大家點睇食煙既靚女 ?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最僧煙剷-,- nR4m~0X硬係唔食煙但普通樣既女仔 [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-27 01:06 AM:
好似係26fun都無類似話題.....{+e%V+a)?@ e
如果一個食煙既靚女同一個唔食煙但普通樣既女仔(見得下人咁樣啦)
大家簡邊個呢 ?? [/quote]4P!k"q$r;\)JhJ
仲駛埝, 硬係Out 食煙果個la **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 煙鏟小姐,未見樣已扣30分...:D
若果個女仔係:2F Ue%Au2bS;`A#N
性格隨和,開朗,
唔會亂發脾四,?$z#@1ya}6O
溫柔體貼,善解人意,
能夠和你共同進退,
呢D至係好o野o黎呀~:good:8dWn+o+Uv
樣子和身材,?6f)?-\Z([Lj6H0V^
只要唔太差,
自己接受到就OK(當然,能夠兼備就最好:naughty:) 我覺得無所謂~ 睇吓自己鍾意邊個多d~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-27 01:38 AM:
若果個女仔係:(樣子和身材唔太差)
&QH!FZP\y
性格隨和,開朗,
唔會亂發脾四,
溫柔體貼,善解人意,%f T!Kz^I
能夠和你共同進退,
[size=4]但佢食煙呢 ??[/size],TkX0dg!r0J
[/quote].phH0TGXo:Z r;mY
7T*a%aCy~
以我個人來說,都係NO WAY,dCy'JBb_F_B
因為我有鼻敏感,對煙有好大反應:noway: [-[ s(xq E7X