娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-6-1 09:37 PM

WTF....又講四川地震....

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

honeyfei 發表於 2008-6-1 09:39 PM

雖然我都覺煩..
L~ h1N9t{T 但都係籌錢姐...災區仲好唔夠錢用.....(xfj2p8df)O
真係好慘架....= ="樓主睇開d啦...

tvben 發表於 2008-6-1 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 09:37 PM:e0`,}mk
[color=Red][size=5]講真,
|C e;qC!aZW e0j[ 玩野唔係... [/quote]/G2^ g%Y4D&_X

:?+r Db~ l)Cp Q [;a5ZM bR }
事件發生半個月....,AXG.^,K%Y~
仍然有咁多人關心....
uXD A.uA 係代表這次天災帶來的後果嚴重...
2`N"_HY-b;U*K8O 半個月.....你好難忍受???@[9Ld+x4O,@-M
要重建至少要七年....
T~6M}~UPm'y(Q 你呢d叫難受?? sMjU%C@ W

X&I]6X5@ Z O(k]}"} ~U 講埋d咁野[&nE})_Q Mj"a&o
你真係小心有報應呀

jen01 發表於 2008-6-1 09:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 09:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-6-1 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 09:37 PM:
I/g Kcdyo!c1M W [color=Red][size=5]講真,
-k+hV uk+c:q0l 玩野唔係... [/quote]
/UE@!j$O2sU
D.@/R I!?up X jen兄,做人厚道d啦!唔支持都唔應該咁講!?)Yc B f
仲要大家都身為炎黃子孫,請自重~O*KlOk1z,t

'[v5{ ~ UG5j` 簡單d講~四川災難,餘震不下數十次,死傷過萬,一大班人痛失家園,重建需七年!!
@R1x%V+b$Yq\\ 聽到都心酸,(善意)勸你修改番以上留言会好d,或直接轉台囉thanks:kiss::kiss:
uzQv+d ^ v"^ll 3[SL%Z9~R
[[i] Last edited by 也媽嗲 on 2008-6-1 at 10:13 PM [/i]]

infjlam 發表於 2008-6-1 09:55 PM

jen,R/tZtFAtX
你應該調轉頭諗下,8i~v,Tg]3h_*t^
好好自省一下,x0E ^.xVV
點解咁多人到現在還很關心地震,
#[7N{*U[$`/tkk/h*_ 點解咁多人都係咁諗、咁做,而你唔係...:M2c,\Y4` x |%^8m

Z6E A d4v B4X ]3Z'a 我唔祈望你會立刻想得通,NmL }B-n
但至少放粒種子落你個腦袋,
V BA F}rS7r 等佢慢慢發芽,~}3SD'_G^
話唔定有日會開花結果~

tvben 發表於 2008-6-1 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]tvben[/i] at 2008-6-1 09:42 PM:
:{2t I;~L
9yd+vY@Cq5k Ez X7z-iNn+vh\c

Zn R ^U/Gd.R 事件發生半個月....%Qpo }o
仍然有咁... [/quote] R"N bdT

X{3?\2R)?3N 唔係要播足七年.....a+cAzr0Dp
講真... ?M~]1A ]@
如果真係會播足七年...
HbF!s$ph%C)n 我覺得絕對係好事...至小災民會得到長期既幫助...GQE:Ll oq{
但根本就無可能.... E^4rEr5S
大家對此事既熱情同關心....vG k oZwR]F3e%k0w
根本就會隨著時間淡忘...{ByyqZg
你根本就唔需要講d咁既說話呀...
sW.sm@.Kt"K C
x"PS6YszW*[hh_ K 你無得娛樂...可能你覺得你好慘la....F-A"f9Tf+ei%B
雖然我唔知你幾多歲...~ Og v^4s4E
但你將來既既人生會有很多更慘既事將會來臨囉...
&zN6b6M7?^8xx 包括在生活上...工作上...愛情上...生離死別等等...
O+SY\-\&f^ ~? 到時候你就會知道咩叫慘架la....

尺分屹八4 發表於 2008-6-1 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]tvben[/i] at 2008-6-1 09:57 PM:
s%w0rTqS
Q7w?au I$V%Hb$S&v/R ysyJF F
唔係要播足七年....
}.c5yu Uz 講真...B-gF$f9E"Bg
如... [/quote]
.[aM-| nH 播7年..:F EPh_:K;yW
我諗
V(}+l)nN'{I 多半年都唔掂...9? Q U1u|AE)[{U}
錢係有限既..
+I"ud:? Q
h/M8D&o2B~8V "eN`[pKg U y*y

#G(C&YY k6A 樓主*s)j(YzjaBP
如果香港地震/?$e dQDL
好似四川咁e kYT\)a$G"~
人地外國淨係做一次ed活動
0^6v\.P&mx6p}:~;F:K 你會點諗呀
HK9@!]qX(PV1V
fcI{:_^1dC [[i] Last edited by 尺分屹八4 on 2008-6-1 at 10:03 PM [/i]]

發表於 2008-6-1 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 09:37 PM:*nm M nl e T
[color=Red][size=5]講真,
M5^7_#kzPFO 玩野唔係... 但大佬呀....成半個月啦,比d新意啦好唔好 ??你都咪話唔火 !!!!0n1Vahh:T
要講嘅,要做嘅,都講晒做晒啦.....
p5KTC)Ez"f [/quote]
BT.\ }R){v 新意?原來你當戲咁睇架?:nogood:
2HX`I/Q!F W`"C3p&W nk 而家咩時代呀?你唔睇電視無娛樂架啦??)`m IM pZS%g^*K/_

|_?)A YQ ZZx [[i] Last edited by 奇 on 2008-6-1 at 10:03 PM [/i]]

infjlam 發表於 2008-6-1 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 09:48 PM: AL/E0uhI E/az
我唔係話叫佢唔講,g;i t5z"Wk
講還講....7NLdng$Y
唔係每日每小時每分鐘都要講咖下話 ?? [/quote]6o,b RM8v hVL

["zA:A"n t[ 你有權唔睇咁多,
2t}$^7r2XB Z| 甚至乎完全唔睇電視都可以:cheers:"J9P\|6D']d9d#ZI!C
你悶還悶,a^'Bvm8V(M oE
還有其他消遣的選擇(好似你上網咁),-Hh ug \/@S @ eo
冇得怪電視台或D藝人做賑災節目...
2} Wc%XBdu
fyZPSY3X#S,?%Dg~ 你再唔滿意,去廣管局投訴o羅:agree:
Zbhw jI6@ 但好肯定佢地睬你都有味:naughty:

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 10:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mk政 發表於 2008-6-1 10:09 PM

開個post出黎比人插!? M R`2G"\:c
如果真係好似你所講咁無謂ZA s{(b:U:D
點解仲會有咁多人捐既?

infjlam 發表於 2008-6-1 10:11 PM

呢次我諗我明白jen,:h,E8G2I1kR
我睇左一陣都冇再睇,
aC_'bX5`MfqQ (其實我都唔係咁鍾意睇)P/P#o7Q-_
有個心,
;rz&EUxrZ 真心為災民就得o拉~"V |6x-Lv`B/rj

dj"pJ,Ys-n{v 唔駛下下都咁Sensational...

jen01 發表於 2008-6-1 10:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2008-6-1 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-6-1 10:06 PM:0R R QXy
又開始見到思想恐怖份子出現,`4drX*J6XE
如果覺得別人發言有不順心,
/^+T-e8b/pI 可提出反對理據, Yi!U0T;WO*V)a*Q
想駡都可以,
XF/Y:I&]%` 但叫人收回言論,等於思想控制. [/quote]
.T9ok~N
3bQ+Sr:{nI8E 出post就預左有反對意見架啦!係咪要個個同意樓主? P n1J-[ME]SaZf
邊個叫人收回言論:confused:

jen01 發表於 2008-6-1 10:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-6-1 10:18 PM

jen,*Kr0bM'u:|
如你所想,
"` Y:t APxh4T 電視台同藝人,
-l!pmM8~+h9t-d 某程度亦一定有其更深層考慮(e.g.商業因素)Z/x8u8~SjToY
你就試下睇開D,
u$RD_mUsH 唔駛下下咁火爆,OK?

tvben 發表於 2008-6-1 10:25 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 10:11 PM:
5`U2h_&U*P4YX$d6VC [color=Red][size=4]我再講多一次,
3R:w4kA*e j{z2g7^7p%K4@I ... [/quote]
e'l)ZX4VBGU 8T,iS8v5a

hn:\%_6I+Z3g*x3]&c:a 其實每個台有每個台既手法....0@y~HT |
我都覺得個別電視台都有d似做show咁做...aVaK/|i0A7m
但最少係真係會幫助到災民....*F8S/I8u9{/P;p"S
Oe6U3QB
但好似你咁講....{Z%lq'MF G
一個人要關心一件事,Dvm&V no/h t
唔需要出聲,唔需要提,
@7C`q*SQ|1h|ac K&L9nZ5oF#}7a Y q2r
咁如果咁講...根本就唔需要報導災情喇....
yh V)T5J0_n:]:z 每個人心入面都自然會關心災民???
MW1J5NTF@!w1p
2RJwb2OHW(Nc 講真...9c jd+G7b)UJ
例如你想一個人關心你...*E0Z*r|/b!Tdn.r
但佢真係唔需要出聲??...唔需要提???j2qhLN~?
你會感覺到???d*d d2D(x Q
nJ4i-y?]n/F
心靈上既關心好重要...
;w wv-JYQr$Cl ^w 但呢一刻金錢上既幫助亦好重要.....
zH3{/QP5J P'B7K\yL%s
但你既言論睇黎...我個人理解就真係唔覺得你有關心災民既心....
7YL~)|&M!VY|/UAN 好似講緊d無關重要既事....令你覺得好煩咁o囉
Y _X!dsv .?:@@ GF3Z2X.e
不過....可能我都誤會左你既意思....^_^

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 10:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.