娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hamsubboy 發表於 2008-5-24 11:52 AM

男人打女人 - 好賤的男人

雖然我唔知個女仔做錯什麼, 但係都唔可以這樣出手:mad::mad::mad:
L/q `YJ)eQq
7RH)v$\Me9} 有無兄弟知道佢講咩語言(方言) , 我覺得 潮州話 or 福建話.
x ^A1\y { $})ba`(r8G
who can help me to translate? thanks
D!? Cl4X !Mu}/R.b i |
[url]http://funnyvc.blogspot.com/2008/05/blog-post_2388.html[/url]tacC.YBE

sm2vK&}^y9t uhZ [[i] Last edited by hamsubboy on 2008-5-24 at 11:55 AM [/i]]

athome 發表於 2008-5-24 03:32 PM

我見左...雖然唔知咩事...7Dzm+fge;I+g#Y
但係男人都唔應該打女人...
"aw1qHF&fapZ#Qq 仲要打到咁重手...
(\V!``2TRS D 見到我都覺得痛
Z{,v1dj'h0_%f1]J (P.S.應該係比人請去打佢的...唔係佢地應該唔會落車5z8b7^ZQ
        加埋識都唔會打咁重手啦)

BOYDWAN 發表於 2008-5-24 04:37 PM

講咩話都好啦,點可以咁打人咖?有無搞錯呀?!女人黎咖!:mad:3{r9T W'S`M5pfs1k
呢d 人真係影衰男人呀!:angry: 咁好打去打擂台吖!蝦女人正垃圾!:nogood:

jen01 發表於 2008-5-24 05:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2008-5-24 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]hamsubboy[/i] at 2008-5-24 11:52 AM:
T Sz4NeL:l 雖然我唔知個女仔做錯什麼, 但係都唔... [/quote].P5T ` Db0n9{K.V
6G$X t9lR*[ s
絕對唔係潮州話 or 福建話,應該係狗吠,所以我地絕對係聽唔明呢隻狗公既說話:mad:

BOYDWAN 發表於 2008-5-24 07:18 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-24 17:55:
6b;A,}-o.?yQ,N BOYDWAN版主,
.E1v\8@%aP/ns
/GG$B{+E |2P2LxH 睇完段片,我唔知咩事(聽唔明佢地講咩)
#M w$we2[LJe 但男打女未必係錯,%^{ F0g\akh!s
你點知個女仔之前做左d咩,講左d咩 ??
(Zc&y]T 可能個女仔係佢仇家都未定 !!!!u O4m3pc
|M+`j6W
男女平等喎...
7U] zg0p/m W e`%T 嗱,呢句係由女人講咖 !!!!!!y.j#l"{tH{"e
#w:b!{`0C/_jw4g_ z-eF
p.s.不過為免比人喊打喊殺,我都係跟番大隊嘅立埸 !!!!
*D8x;fpV5Eu      個男人唔啱,因為打女人 !!!!! 個男人好賤格 !!! [/quote])Pg(a.@]4E H
"k:y1[h3]7}p

(y4h(G6A)c IF hahahahaha~:D jen 你呢個回應幾有創意~:D*T]7a ^'S
但係我就有d 唔認同喇~:D D.@%m%P3d};JW8I%w
唔好話男打女, 即使係男打男都係唔啱嘅; 就算係仇家又點? 做人唔可以訴諸暴力去解決問題嘛~:agree: n%oF;RXP
當然, 今時今日講求男女平等, 但做人亦唔能夠斷章取義, "平等" 一詞喺呢個問題上面就唔適用喇, 始終男女有別, 唔通一句 "男女平等" 男人就連風度都唔駛講? "t |9]3m l)S ~uA)vF-sN
女人打男人, 最多係痛; 但男人打女人分分鐘死人咖, 因為體質上有太大差異喇~:haha:Z)`\ R7NU
好多野都總會有唔同嘅角度去衡量, 就算個女人有幾唔啱, 做男人嘅大不叫物拂袖而去咯, 邊駛咁樣? 有時用d 沉默嘅舉動去令對方羞愧, 勝過千拳萬腳咖~:agree:?&wXDQ O2g
ff(scy3V4Y"j7~E
呢個觀點, 我希望你好好吸收一下, 對你嘅價值觀會有所幫助咖~:agree:

hamsubboy 發表於 2008-5-24 08:43 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-24 07:18 PM:G'uvq|] HCpb6N

2h%[:R:N-wWt
Ir2b]kj6LR/as!]
Gq)C V_)i(PJ hahahahaha~:D jen 你呢個回應... [/quote]
ce s g+_uYi)[.uqlP ASLGGG/Z"R3P}
"訓"醒個覺, 見到BOY兄你呢個回覆......&zsw9gh!n/N
[color=Red][size=5]果然好了解女人身體構造[/size][/color]EN%I-iNC3B
:dev::dev::P:dev::dev::win:
7SUQ,f?A u!A8r&QOk
PS. 我認為BOY兄本週金句:"[color=Red]有時用d 沉默嘅舉動去令對方羞愧, 勝過千拳萬腳咖[/color]"
ha6n4l+M pB
:b5N{ vRt tl'c [[i] Last edited by hamsubboy on 2008-5-24 at 08:46 PM [/i]]

戰虎 發表於 2008-5-25 12:53 AM

同旺角濺男有得比!!!

belibala 發表於 2008-5-25 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-24 05:55 PM:V0Lm ? N'CL @f
BOYDWAN版主,
)N `J4L[:`*o `8c
'e"G$[.a\(OD@| 睇完段片,我唔知咩事... [/quote]
pKp R3L.S
9B4m{2@ Y @ W Jt3FZ
{ IWJ5I/B 乜你唔係好有立場嘅咩:nogood::nogood:9hS T8tR
响政版你俾人喊打喊殺又唔見你跟大隊?
Z6t"M anP-}_(v 一時一樣........................

belibala 發表於 2008-5-25 01:24 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-24 07:18 PM:2i Q/v)Hd
;} b4`9C/AP}
5o XrxMa-b$o/b1`

Eaj&JSg hahahahaha~:D jen 你呢個回應... [/quote] RO J_UJK)M
hu^8O!C'](Zvs
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=182146&page=2#pid2692502[/url]
%pe!y O"H(n})^V no wonder his 價值觀........

hamsubboy 發表於 2008-5-25 02:26 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-24 05:55 PM:
5_$XS?(};]9q BOYDWAN版主,3Y9Q(I,Wh,^

l]k6g$V 睇完段片,我唔知咩事... [/quote]
GypE9F FZ8i-q U!S&M I
jen01兄,
[p J~{I fn'i*_5v
,Y:\7nQ4Tk n 我在最近呢三個月, 經常去政區, 常見到閣下之言論, 有好多方面, 我都十分支持閣下的立場. 但有幾句說話, 我好想跟你說說.
)tmCUed ~/f
"|6Qs:@aj$` [color=Red]睇完段片,我唔知咩事(聽唔明佢地講咩)
l-oAh]%c8V"s 但男打女未必係錯,
nvV3g V | q6Vb 你點知個女仔之前做左d咩,講左d咩 ??
,[9z dXg@\-ki 可能個女仔係佢仇家都未定 !!!![/color]JL{@7N5A KK4l5q
a0P(r%l+O5~$I4]$R8g
從閣下以上一席話, 可見得出閣下是一名熱血青年, 亦認為使用暴力可以解決問題.
P+Y2O5?x8_{8v @ 你平常在學校或者朋友中, 是否那種行動型份子?@6|"\jQ
試試改變一下 - 低調 、冷靜. 因為我見你回別人的post, 一受挑釁, 你就爆粗回應.Q/\/M g GRf
有時候, 誰是誰非, 那些人是胡來的, 其他人是知道的 (在心中),
T3?$DB9F;@h ?o 但是爆粗的人 (或先使用暴力的人), 無論你怎樣有理,
f;a B*S2E|dTh 都會給予別人攻擊的機會, 而且你的論點的力量亦會降低.
.U ve7Pt7\7[#V MVwf5w-`
武力 - 是在國家、家人 、自己的生命財產 受威脅、阻止女性受侵犯, 才可以使用.Z| o4Y.fNa,T
6H7_!x9N0I
[color=Red]男女平等喎...
uU ` r E5[/? 嗱,呢句係由女人講咖 !!!!!![/color]
t'?d*Z6P8?e`!bk bq'o%r0R&HPp A
抽人後腳 - 低招, 唔好人云亦云.O u}be

'Vw%sRg-W8y p9\R0W 因為這裡是吹水區, 我亦不妨多吹兩句.
c%j2{ @8Xms8g 我知閣下是一個愛國青年, 本人亦是. m KA~E,ef TlF(K%O
現今的共產黨, 只有名字叫共產黨, 現在的做法, 是資本主義. \+DFtu$pb x6wU
放暑假如果有時間, 試到內地走走, 你會了解更多.:):)

jen01 發表於 2008-5-25 04:25 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2008-5-25 05:23 AM

有沒有版主可以告訴我,
J)[*yu8\/g_9` 巡察 - 有什麼職權? 如果一個巡察去挑釁別人, 會不會受懲罰?:)

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 10:05 AM

[quote]Originally posted by [i]hamsubboy[/i] at 2008-5-25 05:23:
K|m@8_ 有沒有版主可以告訴我,
,W;Fj*` c7m iv*L+\ 巡察 - 有什麼職權? 如果一個巡察去挑釁別人, 會不會受懲罰?:) [/quote]L mA;],R
!q_4X4p| nL zb,J-uW0~
[color=green][b]*S^a/`~G7Cw
hamsubboy 兄, 巡察係協助版主同副版主去留意同處理各區有問題嘅帖同會員嘅~:agree:L {j?.AOV5R
其實不論乜野身份都好, 始終都係人一個, 總有想表達個人感受嘅時侯, 如果佢撇開巡察身份純以個人名義去回應而言詞無觸犯版規的話, 就無問題; 不過當然咁嘅情況就串得人亦要比人串喇, 因為與執行職務扯唔上關係嘛, 咁就無得用番公職身份去話人咁茅喇~:DG;U Qxv.f x"^

CtC2R(I6i5D 至於懲罰嘛, 天子犯法與庶民同罪, 如果真係過火就當然要受問責啦, 會大懲罰咖~:lol: 仲飽受我地嘅"私刑", 比扣分仲慘100倍呀~:dev:
h5x d cvK
BCK#ViL)X rz,_S 我承認既然區域唔同, 兩者之間就唔應該有掛勾對會員產生不公平對待; 在公beli 係應該先表明係以個人身份去表達更唔應該跨區去引述, 在私若然佢係以個人身份對jen 嘅言論有不服, jen 亦絕對可以以更有道理更有理據嘅論點去反駁, 絕對無需手軟:agree:N S-H}+K

"L gs Kr 希望大家明白, 於公職立場黎講, 小弟係盡量保持中立亦想為大家解決問題, 抵消矛盾.7jny"d#ngW4u.xb
始終愛惜呢度保持和諧氣氛係小弟理念, 有乜唔啱傾到啱為止係小弟方針.
(kgX"]e J 無分管理層同會員, 唇齒相依呢個係鐵一般嘅事實嘛~:D
c/@x6J(B)N|a ^.F\.B1R
hamsubboy 兄與小弟相交非淺, 亦深知彼此個性; 為免情況轉壞老朋友你嘅出發點小弟點會唔明? :D 心中感激之餘, 客套話亦唔多講喇老友記~:DQ!R}1g:Oie)I
}'I0wW Q.@dI
jen, 比d 風度出黎, 等大家覺得就算你見解有幾與眾不同, 都係一個唔止有學識, 仲係一個有修養嘅人好嗎?:)
']v$Zn7j 你嘅進步我一直都有留意~:good: 我深信你對討論嘅誠意一定可以令人改觀嘅~:kiss:~kk%?,v

eE'|.xX)INp e y beli.............嘿嘿..........:dev: 身為管理人員, 今次老貓燒鬚有欠大體喎, 要比我地通吓櫃喇~:naughty:/jFd uNlu:k)s;R

MV*G*u$K1{s 總之呢, 大家都係呢度重要嘅一份子, 你地明白小弟嘅想法同心意就得喇, 多謝晒先~^^9S$o}|s8N-d(K?]o5p

)o_W#K@b'r [/color][/b]

hamsubboy 發表於 2008-5-25 11:08 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-25 10:05 AM:6g.Nr S@)lo|'HcH
_+iP$Oe,C6T'\bwy

a7~*k#T { [color=green][b]
Q:@?3Z1Oqj hamsubboy 兄,... 6j)R9r1^fq

^|:Ff)sx%ps%M;@ hamsubboy 兄與小弟相交非淺, 亦深知彼此個性; 為免情況轉壞老朋友你嘅出發點小弟點會唔明?  心中感激之餘, 客套話亦唔多講喇老友記~
YNl]1YZ [/quote]yw2INpT;bm

B W dD(a'] m(]/l\ :eek::eek:點解??點解??點解??點解??2N~eT7e;ZaD
:eek::eek::eek:點解??點解??點解??點解??f4G3xA6W.C Qk6h
點解清楚我的人是一個男人........
.jA aC2Cs2x6RSG 唔通我要去 布宜諾斯艾利斯 P.n_"d*?
跟 何寶榮同黎耀輝 學跳 阿根廷 TANGO?:naughty::love::dev::drool:

hamsubboy 發表於 2008-5-25 11:14 AM

BOY兄, wake up so early ar!2HW6Gp7n8E
Didn't hang out last night?uS)Z1E,Pt d8X

6o,h\|xZ._ 我就話失眠, 一直can't sleep. 成日對住部pc.
9fg xsC9MJT 看來, 你最近無"mud"浦 wo?

belibala 發表於 2008-5-25 11:36 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-25 04:25 AM:j(m6M\t"ofr4aMB

+_*fG Rt
MN.]t,kU'| 8[?^.aKbh&y:vrh
[color=Red]政治還政治,[/color... [/quote]p(e9Y5c {s&n

^ Xu#v!B8y%_ 我只係想講响任何地方你應保持同一立場, 唔好一時一樣. 如你呢個post堅持自己立場"唔跟大隊", 我諗我唔會回應你個post.
Vj;N pFK8W9N$PB 'yP tU#M.a@5L
我冇諗過同你嘈, 唔好諗埋一邊.

belibala 發表於 2008-5-25 11:39 AM

[quote]Originally posted by [i]hamsubboy[/i] at 2008-5-25 05:23 AM:t$Y]q$c[-x+w
有沒有版主可以告訴我,
_X&r2aAK,S&z 巡察 - 有什麼職權? 如果一個巡察去[color=Red]挑釁別人[/color], 會不會受懲罰?:) [/quote].k+M{0V ]8U

Y2j,EV _o_S l3j 何以見得? !c)@chs#h7W
my 2nd post is actually refer to another member's comment to "support" why boyboy has such thought..............
&qrc8MjN2r0J;j anyway, thanks for your advice, will be careful on my tone.

belibala 發表於 2008-5-25 11:40 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-25 10:05 AM: C*d2nU2C}v
cc1B!`|xk
.g8y t |L
[color=green][b]xR L3sO6L Z)EYe:^Jh
hamsubboy 兄,... [/quote]reN:mG~5M
m5@:HO/Z$Sd4k
hey man if you think I have such motive, pls deduct pts from my account:)

jen01 發表於 2008-5-25 01:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.