娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 袁彌明都幾靚
Juventus-2
發表於 2008-5-25 11:57 PM
[quote]Originally posted by [i]benny1219[/i] at 2008-5-25 09:43 PM:
xA f(vB,^m2H*B-m_E
hZ1rv3M3n$] y
是呀
"s6xR4Hc-`
]M!TZ*}[5x7@&|
不要說這些二線員工 就算係天王天后級人馬簡唔中都對無記有所不滿
n/j Hj"n
V3wH9K&O#C-zJ
有些獎 唔黎就無得分 要成日俾面出席無記的節目 先有資格談獎
\FH]1e'H/_!xMA(U}
$|)Ua5I+st \
[color=Red]藝人在有線台講普通話 聽聞都是因為無記原因[/color] [/quote]