娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]hamsubboy[/i] at 2008-5-25 11:08:A^Xq"E~v

H9}Bsr7Bz
*^ ~"V GY_|4j :eek::eek:點解??點解??點解??點... [/quote]
mF0B'NH;E ox9m c7n(@,z
iA"x Kc0M
你咪亂黎呀~:lol: 我依然係只對女人有興趣咖咋~~~:lol:

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]hamsubboy[/i] at 2008-5-25 11:14:
.] aLp2g @:N e iiA)R BOY兄, wake up so early ar!
+N E7iWN%~? Didn't hang out last night?
bL1uz'C:TW0cw /by}1u+flC
我就話失眠, 一直can't sleep. 成日對住部pc.
#^'eY mDMXS 看來, 你最近無"mud"浦 wo? [/quote]
d_ w o#I5j]2Aq ^
Q0r2z|uI4XH.E
X3_:MH6PA!f 係呀, 近呢段日子真係小左好多去蒲, 私務比較忙........:P5};Cr"g8^#@]OS9K k
睇黎得閒真係要再出去見識吓, 否則就out 咖喇~:D

Edgar_Davids 發表於 2008-5-25 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 25-5-2008 19:12:\"IB$\$I;zEHP

$A$J HD%x:_C 係呀, 近呢段日子真係小左好多去蒲, 私務比較忙........:P$h7?Gkq
睇黎得閒真係要再[color=Red]出去見識吓[/color], 否則就out 咖喇~:D [/quote]V8Zmmu+Be V4Oi

g^7I D0b [b][size=9][color=Purple]你夠膽?! O__O[/color][/size][/b]r0D]Qq B RAO
N vY3rWX,j5xY
&Z$`4OQ A
5[*ub c4J [X

!{5g_;R0q!j.Gf
q-T$Mn~0o4tTI4Xs
N};GP2c3F [b][color=LimeGreen]ED 代母字  :kicking:[/color][/b]

clkgtr 發表於 2008-5-25 07:39 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar_Davids[/i] at 2008-5-25 07:32 PM:6Kt$D'u/pD8Q

,\ bXRP@z%_&i [b][size=9][color=Purple]你夠膽?! O__O[/color][/size][/b]ro7hH.v1@9k0z

CZI9bk3R?/_)FW [b][color=LimeGreen]ED 代母字  :kicking:[/color][/b] [/quote]
O+V bJ8k#JUS1n :_l%N/Z;t:Rf,q
4奶都竟然咁大膽 :eek::eek::eek:

benny1219 發表於 2008-5-25 07:49 PM

我唔知哩件事完整過程係點  但無論男女都好不應打架"T_D*xu |
3Qw"kd1_ zJ
且從片中 那位男仔出手太重 拳拳到肉 隻腳打落人地個頭 根本想謀殺 Z$X#SO4f FU&Y
#T_}2g&z-J N
不過內地文化水平低 好多事都係私底下用暴力解決 以為用暴力就是公理 軟弱就是理虧 完全唔文明

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 08:09 PM

[quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2008-5-25 11:40:
*[s)C"B0xD9w 7`*xe8k Q;?{;h-V'G
9o/u)I%l8mNQ
hey man if you think I have such motive, pls deduct pts from my account:) [/quote]
Ns/h+](V`Oz *E/kZd}

3} {i1X1JXh)K 邊個話一定要扣你分呢傻佬?:Dy?C{Mt!d
我加分比佢地唔得咖?:dev:qcV Z(y0GO+\x/^

tM%ThTS **** Hidden Message *****
KJZ.m3I Z
cL'ML0H$~Z [[i] Last edited by BOYDWAN on 2008-5-25 at 08:20 PM [/i]]

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-25 13:34:
2~ Q"a5M;rc :J k;e}/fZ y4p
7t e6JY2PY

,XWY(u,`3S 咁你即係認針對我啦:nogood:
gJ[3QJ%h&e}
h z'~Nd;o6~)Q 如果你真係好唔妥我 / 覺得我講野好唔合理 ,0Dw.J)gU9O
你咪入政版同我死過囉.....TBT;W#_;~
唔駛係吹水版亂發炮喎......
5r.A0TL t4_1U3~ d"`CJ;C
我對你無咩印象,
L wl La+S;u 可能你個名唔多顯眼啦:sleep:[/quote]3J jP-z,d!s2x6tn:V
hju1ZV~Vo/JR
z0P y I8K\&zORT
蝦.........呀jen 今次又答得幾得體喎, 抵讚呀吓~:good:y6U0eR$lSx,M8`

NJB:il&r!Jr 不過, 如果beli  個名都叫唔多顯眼, 咁唔怪得知我個名直情隱形添啦~~:lol:9YHDp\Tz
其實我都離左題添, 我都要say 句sorry 喇~:P

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 08:16 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar_Davids[/i] at 2008-5-25 19:32:x1Er$MrxyE0Y

Of%jrAW`7M
!]X1vGEy [b][size=2][color=Purple]你夠膽?! O__O[/color][/size][/b]P1Am Y(d/g9L-hH,E&c

%g5@&qG%`u!j R*rL 7nC_9n'd N3^o4R%F

e'W^5{#p:Q
p;fV6A Z"Yx6V .u;i#I#J1\f _d
U2UPBi*Lu
[b][color=LimeGreen]ED 代母字  :kicking:[/color][/b] [/quote]J:J-W-M.t"`KD

!Uk#@%L!B)]h s
}?L1Y'}&_ _6IQ+l,N9@b+S
死仔手指拗出唔拗入~~~:noway::noway::noway:

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 08:16 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2008-5-25 19:39:i5? VO,u ~ y E qp
\i0c7] F!vG)cw1L

'cz?8g rTxO 4奶都竟然咁大膽 :eek::eek::eek: [/quote]
QDeR2N7OK
qh/VN hi3C-n*?
hI1X&H_sb Dv&` 越細越惡咖~~~:dev:

infjlam 發表於 2008-5-25 09:00 PM

堅決反對任何暴力行為:nogood:
'y'J?,n-tNCb
g5~'P#uq.R [url]http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%9A%B4%E5%8A%9B[/url]%m_X9d"R-Z.|
'Q,_ h.O'j/m.Nt
以暴易暴,基本上已非正義之士所為,
7z@`Z'F*RL$X 男性對女性恃強凌弱,在對方毫無防備和還手之下,
bPU g9r#w#\ 作出肢體暴力,傷害他人身體,行為更是可恥!@9Gc6v"s t1O
L\q,ZJ+e2Q KY
[b]明明係犯法行為,竟然還有人稱這種罪案不是全錯[/b]:hitwall:
J|-]R T | 難怪香港家庭暴力和虐待婦女的數字逐年攀升!Wh,Xc"]1A$w1j

MT0C3GN9M0I1i *P r;V,Zxi7m

5Cjz1sO9QE [url]http://www.hkcss.org.hk/download/folder/fc/fc_chi.htm[/url]
N1Pt"laf8l!])n!L 家庭暴力事件上升 F9~+l$g{ pd
家庭暴力事件升幅驚人。過去十年的虐兒數字增幅為145%,由1996年的311宗上升至2005年763宗;[color=Red]而虐偶數字的升幅更達至257%,由1998年1,009宗上升至2005年3,598宗。[/color] U [^D.b3Aad

5Y2C.]k O ]!FVvyp [[i] Last edited by infjlam on 2008-5-25 at 09:41 PM [/i]]

Issac1115 發表於 2008-5-25 09:45 PM

打人已經唔岩
n!L8TQt V N 仲要男人打女人
6[(Y ]Z \uz~ 而家d男人當女人係咩

SCM 發表於 2008-5-25 09:46 PM

4個女仔z2H)y2? L T!KW
一個女仔比人打
3yI;nz:\ yG/f8D 得一個去勸阻 唔係哇
RM ny.}nkJ7e H9c n2]f H
睇睇下仲以為玩緊格鬥game既training mode8Qd ^y!ov:I
條友變態

jen01 發表於 2008-5-25 09:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-5-25 10:10 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-25 09:48 PM:a(o7R2o+Sp
你係咪盲左呀 ??
_Wx{ TB 邊個話個男仔無錯呀 ??
d;C[7Dq i~*m-P q|^;~ Ny
我諗你又係針對我啦,
YG:_N}2Z8]EV9n 我只係話,
WKU t AEx 我地根本唔知咩事,無資格去評論呢件事 !!!
+wq&Q7UrRc 明未呀 ??
o2x2o j2]
X#E3BN-c 你睇唔明人地講咩就問,N$?Z&e2ni7H*n'V
亂發砲 [/quote]
N-ah)k S_*f$PpH s6U ].QZx

}&[&t*[1B `L \H 失憶乎? pDD(i5ZqO
[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-24 05:55 PM: OMyM4tE
男打女未必係錯[/quote]tETL6WYB8SS

K'S"_gK I 我對事唔對人,
1B1j'aN&giOK4F\K,k 我只是在吹水區發表正當言論。t5L+Q[#zq)\k/?
7v/JXn%nJ6dV5Z

CT hrZk(PKxI1F 就算我地唔知事件背後的原由,那又如何?L eG1r#|"kN
個男人又有什麼正當理由,
'jD m2a~X-W/WR 可以咁重手毒打一個手無寸鐵o既女人?
'Y![Z!CJ 3v6my)J]5c9Z;y+u:\k*L
2{4M&ay3`K0S
更荒謬的是,你說:「我地根本唔知咩事,無資格去評論呢件事 !!!」
2d9WQ e3st l,N
;t!F4@ ak G(t2F ck,S:@ 單係呢個thread,你都評論左好多o拉,其實你有什麼資格說這番話?

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 10:10 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-25 21:48:Ywf1Oh,G\

/ZJ2\ y,bA/m T/\ |
Q.`/Bh{ J P&|#I"X2Fa1Q
你係咪盲左呀 ??
N^q)TS3~2_k 邊個話個男仔無錯呀 ??
L#x:b/H'I+I @ Dt
|`3`K8O5l._ 我諗你又係針對我啦,#rz5g^j
我只係話,
9`SAV}9LU 我地根本唔知咩事,無資格去評論呢件事 !!!q9H(q8B"Z0pP?
明未呀 ??
"~ \y|-\q F I P,Hr3m)x]ti
你睇唔明人地講咩就問,
9jq&?R&y'jy;| 亂發砲:nogood:
D M;j(up yG t^F~5AiK
[/quote]
-}:G1fI,b(gM8c [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-24 17:55:*X I M(^L
睇完段片,我唔知咩事(聽唔明佢地講咩)q ?+C4ER
但男打女未必係錯, FKCE["JQwR
你點知個女仔之前做左d咩,講左d咩 ??0|]5bU%w2^~t ^
可能個女仔係佢仇家都未定 !!!!LiW#Z,f6fHQmq
j i9z&F2B^s
[/quote]g~A T8s
9z\,RfWgsL"|
jen, 咁唔可以話版友針對你喎, 因為你真係講過 "男打女未必係錯" 吖嘛~:)
Jq\ Fk:B'Q mF5z 無論知唔知咩事, 都唔應該容許暴力事件發生; 呢個唔係有無資格去評論嘅問題, 係作為一個有思考性嘅人應該持有嘅態度. @g.hH0N4^
我重申, 對方不論係男或女, 要處理糾紛嘅解決方法有好多, 絕對唔應訴諸暴力, 不論係法理上同品格上都係唔容許嘅.:agree:

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 10:13 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-5-25 22:10:
C[3I&v#snJN`#_
FJW|:g8eq}
"?:Bc2`RS?M HAKk)g{ r m
我對事唔對人,pG|!K{'dxD+oHVP
我只是在吹水區發表正當言論。
ZY0wGZ!bo
+xh'BFZB\
-t]5|tE8F 就算我地唔知事件背後的原由,那又如何? |u"M7I!ly`m)G
個男人又有什麼正當理由,3_E1u{-e U4u
可以咁重手毒打一個手無寸鐵o既女人?[/quote]
N~8?rEU1gGn7P J2[ R0j.nR `

#^V;aK0G 講得合理亦有道理~:agree:8j D}e c {(|
只要多一個人識咁諗, 就會少一個暴力事件發生嘅機會:good:

SCM 發表於 2008-5-25 10:13 PM

呢度多左個人叫"和事boy"

BOYDWAN 發表於 2008-5-25 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-5-25 22:13:
#T f)r[tn9y9Y\ 呢度多左個人叫"和事boy" [/quote]^ O5Sp{~.s

k{`Q&^6ew
)~N-T.i9vI ......................:haha:
*N:b`Hu.A&E 真係比你吹漲~:D

SCM 發表於 2008-5-25 10:18 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-25 10:16 PM:
(UT}*s+Q5X$? 'V-WQ:H1}$KD3M
"W$kq;j y [[x

3YU uAX u ......................:haha:6~Jw/Q"FoR6V
真係比你吹漲~:D [/quote]
~hS7s+VMyb 你識佢??:lol:

自由神 發表於 2008-5-25 10:18 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-25 10:16 PM:
9BU5jN/P2V%j0F%AK s)`-B,`8lP G
clGs+~ _0D
u0r['D4Fn?2?K
......................:haha:xwU A8]bG
真係比你吹漲~:D [/quote]
hXw.o9oC*LyP 你賣緊咩藥:fight::fight:

頁: 1 [2] 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.