娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-5-28 04:26 AM

各位資深會員請進....

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Lee3 發表於 2008-5-28 06:35 AM

EF is all about peace man, we're cool with everyone.

Duffy 發表於 2008-5-28 08:58 AM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 28-5-2008 06:35:
KpCU t4}~Rw EF is all about peace man, we're cool with everyone. [/quote]
1e&e\F:s$L v-Y,M(`]NI
:haha::haha::haha::haha::haha:

seafireson2 發表於 2008-5-28 10:31 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-5-28 04:26 AM:"}5m5V4R7P5^2hk.s
其實我地26FUN有無同第二個forum打過仗呢:confused: ??X }'|#{i$m Y y1Q

,T'q;i$D \&Bg/\"a 或者有無比人打過呢:confused: ??:s?M*Zeb;Z7L
#Ga^ |-]4P
p.s.好奇一問:)...... [/quote]
zmr:Cw.{v^ 應該冇同第二個forum打過仗.... yX0`2I6y"V~ C(W
內亂都算有過....

大優勢 發表於 2008-5-28 12:47 PM

未聽過有仗打過喎
T+I3xyr brw
KS9r5uz,mR!bBK 咁有人聽過一個區打一個區咩 ????????

-仔仔仔- 發表於 2008-5-28 01:13 PM

forum同forum打仗
Zz?V`+[hkF2d 第一次聽:haha::haha:

Lee3 發表於 2008-5-28 02:34 PM

改版前好像有會員和mod打仗。。。那時好像是ban得太離譜的問題。

jen01 發表於 2008-5-28 03:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Beelzebub 發表於 2008-5-28 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-5-28 12:47 PM: j"nE @p"b\+C
未聽過有仗打過喎
m H'm9z Jn6m"S Hg6?g5SF
咁有人聽過一個區打一個區咩 ???????? [/quote]
E4Bkg9J k6I R0gC1V
OBHv9C4E c cd6^ Ofw
內亂嘛, 唔一定係一個區打一個區嘅~:D\"EO$PD{)D
可能係管理層內部意見有分歧啩?:P

Beelzebub 發表於 2008-5-28 05:24 PM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-5-28 02:34 PM:@(\T)h gB(i
改版前好像有會員和mod打仗。。。那時好像是ban得太離譜的問題。 [/quote];|:[ RB+nf \o9x

g$JD{9B$qL&xN qKZ;i#q {|;x

Z8U8t8L!Q 應該係各執一詞問題就真~:agree:u C!iw]\"C
有版主覺得會員過火無理取鬧仲成日借意宣傳其他論壇撬人, 所以採取寧枉莫縱, 可惜無好清楚去交代原因所以其他會員未必知真相; 當然嗰位版主又真係幾好火嘅~:P:D
3v*hRWP T;gxt 而當時有位會員唔服, 所以去佢另一個身居要職嘅論壇"吹雞"(:lol:), 所以亦發生左一場小罵戰, 當然各自為政情況下其他論壇嘅人貿然去踩人場實屬不智啦~:giveup:]d6} b v vq$\

R9x-S8P4L)B 大致上就係咁咯~:D

阿感 發表於 2008-5-28 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]Beelzebub[/i] at  17:24:
-a ip$L m!n6X^Yw!vS
v Ua(I-JCt1w4N8[ JZ(y~0u1qQ;c\

ml(U1Z;TO/J9DO:H
"c [9CS,gY0w 應該係各執一詞問題就真~:agr... [/quote]a)n#Q1y'hzP!r
`bJBkJ UG$Q
早期有d偷拍相,後來唔畀貼(好似係;))

playbr2 發表於 2008-5-29 01:12 AM

胶登跟Uwan 打过 .... Uwan最后胜了 , 胶登的首席&他的団队交出了帐号'A*jC4m9KE
还有 News group ''tvg'' 跟那班ACG迷打过

jen01 發表於 2008-5-29 01:20 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2008-5-29 01:26 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at  01:20 AM:H4a(^ xz B8V\
[color=Red]胶登跟Uwan 打过 .... Uwan最后胜了 , 胶登的首席&他的団队交出了帐号[/color]
J,Z `^5j5U&M!XKY h] 真的嗎:eek: [/quote]Yw*j(FC jCV j
.C7WAE|`(EkB
那是真滴:agree: d}Zz|F
Uwan也有跟avg 打过 , 但就没有分出高下 , 之後就没事啦.

playbr2 發表於 2008-5-29 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at  11:28 PM:9MFl-}Z"S

dY@ RO1R
f9{(g$k:p-Z+\ 早期有d偷拍相,後來唔畀貼(好似係;)) [/quote]
q*@'Tgn,|/^y |.l/~'\ W*jAF}7fy*c"z
看你的样子你是ACG迷吧?:)

ckyckk 發表於 2008-5-29 01:32 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2008-5-29 01:12 AM:
?G6z@6tXlc/O 胶登跟Uwan 打过 .... Uwan最后胜了 , 胶登的首席&他的団队交出了帐号
} g6e6h sZ1?u 还有 News group ''tvg'' 跟那班ACG迷打过 [/quote]
B$CD8n },HO8kM
(UzVun)Yo_1M 請勿離題 :)

阿感 發表於 2008-5-29 01:41 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at  01:27:
i'UEaR6h$t$u aW igi?y%aR

SH+d n+O%g(P 看你的样子你是ACG迷吧?:) [/quote]
g)_Q\0})N(R5rg
E^$F!VY` 個答案係好明顯:redface:

playbr2 發表於 2008-5-29 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at  01:41 AM:
(X HR1u:D3Lt C"^k}&f
(S;_E uO]R1Hd
個答案係好明顯:redface: [/quote]
1m,r];}K'P]
0Xa/x^X 偶也看动漫耶:clap:不过现在没看太多了,小日本太多ACG出咧.... 太费时间Orz....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.