娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sage 發表於 2008-5-24 06:22 PM

而家麥記有點粗俗...

[url]http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/campaign/shogunwithegg/view.asp?mid=1754&cid=504127[/url]
0G0L9M*[R5~9Ix&Kx
Y7z-Hx4aG7mh 雖然係有創意...

-仔仔仔- 發表於 2008-5-24 07:04 PM

你自己搞就自己搞啦"}.pMD_'di.c
呃人咩,m記點會咁丫-~7I$X,T`+gw
傻傻地:haha:

發表於 2008-5-24 08:23 PM

[url=http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/campaign/shogunwithegg/view.asp?mid=582&cid=247842]http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/campaign/shogunwithegg/view.asp?mid=582&cid=247842[/url]
5a _z4G G,X :dev:

sage 發表於 2008-5-24 11:15 PM

只是轉貼的
3| @el3h{z/` 仲有好多...Y,gP9N T,I gQ;J
而家發佈者發係m記D#\)eOD/m2_!C8x
佢完全唔過濾呢d作品
V.?8B^&Y1C ]2Ey 不是太好吧...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.