娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2008-5-25 10:08 PM

[問題] 今日頭條新聞最尾果首歌...

今日一開電視就睇到頭條新聞最尾果段...
Y0DcqId%[VS T 幾好聽-_-  係陳奕迅既,  但我又唔知歌名又唔記得歌詞!^zZ Qhp2S

sg.qc#Z#D:rF 有冇邊位巴打有聽既又知道係咩歌架/_______\ b ]+`M{F
幫幫手唔該~

費事高 發表於 2008-5-25 10:19 PM

歌名係:天佑愛人:cheers:

terryng2 發表於 2008-5-25 10:26 PM

唔係<今日>ma

發表於 2008-5-25 11:36 PM

唔該哂上面兩位巴打^^e}#gL)OtkN#_F$[+E `

t~/})Vy/} p3_ 費事高兄:  唔係天佑愛人, 係今日, 不過都唔該哂你幫我^^"
9_"w?/H n2m[v$U
k0dt)`E|p$ZB terryng2兄:  唔該哂

七星天使 發表於 2008-5-25 11:38 PM

懷著樂觀總有轉機!

費事高 發表於 2008-5-26 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]謙[/i] at 2008-5-25 11:36 PM:0a3` ~3A!F @,L cv
唔該哂上面兩位巴打^^
3Nb,x~u }X :\6r-v3PZ h_p
費事高兄:  唔係天佑愛人, 係今日, 不過都唔該哂你幫我^^"
Y6hN.t~&l*R9T mm h {a0f,c_&T
terryng2兄:  唔該哂 [/quote]JI@$}'s2a|x

X!HP9D3VxYG8w0n 別客氣...何況我也越幫越忙,給錯歌名你:cry:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.