娛樂滿紛 26FUN's Archiver

QuiGonJinn 發表於 2008-5-31 02:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2008-5-31 02:09 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-31 02:05 PM:%e wH9Za:k){;_O[
:{jVFS;~%[ {
溫柔路線:eek::eek::giveup::giveup:@:z0m ?c M|
仲嫌唔夠悶????????:crybye: [/quote]
Q1Q2Wo `jur 我話講拉 , 我要向 "蘋果" 方向發展 , 希望寫到d高檔咸文~~:dev:

155220 發表於 2008-5-31 02:50 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-5-30 23:55:
1x#~&h&R9rrWc [url]http://homepages.stmartin.edu/... [/quote]
2L/ZaG%jc+m+_)D :V%C+XaRl
3個都唔想做...第一個又要怕故遼遺民,第二個位置唔係太好,夾響歐,亞兩大洲之間,第三個要對付俄國人,唔易對付。

e_e 發表於 2008-5-31 02:56 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2008-5-31 02:50 PM:;E8N,p$C9o6}kG o

7g%I4[[{"Y%F1dy 9k+e6z"pq F
3個都唔想做...第一個又要怕故遼遺民,第二個位置唔係太好,夾響歐,亞兩大洲之間,第三個要對付俄國人,唔易對付。 [/quote]
5Mk3Z.w'z4H9w*N0L6w 第一個又要怕故遼遺民,4S\O&?:eE6Y
點解???
i}v3dysmS 第二個位置唔係太好,夾響歐,亞兩大洲之間,&G1og C5Q1s
夾響歐亞之間都叫唔好???:eek:中東興盛都係因為咁咋喎~~
]b?-y9n"u 第三個要對付俄國人%h3u[Kx#F
果陣俄國都未知成形未 ...

LU 發表於 2008-5-31 03:20 PM

都係....三個都唔想做, 因為三個國家都係响多事之地.....

e_e 發表於 2008-5-31 03:38 PM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2008-5-31 03:20 PM:
\5t`.}._G"K#y 都係....三個都唔想做, 因為三個國家都係响多事之地..... [/quote]
"mgf.oX Bk)K 察合台汗國--西域風情:drool:
-z-CPF#rf 伊兒汗國--你咁like伊斯蘭 , 仲以為你like tim~~:haha:zI2WGGp4]0n'D
欽察汗國--俄國妹:love:

155220 發表於 2008-6-1 03:11 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-5-31 14:56:5X1x%eL7UD qe

6mx8sL%O%]!u&s g+] 第一個又要怕故遼遺民,}Sh:?JCo6H
點解???-q l V6m)i&u A6l*v
... [/quote]
g\-t_/C| N^ J E1tF GZ D#F
1.故遼有不少民族的人,不易統治。:NU"|:NB2J Pn
2.中東宜家點???雖說東方除了蒙古人外,其他軍事力量大都不能打倒他們,但你應該知道十字軍東征對中東造成的傷害。
,f-\ cd Kg%S4cc 3.恕我對俄國歷史接近一無所知吧...

e_e 發表於 2008-6-1 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2008-6-1 03:11 PM:^b5Z$]Y$g

D F4x5h-c2Iy5n[ Ij/Zj|8\ x9[U
1.故遼有不少民族的人,不易統治。... [/quote]F!IC/m'W*C$?4g
2,我又真係唔知喎 ... :haha:

0000001 發表於 2008-6-1 04:38 PM

be the conquerer and z)r1o^xEk!I-}
unite all of them

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.