成日好多麻煩既電話打黎,,,有冇好方法???
個個禮拜實有一,兩日有d廣告丫....乜乜乜丫果d麻煩電話!!!仲要打幾次黎....有d仲個個禮拜打
有時仲要一早打黎`hX0Re;C `%]6~)l
講粗口又唔係!!!$?5q/]^ HY.cs
有冇d好方法要果d成日都打黎既,,,
打完一次黎以後都唔再打??? [b]我有一個方法!!
睇下幫唔幫到你~
d.l8Qk)S%j {
就係當有真人對話時你同佢講以後都唔好再打黎,
話你既電話係用黎講野既;I'ww^?:V*B1D3P
而遇着錄音時你都要同佢講以後都唔好再打黎,$\B G4X"qZ
話你既電話係唔會同死物溝通既[/b] :giveup::giveup: 即刻收線
因為咩都唔想講 方法一:
如果您有來電顯示既, 見到d陌生電話咪唔好接囉~
我宜家都係咁既~y6]b.I*s.y'WU(k
尤其係果d三字頭既電話號碼,十居其九都係Sell野既,
無來電顯示果d,咪更加唔听囉~
方法二:
早前曾經0係「Yahoo知識+」見過d網友話可以打去電訊管理局或者消委會投訴,F5dL2^']6FFJ
不過唔知work唔work?8S$T%H)xvD_
電訊管理局:2961 6333
[url]http://www.ofta.gov.hk/zh/index.html[/url];G3Q v+AfEZ;P
消委會:2929 2222
[url]http://www.consumer.org.hk/website/ws_chi[/url]
我以前成日接到呢d電話,
最勁係一日接到五個,個個要話恭喜我抽中左奬,要去佢到攞~
大佬,係唔係真係咁好彩,日日都中呀? [quote]Originally posted by [i]Erocky[/i] at 2008-5-24 01:23 PM:z9U)D5B PF
方法一:
如果您有來電顯示既, 見到d... [/quote];\k:C&GF nR}:t
g:gE-Ogr
for method 2
d電話日日新鮮
好難次次都投訴 [quote]Originally posted by [i]Erocky[/i] at 2008-5-24 01:23 PM:
方法一:
如果您有來電顯示既, 見到d... [/quote]!{2YzF'w
L8z C0o Ae
好多都未必係3字頭....
加上今日係廣告,聽日就唔知係咩問卷!!!
好難投訴-.-"好煩丫
頁:
[1]