a4e 挨住條柱,就算人地揸住條柱先,佢都照挨 'I3k+|(A\3KU
孭住個背囊,大大舊,仲要陏身陏勢,要其他人係咁避佢  0Xt$x ONI*F5|
唔識排隊上車,又唔跟月台上地面劃好的lane排隊  
U4]:^$IB4VtS.R 唔讓人落車先,係咁衝入車箱,撞到人都唔理
|e2Dh*il 好多人落車,仲要企係車門口,係咁比人撞死都唔讓開   +UMs*r s v"P
出閘或入閘時,明明八逹通scan唔到佢張卡,又唔讓開摷卡,死都要企係閘口摷卡  *V9\b9W%O v
其他,請說明$Nfa,`:r
UI'\3O_
我所有都憎,其實心裡最憎某些老人師奶:老人就好似要你一定俾位佢咁,我俾,但你無禮貌,唔講thank you唔緊要,最緊要唔好當應份的;師奶就幾十米外睇到個位就話係你,無文化!!!!!
W~j"eQ#{&p1`/UX `{Q(S l/a!s1M+rn
[[i] Last edited by morikanekkk on 2008-5-19 at 10:24 PM [/i]]

SCM 發表於 2008-5-19 10:23 PM

上面我都冇投(h2N Q"g9lo([
我最憎人剪指甲 剪腳甲 撩牙 大聲講野

morikanekkk 發表於 2008-5-19 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-5-19 10:23 PM:
RQ5YQ!b C$H7i qf 上面我都冇投
7LO|5hoT 我最憎人剪指甲 剪腳甲 撩牙 大聲講野 [/quote]?V4?umGn

L ym;z*V%d;g5F
-i$N3B+F5M#|;K#Ug(o 剪指甲 剪腳甲 撩牙 大聲講野...me tooTKhKg2f.l@ T-}F

b]7wJjZf 仲有情侶貼住係玻璃度搞嘢!!!!!!!!!

SCM 發表於 2008-5-19 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]morikanekkk[/i] at 2008-5-19 10:26 PM:
AC"J e |kLgb$z x5x X+i p|os

I!p8O2fK[6l ccm6h U
剪指甲 剪腳甲 撩牙 大聲講野...me too]0yrK X-`

2W } KtI N6y 仲有情侶貼住係玻璃度搞嘢!!!!!!!!! [/quote]&HUjz.zfa4faY
搞野睇下點姐
{*x4S[@` 面貼面 談下心冇咩所謂dp r(K6m4TA:T\t!Y
再進一步既行動......我冇見過
7[R9~f*?j5Le` w
k)y7]4G Yr%\2Ej p.s大聲講野特別係指師奶同o靚妹

阿感 發表於 2008-5-19 10:29 PM

用牙線整牙(嘔)%tUU9RcrN uk

}nDo[8p;F [color=White]我都係講地鐵,唔(未)講港鐵,唔知跟住會唔會有人指正呢?[/color]

Erocky 發表於 2008-5-19 11:21 PM

我反而最討厭朝早時間, d人背著個車門大大手報紙攤開咁睇~
'tG;R:_)] q@V(i o v4Q,x,K(M(BX4OC/wO
咁我又唔係反對善用車途時間睇報紙,7{b]mbn w X
之不過您又背著車門掛著睇, 擋著其他乘客行入少少車廂,'KiTb#b]?
變左車廂門口就逼到沙甸魚, 車廂中間就好多空位~
!h5IX)gRk@
:wLPr4g C;Z 個d人真係睇報紙大唒架喎,`)h k h6CLe
剩係睇報紙就可以唔使理其他乘客到底上唔上到車~4m+k;C]!E4RZ"k,@6Y]
大佬呀, 您調番轉諗下丫,%fVfp)gy;q[
如果您又趕到死, 但係又俾d報紙友阻著上唔到車而遲到,
7K9zTImE)@ 真係您都唔高興啦~~~
D;A E ia8i!}E|h*YE
+?a N'W*U|+I7eN:u*{ 唉, 朝朝搭地鐵都見到呢個情況,K }8A f `
有時自己都專登企入d, 想俾其他人可以行入d, 上多d人,
p]8g&W.M&E 但係就俾d報紙友擋著入唔到黎,y-DO!c1D0x:\Av
真係幾鬼炆~\G^KAk/A ]o}

z7u$gN#p`O 想幫人又幫唔到, 想鬧又好似鬧唒成車人咁,
h-F0B}7Svp2w c 真係敢怒不敢言......  唉~~

capicapi 發表於 2008-5-19 11:46 PM

一定係柱男柱女

0000001 發表於 2008-5-20 01:01 AM

最討厭朝早逼到面貼面
/R:C3Ry[XdT"Yb*}4e 差唔多嘴埋咁劑...

PoohRyan 發表於 2008-5-20 01:30 AM

一朝早或者多人嘅時候,啲人死都要係個車廂入面行嚟行去,
(Xz6Q;d+V#v 方便自己到最近的出口;死逼爛逼唔該都冇聲。:nogood:

Jk 發表於 2008-5-20 04:04 AM

攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都唔理 --- > 仲要睇完落車時當垃圾咁掉留响車廂內:mad:
6Hz5La!Ms
@a.[-{Q%i 仲有,不停"[b]勁[/b][size=6]大[/size]聲"講電話,重要勁多粗口,令其他乘客耳仔受罪:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
(nv6g\kd4_O Z XLy?lK1_
一個人坐兩個坐位既中間,霸哂兩個坐位:mad::mad::mad:WC.{1RL

{.IDZUfS 車廂已經夠人多擠迫,坐响度個件茂利仲要"Q"哂脚,鞋底向天咁,其他乘客都要避佢!
`y/|.G%h^2m,w-Q 睇見就...:mad::mad::mad::mad::fight:

jimjim12 發表於 2008-5-20 09:09 AM

麻煩情侶最討厭,慌死人哋睇唔到佢哋搞嘢咁!!

vv1668vv 發表於 2008-5-20 10:34 AM

如果搂住 觉得  地铁 叫做差既话.~!c B.c%Pd
东铁 就 重灾区
!Uv(COoL7J qE
O.yWr4ojO&c 师奶3,5成群 兵分三路,冲门争凳仔,~ v-V1l+ejoj$q+J f
通车食野,饮饮食食 一家大小全家齐齐开大餐 , 真系由头到尾都敢好味道。。(头站到尾站)
Eh}C4Eh.y^nd$[7n 细路仔着住鞋就敢企上张凳上面, E$Qw3j|7j,t^
你唔会相信!!你睇唔到,你唔会信!
.N tTL!LLs,UG*Z 父母摞个胶袋,俾个细路仔系车厢里面小便。。。(真人真事信不信由你)1|9iYoB;[
通车化桩%{*FI;gd2b
剪指甲
3|8i4r+Apc/s 大声倾计,Q;g ajNs%l
大声讲电话, eK/C4q+|'Ih
惊人铃声,
/U$W'c P$c&B 坐地下-L's?KGgiDU
成个人打横训上张凳度。
WJ-Ve5@,O:j 开门关门提示,播放新闻,打机声, 声浪加加埋埋简直震耳欲聋, r9GDEK$pF M
静音车厢 形同虚设
7}.mxT0ts7Az
#Vo:tPev$w 范范齐。
0@ W`/{o
~sBsl,A;Q"?|0@)j 想规规举举 静静地坐车到目的地??? 奉劝上车前应作好适当心理准备。.Jz3` @+P&He"i

*@CH q/u:` 你想俾左车费 又得到意想不到既官能刺激??坐东铁一定帮到你!%i"j&Dp ` s2O9TT Oo.vm

3A.E8ui/Ii \W$h 祝你 旅途愉快t1mie!U"a#yV)Fk

a2i1rIv e.M x qp^/LYa]|M

F$N6l s"p*E7e
3[6ln0d7K ^ -oj;{&MQc$k
你想出声话距咩? 距分分钟话你衣家系咪歧视先6X^d)n}V7S [G gU
你想劝距多了解香港咩? 距分分钟话 点解你又唔了解我先
-D9i%r@$K+d$}@+v 你想同东铁投诉咩?  距一定好专业地接受你宝贵既意见。。。]\9tqESKp4m G

J zK ^E/W` 祝大家 生活愉快 B6C"\Td5hf4R
U6X3{^0z
[[i] Last edited by vv1668vv on 2008-5-20 at 10:48 AM [/i]]

love525208 發表於 2008-5-20 12:16 PM

唔識排隊上車,又唔跟月台上地面劃好的lane排隊

uniqueleung 發表於 2008-5-20 10:04 PM

以上all都討厭!!!(b1v a e,X
不過最討係summer 時候 d 人舉高手 腋下o個陣味真係好難頂! `k6~e}
最慘係多人既時候 郁都郁唔到~help!!!

ronald001120 發表於 2008-5-21 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-5-20 04:04 AM:a4coX2\)X
攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都... [/quote]PG|pD o&m3E[O6v$c
講粗口要罰錢 x)~4O-aa9eECt"a
你落車去月台叫個月台職員
"I|rO ].Xy 通知下一個站既職員
CN3KZ x,AC*X T M 上車捉人

SWK 發表於 2008-5-22 01:36 AM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2008-5-20 04:04:
$V.u#XgCr _.E 攤開晒份報紙睇,份報紙係咁整到人都... [/quote]6Lu@$D'H M8]5F
G-ElTyGw8r m
車廂已經夠人多擠迫,坐响度個件茂利仲要"Q"哂脚,鞋底向天咁,其他乘客都要避佢!
n7Wx*}:B3tx5tqvbo )mN|9W F
我今日先吊完件蹺起隻腳蹺到膝頭既骨精  :mad:

head 發表於 2008-5-22 01:41 AM

[quote]Originally posted by [i]SWK[/i] at 2008-5-22 01:36:9{'B7l8@ue f)c B

C7n a2O~"r2\ 2L9I:Ky#l;P
車廂已經夠人多擠迫,坐响度個件茂利仲要"Q"哂脚,鞋底向天咁,其他乘客都要避佢!| f*d9~P"n5\2Wz

4O(n5dp*OvZo5z 我今日先吊完件蹺起隻腳蹺到膝頭既骨精  :mad: [/quote]Oa;bf7zy^
係咪擺腳"爭"係膝頭個D:fight:

kinis 發表於 2008-5-23 11:54 AM

明明車廂已經迫到沙甸魚咁既狀態, 差唔多到站又未開門時已經好多人 "唔該、唔該"
p%^+G ~SI8r 喂大姐, 根本冇位郁點唔該俾妳呀, 點都要車門開左有人出先有空間唔該俾妳家嘛, 佢真係講得o岩 , 真係 "唔該" 理佢

~Quatre~ 發表於 2008-5-23 03:42 PM

挨住條柱,就算人地揸住條柱先,佢都照挨"eC$z7k6E&mG-u O

9UF#dz@ WCG 呢D真係要少佢路寶!"jO9Y3_&a/U6]'^

lP X I ]TNM 成條柱都俾佢霸Q哂 QL#\/u*Hr+?
B"?}'B:e P6Xn
大佬...地鐵多數都係要企...你一個霸哂條柱想點先!

bigfish 發表於 2008-5-25 03:21 AM

全部都係中國(大陸)人o既行為喎....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.