娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-5-27 09:09 PM

無聊時奇怪之廢話一問.....

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2008-5-27 09:13 PM

愛斯基摩人囉~:D:haha:

e_e 發表於 2008-5-27 09:18 PM

我又問 : 殺人鯨vs大白鯊 , who win???:dev:

jen01 發表於 2008-5-27 09:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-5-27 09:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-5-27 09:23 PM

[b]有 ~ [b]冰河[/b]:giveup::giveup:
LABy&t\0O#G&\g
/`a%md0[4b 只要佢使出鑽石猩塵,話之你北極熊,連你祠堂拆封都仲得[/b]

eqhigh 發表於 2008-5-27 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-27 09:18 PM:
U+T-l,P:b't
$vM C+}x
3u,Z} t7B 我係講動物:nogood::win::lol: [/quote]
U G1My3LnW5~+] ];N9[WF:o)^%X)F
人都係哺乳類動物丫:win::win:

也媽嗲 發表於 2008-5-27 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-27 09:18 PM:
r+jC2}7u B.I Cgg }Q
6QXn;b^wH T'\nN
我係講動物:nogood::win::lol: [/quote]
UG6ZBl)tq*r %V8h5sAmH
哺乳類動物?:o:o

jen01 發表於 2008-5-27 09:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-5-27 10:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mk政 發表於 2008-5-27 10:21 PM

[url]http://studentweb.bhes.tpc.edu.tw/90s/s850687/www/new_page_4.htm[/url]` L1Q6`*kPh0I
虎鯨-   - 如果北極紅落左水的話

mk政 發表於 2008-5-27 10:24 PM

唔係wo-   -v
dM)i!@XIn/j0P 你網搵一搵資料 原來'海象的長角連北極霸王北極熊也害怕'
"hK-V[ g3u -   -海象勁d

無奈 發表於 2008-5-28 12:21 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-27 10:24 PM: L s r}l Z*D1?
唔係wo-   -vS!Yx&Uw0q
你網搵一搵資料 原來'海象的長角連北極霸王北極熊也害怕'
*T!D:}aNP -   -海象勁d [/quote],Bgq P@W nv
.P6[*d,gW-Xf
但係...我覺得睇下邊隻動物會贏...都要睇下佢地"作戰既地方"而決定...
h6^ CE*~bOj G 例如....北極熊vs海象...
9^-O5b_H 地點:海入面...raZ3Jr:?"Z R
結果...應該係海象..gZi2b+j?q(w
{Dv+~4TvV.|*i
但係換左係陸地上面..恐怕..隻海象唔夠敏捷...任由隻北極熊宰割....
H4R~z'E\xH 唔同動物...都會因為為左更適合係自己既生境生存...而演化出唔同既外型..體質..
9k/?!\%Eue*t)w i
1I$Y*~(i&?#@9V7p6L 題外話: 我記得之前有一個電視節目都係講解如果兩種動物互揪...最後邊隻會贏..;)
-{8n3}Gl%p2`fK.N
/N^r s I 小小意見...大家唔好見怪...:redface::redface::redface:

h.t.f 發表於 2008-5-28 08:52 AM

[quote]Originally posted by [i]無奈[/i] at 2008-5-28 12:21 AM:
Oh&g jAw4W7i A${
\8]&?vE z {;] xgO`3j
但係...我覺得睇下邊隻動物會贏..... [/quote]x&?/K\n|
哈哈,我有睇過,佢地次次都整兩隻機械動物出黎既.....lol

sk 發表於 2008-5-28 12:12 PM

有...
7oUu1u&gP
DX |"x?$g+_ ~ jen019b_:P(t.\7caT
9` B-uhPGt,aBSu o
3W#~(RT L9u o,U:J
- by keep asking 無聊廢話煩死佢-  Have picture for proof. :D

有事鐘無艷 發表於 2008-5-28 01:40 PM

艾斯...
:}+cDB#g,G R!j&Y.b 出  大炎戒-炎帝 秒左佢啦...(海賊王)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.