娛樂滿紛 26FUN's Archiver

人狼王子 發表於 2008-5-24 11:40 AM

成日好多麻煩既電話打黎,,,有冇好方法???

個個禮拜實有一,兩日有d廣告丫....乜乜乜丫果d麻煩電話!!!
,o7F9k3q-Ye6|3x 仲要打幾次黎....有d仲個個禮拜打
pD2h#\1O6l4\%ZF 有時仲要一早打黎`hX0R e;C `%]6~)l
講粗口又唔係!!!$?5q/]^ HY.cs
有冇d好方法要果d成日都打黎既,,,
)w3{3QvaC2F8J 打完一次黎以後都唔再打???

也媽嗲 發表於 2008-5-24 11:59 AM

[b]我有一個方法!!
@_S'`6p6thVaF 睇下幫唔幫到你~
Z&^B:Hs IT d.l8Qk)S%j {
就係當有真人對話時你同佢講以後都唔好再打黎,
la+L\o 話你既電話係用黎講野既;I'ww^?:V*B1D3P
而遇着錄音時你都要同佢講以後都唔好再打黎,$\BG4X"qZ
話你既電話係唔會同死物溝通既[/b] :giveup::giveup:

0000001 發表於 2008-5-24 01:06 PM

即刻收線
$\\6mF(I,pf5} L 因為咩都唔想講

Erocky 發表於 2008-5-24 01:23 PM

方法一:
5]Q&w QKt)h%k 如果您有來電顯示既, 見到d陌生電話咪唔好接囉~
TS+sK,Y^ 我宜家都係咁既~y6]b.I*s.y'WU(k
尤其係果d三字頭既電話號碼,十居其九都係Sell野既,
T`x+E#G&p 無來電顯示果d,咪更加唔听囉~
+~Q/i+P f6G#xn%k+{
n/EC"U^l$~Ad 方法二:
6wX X)}[2W F p 早前曾經0係「Yahoo知識+」見過d網友話可以打去電訊管理局或者消委會投訴,F5dL2^']6FFJ
不過唔知work唔work?8S$T%H)xvD_

,`g1vPsO(OE:X 電訊管理局:2961 6333
kQ u l0XQ `lP [url]http://www.ofta.gov.hk/zh/index.html[/url];G3Q v+AfEZ;P

Q&Z3Y#h-g/j 消委會:2929 2222
U9hixs,J+q9h^ [url]http://www.consumer.org.hk/website/ws_chi[/url]
k~F }1veS`
(OH-liJ%d 我以前成日接到呢d電話,
uxHD k0}5A&f!W 最勁係一日接到五個,個個要話恭喜我抽中左奬,要去佢到攞~
Bd-k3eQ A#F 大佬,係唔係真係咁好彩,日日都中呀?

0000001 發表於 2008-5-24 01:25 PM

[quote]Originally posted by [i]Erocky[/i] at 2008-5-24 01:23 PM:z9U)D5BPF
方法一:
-ET5h!u/{?4I 如果您有來電顯示既, 見到d... [/quote];\ k:C&GF nR}:t
g:gE-Ogr
for method 2
vnU8` xS d電話日日新鮮
1b.W R0\v 好難次次都投訴

人狼王子 發表於 2008-5-24 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]Erocky[/i] at 2008-5-24 01:23 PM:
L r3ci0F1eEO 方法一:
:?(k*w8[W 如果您有來電顯示既, 見到d... [/quote]!{2YzF'w
L8zC0o Ae
好多都未必係3字頭....
H]0xV@ ] 加上今日係廣告,聽日就唔知係咩問卷!!!
L ~H\{c 好難投訴-.-"好煩丫

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.