娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Lee3 發表於 2008-5-27 03:28 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-5-26 10:11 AM:
UHa fs2q,LyU zOwWHb9{ P k
因為我有鼻敏感,對煙有好大反應 [/quote]
.br]_9e])MY o0LM(w%rX |,s
果然是同道中的受困者。我的過敏程度可能比你還要命,現在我2-3個禮拜就要打一次針來增強自己的免疫系統。要不然,哦哦哦,那個恐怖了。過敏一發作,還比囉你命3000更恐怖,頭暈身熱,眼朦耳聾,四肢無力,狂打噴嚏,眼淚直流,鼻血又是。

QuiGonJinn 發表於 2008-5-27 03:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-5-27 03:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-5-27 03:40 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-27 03:39 PM:
'H(c8kE-n
0nA [We ij 我都有嚴重鼻敏感...不過我一日至少食一包:D:D:D:D:D:D [/quote]
*rT;B9dg-Rc%n k/ZLV m
我冇你咁強o麻:kicking:

QuiGonJinn 發表於 2008-5-27 03:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-5-27 03:42 PM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-5-27 03:28 PM:~cv*~Z
x7M6{-T!n ]4h O*{ p

L-p6V*z C Pa(j*n:i 果然是同道中的受困者。我的過敏... [/quote]
&^ W]Q K w :cry::cry::cry:

小强 發表於 2008-5-27 04:21 PM

假設你唔食煙。。。%^G!es U y
如果條女同你DO完野後。。。 :lol:
I1[ Um a }%b 條女就躺在床上享受“事後煙”。。。 :eek:8Z,k| hT~+D I}f6[
對銷魂眼仲半閉口吐白雲。。。 :noway:eb}F(k3m }2C-f R
可憐既你就忙緊清理條JJ。。。 :(S+?;M4K"\@ AZ

OZi(gF]`/A*Ty%p*t 條女燒完支煙就“擒”過你話要嘴你。。。 :o
BRt$g"dfQ 哇﹗成口煙味仲見到排泛黃既牙。。。 :haha:
O.B'C$Ys-qm(o
xo J:R0tDP$? 問你點頂﹖  :D

QuiGonJinn 發表於 2008-5-27 04:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-5-27 04:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小强 發表於 2008-5-27 04:30 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-27 04:26 PM:
UWy+h"Sf z F
|/i!`h%C ['l
|vqH&^'b 但假設兩個都食煙呢:confused: ?? [/quote]
h2s?DCr6X R `*M4{-a F7dd;kO
臭(香)味相投 lor ... :D :P

sas 發表於 2008-5-27 05:17 PM

呢個問題我都有諗過)E%w9or }#n-I{
但自已不煙.Femo Ls&]
就算條女靚到dum一聲/y|J(J$OfE&z
一見到佢兩隻手指夾住支煙,就無晒興趣O_g\Fi
Even 假設自已食煙都接受唔到

louisnet 發表於 2008-5-27 06:22 PM

冇問題!心地好就最要。
!t1~#~Tl'Er(d(j !l,\.S)L7c9E0I&h
[[i] Last edited by louisnet on 2008-5-27 at 06:38 PM [/i]]

有事鐘無艷 發表於 2008-5-27 06:27 PM

扣50分...#E;Y|j"\%yMp;q
我擇偶第一條件就係唔食煙....
/f.{r"x~.q#f } 原本扣80....因為靚女先扣50

ulysses 發表於 2008-5-27 09:41 PM

無所謂lSC_? wK%L q
只要佢唔係好面前食就得

hkcchk 發表於 2008-5-27 10:05 PM

No marks will be given to the smoking girl !

dimid 發表於 2008-5-27 10:33 PM

食煙又如何?爆粗又如何?#d"W)zIl u3Jr2r
若然識個男人因為食煙和爆粗而「阿芝阿左」,我一腳伸開佢啦!^)Pp7Sz5I
6DBN:fM-}0c!G
我既食煙也爆粗,卻不是靚女。

SWK 發表於 2008-5-27 10:55 PM

[quote]Originally posted by [i]dimid[/i] at 2008-5-27 22:33:
,]L(]c+v*kTG5F ,^4k,l;d;\ WN[
我既食煙也爆粗,卻不是靚女。 [/quote]eT:S!JcAND
)h9g D6D lmC

^ T8z y:hN&X
Jx6TR9WF7sL5NOb
,fi(l*i]@ :haha::haha::gun:

QuiGonJinn 發表於 2008-5-27 10:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SWK 發表於 2008-5-27 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-27 22:59:
|(Y@sC&b7whn @-H +J$OiQ*h8rq r L

*m b/y mc wdc 阿之阿左:fight::fight::fight: [/quote]TKl$Nd |
cU8U8X:Z*})lGb4g5h
咩事丫丫丫丫丫 :mad:
Z-QG$u8{S z%glsI 一腳伸 Q 開你 :gun::dev:

QuiGonJinn 發表於 2008-5-27 11:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 2 3 [4] 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.