[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-5-26 10:11 AM:
zOwWHb9{
P
k
因為我有鼻敏感,對煙有好大反應 [/quote]
o0LM(w%rX |,s
果然是同道中的受困者。我的過敏程度可能比你還要命,現在我2-3個禮拜就要打一次針來增強自己的免疫系統。要不然,哦哦哦,那個恐怖了。過敏一發作,還比囉你命3000更恐怖,頭暈身熱,眼朦耳聾,四肢無力,狂打噴嚏,眼淚直流,鼻血又是。
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-27 03:39 PM:
我都有嚴重鼻敏感...不過我一日至少食一包:D:D:D:D:D:D [/quote]
k/ZLVm
我冇你咁強o麻:kicking:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-5-27 03:28 PM:~cv*~Z
x7M6{-T!n ]4h
O*{ p
果然是同道中的受困者。我的過敏... [/quote]
:cry::cry::cry:
假設你唔食煙。。。%^G!esUy
如果條女同你DO完野後。。。 :lol:
條女就躺在床上享受“事後煙”。。。 :eek:8Z,k| hT~+D
I}f6[
對銷魂眼仲半閉口吐白雲。。。 :noway:eb}F(k3m }2C-f
R
可憐既你就忙緊清理條JJ。。。 :(S+?;M4K"\@ AZ
條女燒完支煙就“擒”過你話要嘴你。。。 :o
哇﹗成口煙味仲見到排泛黃既牙。。。 :haha:
問你點頂﹖ :D
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-27 04:26 PM:
但假設兩個都食煙呢:confused: ?? [/quote]
R`*M4{-a
F7dd;kO
臭(香)味相投 lor ... :D :P
呢個問題我都有諗過)E%w9or}#n-I{
但自已不煙.Femo Ls&]
就算條女靚到dum一聲/y|J(J$OfE&z
一見到佢兩隻手指夾住支煙,就無晒興趣O_g\F i
Even 假設自已食煙都接受唔到
冇問題!心地好就最要。
!l,\.S)L7c9E0I&h
[[i] Last edited by louisnet on 2008-5-27 at 06:38 PM [/i]]
扣50分...#E;Y | j"\%yMp;q
我擇偶第一條件就係唔食煙....
原本扣80....因為靚女先扣50
無所謂lSC_?
wK%Lq
只要佢唔係好面前食就得
No marks will be given to the smoking girl !
食煙又如何?爆粗又如何?#d"W)zIlu3Jr2r
若然識個男人因為食煙和爆粗而「阿芝阿左」,我一腳伸開佢啦!^)Pp7Sz5I
6DBN:fM-}0c!G
我既食煙也爆粗,卻不是靚女。
[quote]Originally posted by [i]dimid[/i] at 2008-5-27 22:33:
,^4k,l;d;\WN[
我既食煙也爆粗,卻不是靚女。 [/quote]eT:S!J cAND
)h9g
D6DlmC
:haha::haha::gun:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-27 22:59:
+J$OiQ*h8rqrL
阿之阿左:fight::fight::fight: [/quote]TKl$Nd |
cU8U8X:Z*})lGb4g5h
咩事丫丫丫丫丫 :mad:
一腳伸 Q 開你 :gun::dev:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****