娛樂滿紛 26FUN's Archiver

神岸明 發表於 2008-5-25 02:57 AM

點解要比我撞返佢!!!!

抱歉想係度發下up風...8aPE)x#Ye0s U
真係激死,昨日撞到一個我好憎既女仔.
R F[n%B6]&D 係以前既中學同學.
&Ev%K5gs x/i%`$TY 因為大家都好耐冇見冇聯絡,咁岩撞到,本來可以唔使接觸.
*A-gwFUH;a 只可惜身邊有一位朋友都識佢,都係同佢係舊同學.所以搞到成程車都同佢一齊.
F%xC L[y 其實我都唔太理佢,不過佢問我我都會答佢既,.因為我覺得就算幾憎佢,人地問我野,係應該應人地,我覺得呢個係禮貌黎...
.huIH7A 佢問我既野都係不外乎:而家做緊咩工呀?之前讀d咩?係邊度讀之類的.7js5W*Gm"nH*@
咁我都有答佢,因為我覺得我冇咁既必要去呃佢/唔答... ? B;wQB*z7y K/mo2n*Z@%U
咁因為之前係大一讀度art.咁我咪答:大一.之後佢: 哦~~~(一聽語帶不屑既語氣,就好似話:哦~仲以為你讀邊間tim~)
d1q)D5\"sqxg 因為佢而家讀緊城大, 覺得係大學生,所以就好似好巴閉咁lor~(咁我畢竟個d唔係大學黎既).
0b3CcOfQ 仲係度話:你讀呢間牙?你都好有錢wor~L7D7Pm,jnY
同埋仲叫我個fd叫佢做師姐(因為我既朋友正打算入城大)等等.......p:N8_A3m fo}7R
T+@fQP&Ky(J
聽到真係火都黎埋.而家係唔係讀到大學就好巴閉?好叻先?
i9tIDj!|s4h 有必要咁樣咩?好似好睇人唔起咁...? yz.V:c
我覺得每人都有自己想揀既路,對於我,我覺得我而家搵岩左自己想行既路,
A)d h'a ^1Z.Q;YO 我亦都唔覺得自己而家有咩咁令人'睇唔起',咁不屑lor~m Kw C.}.k3v
搞到我成日個心都好唔舒服.諗起會愈諗愈激氣~
4QU fVh f4O Q 所以我決定要係度發洩:mad::mad:
M7k4c*ht O$s3@;M9K{-c-x!{

;`zAb0?1j,Dy1W 有時真係唔明我得罪佢d咩野,中學時一直比佢針對.整我.
i~*?}3N`/A 以前佢可以走黎同我做fd,扮fd,之後就暗地裡唱我~話我呢樣個樣.
$m#nH@ W-m ~`{gL6[ 最經典係:話我一放學就周識男仔,溝仔...(n5B+j z j G$B
我同某幾個男仔傾多幾句就比佢話/周圍同人講話我同個個男仔拍拖...隔左一排就傳我被個男仔飛左.5t!q.Toj0p
佢可以利用一個好鍾意佢既男仔,因為我同個個男仔好fd,佢可以利用呢個男仔去套我口風,套左知道我鍾意某某時,就傳到全級都知,仲加鹽加醋...其實個d事都已經過左好耐.而咁岩個男仔同我同班同學既一個女仔拍拖,唔知同佢講左d咩,總之令我成日都比個女仔仇視....(Un$K DD B/t6SM8q
亦都知道我個時同某幾個女仔好好朋友,就特登離間我地...=.= 等等..真係好多...多到講唔哂...H[!`9n:b Hn:e#^

7\*jb^:@ 唉~我真係完全唔明我得罪佢d咩,搞到佢一直都咁樣針住我.i^;{^:W/Vn
不過幸好我人緣唔差,還好,所以都未至於有太大問題...t*O s8K+JIh ?}1MN
不過講真,我係一個愛恨分明既人.對我好,對我有恩既我呢一世都會記住,對我唔好/對我唔住既人,我亦都會一世記住.....^ ^_g5G)q }
8nX S+kfx@
你地可以話我執著,但無計,呢個係我性格~我想改,都改唔到~,~y7SCWd_Lw A:x"c3w V
點解要比我撞返佢,對多佢一陣?$e O&i:^.I2s
每一次見到佢,就令我諗起以前既事,就會好憎佢.今日同佢相處既一少少時間,又令我對佢更不滿~ G1e9jR\4z kpja
其實我唔係一個小氣既人,有時候有人激我/同人爭吵,我頂多嬲個一陣,嬲個幾個鐘,之後又冇事...但對住佢,我就真係做唔到,唔可以咁寬容,總係好似心胸好窄咁.....K Hw'T8HS#XIa
見到佢,對住佢,總係令我覺得我人性最醜.最黑暗既一面都會浮現出黎....W-vN;v#u1F:N{D:o
對住佢,我真係恨,好恨好恨佢.....Qk9tpb'M F

0|R o@f{*q*M HCzO6w.Fqe,g
你地又有冇遇到好似我呢d咁既事?Y|2s~*m:l]7a"]
大家分享下,.分擔一下大家受過既冤屈氣,不平~/XE8Z ^!Nl @i"\b

S7uN f"p l,a (_*q"Y N3XdKX
p.s  呢d野,都係呢頭講完呢頭散好啦~
Jc%h"f+t2\qqE 不過一次過講左一大堆不滿出黎,呢d怨氣可能谷得太耐,尋晚令我諗返實在訓唔著,因為覺得好激氣,無論係諗起之前定係尋日發生既事.但而家講完又真係舒服左少少~ :)

kalos 發表於 2008-5-25 03:26 AM

唔洗理佢啦, 佢有咩咁叻? 城大又唔係難入...G/R-slj G
Michael Lau 又係讀大一, 仲上埋times magazine o添~[PvA+uF!R
佢讀城大上唔上到times magazine先?
(K([`K!^3Y 我之前讀大一, 而家咪又喺澳洲讀大學~
5g ?V^`Oqs 呢d嘢睇你讀唔讀o既嗟~
B~O#B(U 佢呢d人咁膚淺, 咪鬼嘥氣理佢啦~%^/x.],d9@j8U5j
我覺得, 你一定有出息過佢!!!

神岸明 發表於 2008-5-25 03:48 AM

[quote]Originally posted by [i]kalos[/i] at 2008-5-25 03:26 AM:
T/skzQ[ u/C jv:T 唔洗理佢啦, 佢有咩咁叻? 城大又唔係... [/quote]!Q;CA:m6{*u(f0Tr

c/A.]V*[#j"ou` 多謝你安慰我n&f F,GFE
發洩後好好多X#Lf;O+Z6T;n0E(o
多謝你 :kiss:

kalos 發表於 2008-5-25 03:59 AM

[quote]Originally posted by [i]神岸明[/i] at 2008-5-25 05:48:1U'v;V-L2V#]#[q

/P1Ae"ub/t.AxFM
,| M/hkA/~H 多謝你安慰我5u uXV]
發洩後好好多 Ri6RUBkk6`
多謝你 :kiss: [/quote]c bv0o(@P'g{3{|
Zgw C t7^8LZ$u3H:i
咁你記住要努力喇~ :good:
K'e%k g8w&O#r 要學tvb - 全力以赴, 做到'超'好~ :cheers:

Chenjinnan 發表於 2008-5-25 11:36 AM

哇哇... 校園生活超開心呀傻女...
zW7CeNI1C 第日冇呢 d 野玩架喇!

Triangel 發表於 2008-5-25 12:28 PM

[quote]Originally posted by [i]神岸明[/i] at 2008-5-25 02:57 AM:oj2R(C"Y3?
抱歉想係度發下up風...
(rInDV2W9|)k 真係激死,昨... [/quote]N3h-v`Y2W0Kt

ycQJ6S,m0t 多謝分享, Bte/mSU5u_
你一定比佢靚,
S&}T*^8a!_8{S 或有野比佢多,比佢好,_n`{mg3p4j6V$] W
所以佢先咁對妳!
3ytjb Jy9r/m 我唯一建議: 一笑置之啦, 話之佢...
YL_!E9Wd$F 8s_x D-vP!D4AS6q8U8F
[quote]你地又有冇遇到好似我呢d咁既事?[/quote]1K/g-r0l;Y(P!O
<-- 多的是, 我住響我格離己經有兩件:giveup:!z^ rCV.Y%]-l(f2~gj

UoBE/yQ*E(p;n,~ [[i] Last edited by Triangel on 2008-5-25 at 12:31 PM [/i]]

0000001 發表於 2008-5-25 12:50 PM

第時揾個讀港大既bf
nc g w-FR a1~'a 喺佢面前show here9?h1Q3B
你活得比佢好:)

QuiGonJinn 發表於 2008-5-25 01:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

a00b00 發表於 2008-5-25 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]0000001[/i] at 2008-5-25 12:50 PM:a4C!x5md7b,exx
第時揾個讀港大既bf{-\&z:p;X*u ?
喺佢面前show her z9Z3x Gn+n,hVX
你活得比佢好:) [/quote]
5o6~x-Q/{w
7D7U8l8kb5a(A 冤冤相報何時了-

費事高 發表於 2008-5-25 05:05 PM

一樣米養百樣人,放開一點,自己心情會好過一點:cheers:

belibala 發表於 2008-5-25 07:34 PM

入到大學唔等如畢到業嘅........冇需要勞氣吖, 等天收佢啦

jen01 發表於 2008-5-25 08:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Issac1115 發表於 2008-5-25 09:52 PM

唔鍾意佢未唔好理佢lo
#\'q'U w0K 唔主動同佢講野 C-^f@*]/H?v_
佢都未必會同你講野?\3D`0O L
放鬆d 啦

月月鳥 發表於 2008-5-27 10:41 PM

[url]http://www.copycat2u.net/bbs/viewthread.php?tid=194862&extra=page%3D1[/url]
shpL-V(r
'ki[|I-NV w [[i] Last edited by 月月鳥 on 2008-5-27 at 11:00 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.