娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2008-5-22 08:59 PM

我地要合力趕走{顛王.顛后}

我黎26fun咁耐
T hY z3Uw'S ,ACU}1o.\6B"uV(A
甚少見到搞搞震既~顛人~
[,h*\p'l5f
jUj'i/sC 我覺得呢類人版主應該lock左佢既ipR|([)|g{
@dTSzR!O!I
咁樣先唔會破壞左 我地(安定~繁榮既社會)6G9_M3X'y a"Y![&pHy
pU"Q [d)zL
:mad::fight::fight::fight::fight::fight::fight::fight::mad:

alan123boy 發表於 2008-5-22 09:01 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2008-5-22 08:59 PM:
F0ut]4nE 我黎26fun咁耐g[,~iV_,G.r0uIy
)W,nP6f NLR#W
甚少見到搞搞震既~... [/quote]8|dPIyPk0R1T
損人利己既野做都好正常,但損人不利己就真係幾變態........4Y8u;T0~3V mY
苦海無邊,回頭是岸呀施主!:kiss:

cgdmzlam 發表於 2008-5-22 09:04 PM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2008-5-22 21:01:%M A!xJ.TIn
g&YA/ifrP!d
損人利己既野做都好正常,但損人不利己就真係幾變態........
-e'Y$s kM 苦海無邊,回頭是岸呀施主!:kiss: [/quote]
u U'J/m ~&V ;V#@H#Oim
QG rz6`;dG
咁咪係囉:dev:
!K l[0MKW t+_8m *B%WR9L-C_I*t-[j3q#t$G
唔係變態
7{(Vy n&x;V)IO )}fm\{-x dM
係(((阿嬌)))呀~~~~~~~~天真:naughty:

打狗棒 發表於 2008-5-22 11:41 PM

我地一介平民做到的只有------零, 請問點合力趕走佢呢?

sfxc0000 發表於 2008-5-22 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-22 11:41 PM: ~ArW.@8`6Ws5`Jl
我地一介平民做到的只有------[color=red]零[/color], 請問點合力趕走佢呢? [/quote] X:kVO.jth
MJr/KH2B7[.j
九哥你搵我呀 :D

打狗棒 發表於 2008-5-23 12:03 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-5-22 23:50:^2g9L)Hi z {!D$`
n ZFk"N:yf

I$gTE.YGH%lN 九哥你搵我呀 :D [/quote]
,Um1Y7~[9ls$S 四零..............:redface:

QuiGonJinn 發表於 2008-5-23 12:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2008-5-23 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-23 00:04:r#L3F|FVL
輕輕的我走了,正如我輕輕的來...... [/quote] kr&`n,u
徐自摸............:haha:

Lee3 發表於 2008-5-23 02:16 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-22 08:05 AM:
t;S-I#N_%D'Kx0sgp YF l1k(Hyl!T A
徐自摸............:haha: [/quote]
kU!S4}t~ ZE kl#}"Ku}nnU
自摸,清一色通殺,8番!

BOYDWAN 發表於 2008-5-23 05:05 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-22 23:41:J/\m/k J&\
我地一介平民做到的只有------零, 請問點合力趕走佢呢? [/quote]5G&xdi)l2EY@+d

ee` zNA
`"L4{ r%r^/qr 邊個話你地係平民?
F?.m C;d7AB 九哥,無會員支持嘅論壇,就算有100個admin 都係形同虛設咖啫~:D
(T%h(}h R 要知道你地先係管理層嘅力量泉源呀~:agree:.pn5@5AJ:C["jc)l
總之見到有問題嘅人出現,通知我地啦,你地知我地去邊度聚腳嘛,我地會跟進咖喇~:agree:!LB]-M0RAJz
始終我地唔係神仙,無可能乜都留意到,真係要大家互相合作去維繫呢度咖~:clap:  

BOYDWAN 發表於 2008-5-23 05:06 AM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-5-23 02:16:4L/J:OLrt4]
b1K8XHO9Zb\
2Q(b"RvHZD
自摸,清一色通殺,8番! [/quote]
3L,V d)[ s h
Co%L%{)cy'Do 2\S:L B y
打幾大咖?:haha:

Lee3 發表於 2008-5-23 11:25 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-22 01:06 PM:&HU a9lLs ad
+R/dxk9FZs
5NjU"\4wM ^.E

*yua_^/~ M8zi 打幾大咖?:haha: [/quote]
rsN6KFi+B'HG 那是我在網上找到的鈴聲,我也不知道,因爲我不會麻雀

QuiGonJinn 發表於 2008-5-23 12:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

belibala 發表於 2008-5-23 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-23 12:16 PM:?wC:h1};c5J~

8v7W'{v?wR 小曼,是你嗎~~~:love::love: [/quote]8zr,a S-eF;r.|*}F
F b&l} Zi
圍頭兄.....多口問句, 你响hk嗎?

QuiGonJinn 發表於 2008-5-23 12:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

belibala 發表於 2008-5-23 01:43 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-23 12:32 PM:
?.J%Y9fj U^ "D!TB8?O;w+H{D'A
是啊,別報警啊?大炮兄要見我嗎?;):love::love:@5E_.C$?hE&}&um
X;b9^ Xzx8]
[[i] Last edited by QuiGonJinn on 2008-5-23 at 12:37 PM [/i]] [/quote]A/o P2s W~8mF
LR%D!AnT
得閒有時間就過個邊吹吓水啦:):)

d228216 發表於 2008-5-23 02:12 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-22 11:41 PM:5d6r;GGv.}G+E(]S;A
我地一介平民做到的只有------零, 請問點合力趕走佢呢? [/quote]
Jw5X%tU}T,G :D:D:D:D
"f6XMF tiV7c 喺論壇, 口水就係力量, 鍵盤就係武器, 狗哥做到的只有------零, 就係令佢地變成 ------零.

打狗棒 發表於 2008-5-23 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-5-23 14:12:
cb1DN wN e&E%K7@9F9Hn ]+[
:D:D:D:D
4V:H^Y-o/a 喺論壇, 口水就係力量, 鍵盤就係武器, 狗哥做到的只有------零, 就係令佢地變成 ------零. [/quote] [{ZVv4Q9`'CE
請問癲王癲后誰界定? 以我的立場, 「牛華事件」的發起人只是一個追捧偶像失控者, 而且事件不涉及大是大非, 她所敘述的就是不滿「劉德華只捐10萬賑災」而已, 沒甚麼大不了;
)dx1W*p0C6Rd5aI 反而一些人, 曾說過「64死難者是抵死」的言論, 請問與「冷血論四川災民」的港女有何分別? 為何發表這些言論的人不被ban? 就是因為64事件涉及政治原因, 所以就可以因政見不同而侮辱死難者, 請問天理何在? 儘管政見可以不同, 但死者已矣, 連中共也沒有說過他們是抵死, 他憑甚麼說他們是抵死? 為什麼EF的版主們會縱容這種人?

playbr2 發表於 2008-5-23 10:17 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at  08:59 PM:
1Y t6F%x r'o%F7z_GGo[ 我黎26fun咁耐
nhE^W ;N RzUlS6bfl3?
甚少見到搞搞震既~... [/quote]8yLTnLcJy

n/I(e6BH7J :mad:[size=6][color=Red]no[/color][/size] i love her :redface:

d228216 發表於 2008-5-23 11:07 PM

>>>為什麼EF的版主們會縱容這種人?/H3an0Y]\/c!l
>>>64死難者是抵死+lDUup4|~ I)z2G%g
>>>「冷血論四川災民」zYA0Bw I \

O:sz)b W8o 此仍政版事務, 請參閱相關版規, 非政版版主, 不便評論..w"TWf0\P:H

7M5`B,A6Y%SA9NeD*u 但客觀因素係. 每個人既價值觀唔同, 冇人一定啱或錯.!a dp$JO,sj
J6bNH \%H tkL^
[[i] Last edited by d228216 on 2008-5-23 at 11:09 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.