[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-5-25 10:13 PM:
cA e2fpM zv\[
:o,Mo:E-\L)E%ya
講得合理亦有道理~:agree:
只要多一個人識咁諗, 就會少一個暴力事件發生嘅機會:good: [/quote]
BOYDWAN版主,Jen01,我只係路過吹下水o者:kiss:
I'm nobody.-|\,bU2SR
%sHb2h n0eT
8Yyx@{.h
不過段片又真係好誇張,
尤其最尾一腳,t7|,v4AGO/`
N
踢到個女o既坐低(內傷都似:noway:),B#X-Yb)F oCp;@7o
若我唔回應幾句,s;e6m,{om&t
c.?
個心真係有D唔安樂...
6Z?%~$N[FkO
[[i] Last edited by infjlam on 2008-5-26 at 01:20 AM [/i]]
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
jen01,呢個唔止係道理,仲係香港法例:+K'O,B.e(Ta
香港法例第212章 侵害人身罪條例
#dn'Z5I5i*u
第17條:意圖造成身體嚴重傷害而射擊、企圖射擊、傷人或打人(可處終身監禁)
第19條:傷人或對他人身體加以嚴重傷害(可處判監禁3年)wK
vk }%u.C
第39條:襲擊致造成身體傷害(可處判監禁3年)]`6fiUTe8z(x\
第40條:普通襲擊(可處判監禁1年)
_d5T.e%eK&Z