點解要比我撞返佢!!!!
抱歉想係度發下up風...8aPE)x#Ye0s U真係激死,昨日撞到一個我好憎既女仔.
係以前既中學同學.
因為大家都好耐冇見冇聯絡,咁岩撞到,本來可以唔使接觸.
只可惜身邊有一位朋友都識佢,都係同佢係舊同學.所以搞到成程車都同佢一齊.
其實我都唔太理佢,不過佢問我我都會答佢既,.因為我覺得就算幾憎佢,人地問我野,係應該應人地,我覺得呢個係禮貌黎...
佢問我既野都係不外乎:而家做緊咩工呀?之前讀d咩?係邊度讀之類的.7js5W*Gm"nH*@
咁我都有答佢,因為我覺得我冇咁既必要去呃佢/唔答...? B;wQB*z7yK/mo2n*Z@%U
咁因為之前係大一讀度art.咁我咪答:大一.之後佢: 哦~~~(一聽語帶不屑既語氣,就好似話:哦~仲以為你讀邊間tim~)
因為佢而家讀緊城大, 覺得係大學生,所以就好似好巴閉咁lor~(咁我畢竟個d唔係大學黎既).
仲係度話:你讀呢間牙?你都好有錢wor~L7D7P m,jnY
同埋仲叫我個fd叫佢做師姐(因為我既朋友正打算入城大)等等.......p:N8_A3m fo}7R
T+@fQP&Ky(J
聽到真係火都黎埋.而家係唔係讀到大學就好巴閉?好叻先?
有必要咁樣咩?好似好睇人唔起咁...? yz.V:c
我覺得每人都有自己想揀既路,對於我,我覺得我而家搵岩左自己想行既路,
我亦都唔覺得自己而家有咩咁令人'睇唔起',咁不屑lor~mKwC.}.k3v
搞到我成日個心都好唔舒服.諗起會愈諗愈激氣~
所以我決定要係度發洩:mad::mad:
O$s3@;M9K{-c-x!{
有時真係唔明我得罪佢d咩野,中學時一直比佢針對.整我.
以前佢可以走黎同我做fd,扮fd,之後就暗地裡唱我~話我呢樣個樣.
最經典係:話我一放學就周識男仔,溝仔...(n5B+j zjG$B
我同某幾個男仔傾多幾句就比佢話/周圍同人講話我同個個男仔拍拖...隔左一排就傳我被個男仔飛左.5t!q.Toj0p
佢可以利用一個好鍾意佢既男仔,因為我同個個男仔好fd,佢可以利用呢個男仔去套我口風,套左知道我鍾意某某時,就傳到全級都知,仲加鹽加醋...其實個d事都已經過左好耐.而咁岩個男仔同我同班同學既一個女仔拍拖,唔知同佢講左d咩,總之令我成日都比個女仔仇視....(Un$K DD B/t6SM8q
亦都知道我個時同某幾個女仔好好朋友,就特登離間我地...=.= 等等..真係好多...多到講唔哂...H[!`9n:bHn:e#^
唉~我真係完全唔明我得罪佢d咩,搞到佢一直都咁樣針住我.i^;{^:W/Vn
不過幸好我人緣唔差,還好,所以都未至於有太大問題...t*O s8K+JIh ?}1MN
不過講真,我係一個愛恨分明既人.對我好,對我有恩既我呢一世都會記住,對我唔好/對我唔住既人,我亦都會一世記住.....^ ^_g5G)q}
8nX S+kfx@
你地可以話我執著,但無計,呢個係我性格~我想改,都改唔到~,~y7SCWd_Lw A:x"c3w V
點解要比我撞返佢,對多佢一陣?$e O&i:^.I2s
每一次見到佢,就令我諗起以前既事,就會好憎佢.今日同佢相處既一少少時間,又令我對佢更不滿~ G1e9jR\4zkpja
其實我唔係一個小氣既人,有時候有人激我/同人爭吵,我頂多嬲個一陣,嬲個幾個鐘,之後又冇事...但對住佢,我就真係做唔到,唔可以咁寬容,總係好似心胸好窄咁.....K Hw'T8HS#X Ia
見到佢,對住佢,總係令我覺得我人性最醜.最黑暗既一面都會浮現出黎....W-vN;v#u1F:N{ D:o
對住佢,我真係恨,好恨好恨佢.....Qk9tpb'M F
H CzO6w.Fqe,g
你地又有冇遇到好似我呢d咁既事?Y|2s~*m:l]7a"]
大家分享下,.分擔一下大家受過既冤屈氣,不平~/XE8Z^!Nl@i"\b
(_*q"Y N3XdKX
p.s 呢d野,都係呢頭講完呢頭散好啦~
不過一次過講左一大堆不滿出黎,呢d怨氣可能谷得太耐,尋晚令我諗返實在訓唔著,因為覺得好激氣,無論係諗起之前定係尋日發生既事.但而家講完又真係舒服左少少~ :) 唔洗理佢啦, 佢有咩咁叻? 城大又唔係難入...G/R-slj G
Michael Lau 又係讀大一, 仲上埋times magazine o添~[PvA+uF!R
佢讀城大上唔上到times magazine先?
我之前讀大一, 而家咪又喺澳洲讀大學~
呢d嘢睇你讀唔讀o既嗟~
佢呢d人咁膚淺, 咪鬼嘥氣理佢啦~%^/x.],d9@j8U5j
我覺得, 你一定有出息過佢!!! [quote]Originally posted by [i]kalos[/i] at 2008-5-25 03:26 AM:
唔洗理佢啦, 佢有咩咁叻? 城大又唔係... [/quote]!Q;CA:m6{*u(f0Tr
多謝你安慰我n&fF,GFE
發洩後好好多X#Lf;O+Z6T;n0E(o
多謝你 :kiss: [quote]Originally posted by [i]神岸明[/i] at 2008-5-25 05:48:1U'v;V-L2V#]#[q
多謝你安慰我5uuXV]
發洩後好好多 R i6RUBkk6`
多謝你 :kiss: [/quote]c bv0o(@P'g{3{|
ZgwC t7^8L Z$u3H:i
咁你記住要努力喇~ :good:
要學tvb - 全力以赴, 做到'超'好~ :cheers: 哇哇... 校園生活超開心呀傻女...
第日冇呢 d 野玩架喇! [quote]Originally posted by [i]神岸明[/i] at 2008-5-25 02:57 AM:oj2R(C"Y3?
抱歉想係度發下up風...
真係激死,昨... [/quote]N3h-v`Y2W0Kt
多謝分享, Bte/mSU5u_
你一定比佢靚,
或有野比佢多,比佢好,_n`{mg3p4j6V$] W
所以佢先咁對妳!
我唯一建議: 一笑置之啦, 話之佢...
8s_x D-vP!D4AS6q8U8F
[quote]你地又有冇遇到好似我呢d咁既事?[/quote]1K/g-r0l;Y(P!O
<-- 多的是, 我住響我格離己經有兩件:giveup:!z^ rCV.Y%]-l(f2~gj
[[i] Last edited by Triangel on 2008-5-25 at 12:31 PM [/i]] 第時揾個讀港大既bf
喺佢面前show here9?h1Q3B
你活得比佢好:) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]0000001[/i] at 2008-5-25 12:50 PM:a4C!x5md7b,exx
第時揾個讀港大既bf{-\&z:p;X*u?
喺佢面前show her z9Z3x Gn+n,hVX
你活得比佢好:) [/quote]
冤冤相報何時了- 一樣米養百樣人,放開一點,自己心情會好過一點:cheers: 入到大學唔等如畢到業嘅........冇需要勞氣吖, 等天收佢啦 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 唔鍾意佢未唔好理佢lo
唔主動同佢講野 C-^f@*]/H ?v_
佢都未必會同你講野?\3D`0O L
放鬆d 啦 [url]http://www.copycat2u.net/bbs/viewthread.php?tid=194862&extra=page%3D1[/url]
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2008-5-27 at 11:00 PM [/i]]
頁:
[1]