娛樂滿紛 26FUN's Archiver

人狼王子 發表於 2008-5-24 11:35 AM

大陸既便衣警察!!

咁都係便衣丫!!!#{DQ%}ivw.NYS
咁樣既"便衣"d偷仔實發覺佢哋唔到姐~~~

打狗棒 發表於 2008-5-24 11:45 AM

大便衣警察!!!:D:D:D

infjlam 發表於 2008-5-24 11:48 AM

[quote]Originally posted by [i]人狼王子[/i] at 2008-5-24 11:35 AM:
D:E3zuq [R)N 咁都係便衣丫!!!
Rj'E PE:f1wF 咁樣既"便衣"d偷仔實發覺佢哋唔到姐~~~ [/quote]
wEkn}+PaxGC !s;ToQM{ XO
對付D文盲應該冇乜問題...

-仔仔仔- 發表於 2008-5-24 11:57 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-5-24 11:48 AM:(E DQ;\VO2[aY
:P6`6M+j{1J
2Gi1M0]Uqj
對付D文盲應該冇乜問題... [/quote]
n#n*?2]0o :agree::agree:x2-T8_l^3eS&B8j2VA
我諗做得小偷既M BDg'H6J0{9O
都唔多讀書:haha:

chan82 發表於 2008-5-24 12:46 PM

咁香港便衣警察都會有需要穿警察背心!OeF*oGZ
加上我地看圖片並不知道實際情況....
1@^7D5H(X`,P:W#m 3HN$] e9m ui Op6Q1Id p
再說便衣警察只是代表不穿軍裝

費事高 發表於 2008-5-24 07:01 PM

又真係幾便喎:haha:

kuru 發表於 2008-5-25 04:09 AM

可能件衫牌子係叫 "便衣警察"
{ q;]sZ,Y{E 正如polo都印返polo咁樣~

愛新覺羅 發表於 2008-5-25 10:26 PM

便衣警察唔係一定要"隱身"....)c ZP+s1{\ j9U
香港都係咁啦..
(b-j0^7F,P7V ZTCT/Ka 唔好以為人地真係on 先得ga:giveup::giveup:

愛新覺羅 發表於 2008-5-25 10:30 PM

:naughty:

有事鐘無艷 發表於 2008-5-27 06:40 PM

便衣警察係咪高級d?好似係

singlerock 發表於 2008-5-30 01:04 PM

好型ar 佢地- -
iS!P7B]sV 咁便ge

morikanekkk 發表於 2008-5-30 10:20 PM

真係便衣警察wo!!!!!!!!

阿感 發表於 2008-5-31 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]愛新覺羅[/i] at  22:26:
XI*f(q*}k \] 便衣警察唔係一定要"隱身"....
-BB/N&dJTW 香港都係咁啦..
-b qDg#Gp 唔好以為人地真係on 先得ga:giveup::giveup: [/quote]
&E_%a"kn h8pB
,Jz"F1rl 冇錯:agree:
v7cJP;_"O2wq(yV 但係標明係"便衣"就怪怪地,因為係咪便衣大家都有眼睇&LD,jL^Q
真係未見過其他地方係咁

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.