娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2008-5-22 08:59 PM

我地要合力趕走{顛王.顛后}

我黎26fun咁耐
$L*r aj3q 7]6y1[{w+Iz/B
甚少見到搞搞震既~顛人~%KZ I,@y$i
qy7}'w |3p Q
我覺得呢類人版主應該lock左佢既ip
g \7B"?l~"f frxq;d(}8|2|
咁樣先唔會破壞左 我地(安定~繁榮既社會)&t7yk9qXHO A

b5c"X&u1m9H(XU :mad::fight::fight::fight::fight::fight::fight::fight::mad:

alan123boy 發表於 2008-5-22 09:01 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2008-5-22 08:59 PM:
F0p_c}.[1lU,S 我黎26fun咁耐
OWh#uk,L f)Rp bc p9o Y0J)x
甚少見到搞搞震既~... [/quote]
:Y YUu;MB+r 損人利己既野做都好正常,但損人不利己就真係幾變態........QX ]"w@'R
苦海無邊,回頭是岸呀施主!:kiss:

cgdmzlam 發表於 2008-5-22 09:04 PM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2008-5-22 21:01:
-@2u&RY*W7H o2{
F+z/N"h2m r 損人利己既野做都好正常,但損人不利己就真係幾變態........"D9ViEZJ
苦海無邊,回頭是岸呀施主!:kiss: [/quote]P|9vVe!o w-[N1x

ww M*b'SKT0w
9v(y \R1[ 咁咪係囉:dev:-hg} zr5z

(X5s7rD U$k 唔係變態{8hP(Q]8FZp
*pi f;F)uBEu[
係(((阿嬌)))呀~~~~~~~~天真:naughty:

打狗棒 發表於 2008-5-22 11:41 PM

我地一介平民做到的只有------零, 請問點合力趕走佢呢?

sfxc0000 發表於 2008-5-22 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-22 11:41 PM:1\K2k%i0G P lZ
我地一介平民做到的只有------[color=red]零[/color], 請問點合力趕走佢呢? [/quote]|jV,j,zL
kFTq;g'Z
九哥你搵我呀 :D

打狗棒 發表於 2008-5-23 12:03 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-5-22 23:50:
0itiI*z/v/AK
!jG;lI sys w^!`!r
Gw4]]"O!CSId R 九哥你搵我呀 :D [/quote]
,D,X4~a4S\j 四零..............:redface:

QuiGonJinn 發表於 2008-5-23 12:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2008-5-23 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-23 00:04:
Xc([+_4\ans 輕輕的我走了,正如我輕輕的來...... [/quote]
Yl4IAd 徐自摸............:haha:

Lee3 發表於 2008-5-23 02:16 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-22 08:05 AM:
Z6j/_+sIziM,X
O GI!C#b4y@2a 徐自摸............:haha: [/quote]P$W(B Pf
7m4] hp.|9D^ r
自摸,清一色通殺,8番!

BOYDWAN 發表於 2008-5-23 05:05 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-22 23:41:
SM%p r C_G:? 我地一介平民做到的只有------零, 請問點合力趕走佢呢? [/quote]
W_%BG P8m:p4^$fx
:O2T6_ Jnk(zt
]J4e O^$W:v#Y0U 邊個話你地係平民?"V o T3iV8y7g%T!eT
九哥,無會員支持嘅論壇,就算有100個admin 都係形同虛設咖啫~:D
|+aKH X3z 要知道你地先係管理層嘅力量泉源呀~:agree:
2r;lsQ$GkBtf!} 總之見到有問題嘅人出現,通知我地啦,你地知我地去邊度聚腳嘛,我地會跟進咖喇~:agree:
eJ;Zd U 始終我地唔係神仙,無可能乜都留意到,真係要大家互相合作去維繫呢度咖~:clap:  

BOYDWAN 發表於 2008-5-23 05:06 AM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-5-23 02:16:
-MtZZk*^#xpZ
g }'[ W/HH 1MjJ[r}8w/HC
自摸,清一色通殺,8番! [/quote]
)sk{VU~?-K7K:M RITeU(ao

-Q+h$[7[~z#W/O 打幾大咖?:haha:

Lee3 發表於 2008-5-23 11:25 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-22 01:06 PM:
Z;s-A yW^6F1U h'H&` ]cN8\WN%Q

)_4Q8]E(LM!|r| W1v1t)D8zr!W3Y
打幾大咖?:haha: [/quote]
u`3b A2[5m2`u 那是我在網上找到的鈴聲,我也不知道,因爲我不會麻雀

QuiGonJinn 發表於 2008-5-23 12:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

belibala 發表於 2008-5-23 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-23 12:16 PM:
*O"PXX ?r1n`Y Rk9p D/L7c U
小曼,是你嗎~~~:love::love: [/quote]
,\ V%V| o&^/d
f*@;^)P$ci P4hjO 圍頭兄.....多口問句, 你响hk嗎?

QuiGonJinn 發表於 2008-5-23 12:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

belibala 發表於 2008-5-23 01:43 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-23 12:32 PM:6KT"iW7UWb

t]:N%_ YD q"B p 是啊,別報警啊?大炮兄要見我嗎?;):love::love:
7gy Y.Ay+|
2N%h0]F Iv [[i] Last edited by QuiGonJinn on 2008-5-23 at 12:37 PM [/i]] [/quote]
T!Xq.|*U,]
A$@1H dq4Di!x 得閒有時間就過個邊吹吓水啦:):)

d228216 發表於 2008-5-23 02:12 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-22 11:41 PM:-phu(A+["C5q kd
我地一介平民做到的只有------零, 請問點合力趕走佢呢? [/quote]a CT?{:]5K&f
:D:D:D:D$|*d0Y9F.m
喺論壇, 口水就係力量, 鍵盤就係武器, 狗哥做到的只有------零, 就係令佢地變成 ------零.

打狗棒 發表於 2008-5-23 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-5-23 14:12:F6{P,A*Bmrv
8p9Q2k UZ5uhD
:D:D:D:Dk#^HPF L/\|$D
喺論壇, 口水就係力量, 鍵盤就係武器, 狗哥做到的只有------零, 就係令佢地變成 ------零. [/quote]GnL/mA!p
請問癲王癲后誰界定? 以我的立場, 「牛華事件」的發起人只是一個追捧偶像失控者, 而且事件不涉及大是大非, 她所敘述的就是不滿「劉德華只捐10萬賑災」而已, 沒甚麼大不了;
z4O%K]0kT-iYK 反而一些人, 曾說過「64死難者是抵死」的言論, 請問與「冷血論四川災民」的港女有何分別? 為何發表這些言論的人不被ban? 就是因為64事件涉及政治原因, 所以就可以因政見不同而侮辱死難者, 請問天理何在? 儘管政見可以不同, 但死者已矣, 連中共也沒有說過他們是抵死, 他憑甚麼說他們是抵死? 為什麼EF的版主們會縱容這種人?

playbr2 發表於 2008-5-23 10:17 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at  08:59 PM:
p+U Ex\0qf M8z$i 我黎26fun咁耐8Wy8?(FYN
V5u6O ZO l5z_|0Cj
甚少見到搞搞震既~... [/quote]&FG,h7] MLJ1k+Jb"Ab
-D7]RMRs
:mad:[size=6][color=Red]no[/color][/size] i love her :redface:

d228216 發表於 2008-5-23 11:07 PM

>>>為什麼EF的版主們會縱容這種人?:nV:pv t#W%P/`
>>>64死難者是抵死u'{)h,E A!C O6M9q2j
>>>「冷血論四川災民」
0\&MgA6y1ldK1q,d'c? {`4Uk^)J
此仍政版事務, 請參閱相關版規, 非政版版主, 不便評論. ~9pT&lw#[*qq!Z5um
ILl [sHH&h
但客觀因素係. 每個人既價值觀唔同, 冇人一定啱或錯.
@[6C9c0l9^!v
F:`0|,^#AnM2v,z [[i] Last edited by d228216 on 2008-5-23 at 11:09 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.