娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2008-6-1 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 10:58 PM:
x7pu;fC?l!p&y-? h 咁你即係小人啦:nogood:
,n Vu#zvK [/quote]
K;vLi8Qq
{I*k$w X 我幫你格左唔少o拉:kicking:
1u-B2D*UGR0H 恩將仇報...

foto188 發表於 2008-6-1 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 10:59 PM:
K#n o9ev6b6_x9UI `
EpqOA[/K
l0MV;@/Pl)~O
7k!Oacu1MbeP 咁你又講:sleep::naughty: [/quote]u$V!U1{*h8EC
$S-R py#A pv(d
寸緊你喎...唔係get唔到吓話...:confused:

jen01 發表於 2008-6-1 11:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-6-1 11:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wcchan886 發表於 2008-6-1 11:07 PM

閣下可以睇明珠台,國際台......仲有N咁多個台

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 11:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

foto188 發表於 2008-6-1 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 11:06 PM:$z B%G5g x _k G qA
*l8y9a FnuQ]
9Q1^)j#gjF@} U @0t
等緊佢出招:naughty:...
6I Mc#AC8rV 呢d野唔駛咁急嘅:secret:.... PL#\8O2|8m/j

,Q q(GT] 試下佢係咪真係有心撩交嗌先,
O5q7a.mC 係嘅,*o3?Z6^~&NsD;U
再"口趙"佢都未遲啦:D [/quote]5X n M%e \vZ|3s`

9wG(}P%u6j4pc 休息下啦...我咪係寸你果個囉... :crybye:
i N'lU0j:`t#zU 9~ u5d+z&RZ`:m
不過一定唔係撩交嗌 :D

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 11:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-6-1 11:09 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-1 10:52 PM:,|Sp^$O
也媽嗲..........
9` mKV[z~^e$w 唔好以為... Anyway,我都係無聊路過o者,-QSN W q8L
唔駛理我,*eR+}nd
我都係比較喜歡食花生,等睇戲[/quote]
5APE-]9l?nA3BQU (jB'vL`;g&m;YG.A
infjlam兄講野幾得意wor:D
,KW8S-v NcO ps~叫阿嗲得la:love:

jen01 發表於 2008-6-1 11:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-6-1 11:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-6-1 11:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 11:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

foto188 發表於 2008-6-1 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 11:12 PM: ]!lE e0D/_E
'_C1y{Xib]

E_5{G w
o)V6A|1i'^5LN1W 一時大意,"7"左...
Uj$q.u @f ;j(@ U.v#sG]
不過你唔撩交嗌就算啦.... [/quote]
;Xu~n,ku.z sP.Y ` ~1K1u
你張icon相表露晒你宜家嘅心情 :agree:

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 11:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tvben 發表於 2008-6-1 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 10:43 PM:
6o}$iXm 依家唔係四人幫時期,
;xe%nzOU2i'Nnx 無人可以阻我講野...
xMY2IV1E ^G&}_~ Y
我又唔係話班災民,+`5|x8cPlG V
我只係話無線煩之嘛....:l!J[im!Y

u2~1X~*Sd+t 咁都唔得 ?? [/quote]K4o7}'LQW;W*[|

&Kug6b~ Wqtg)}L
aqg9EA_&b 其實見到四川地震後...-py,{[Z-I
我同自已講過不要太執著...2`6C^pS/I c
y7^4_Nq c
本來係想認真講下對四川既睇法...6h I+u'{/x0v-bf
但原來變成了你覺得好玩既事....oXC@R4cW y
z:x|!xh(gSa$f f
我重來無想過 x4cU0Q `d'|!|(b
亦無能力阻你講野
s)y,I$CS`sU0F 你有你既想法...看來我多管閒事了.....^_^

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 11:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-6-1 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-6-1 11:30 PM:
EX(rX U!ym#p:m 佢似乎真係去咗做"粵語四級考試標準試題":hitwall: [/quote]-@ Re'P.@7A[j
$R$dIs^B
:D
s[.h Y O 有時又真係傻得可愛:agree::agree::agree:Yb'PO5i%|'UMn
(比佢激死...)

cheery 發表於 2008-6-1 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 11:12 PM:
i']YoPSH?6L(Bv Dd&W$Fr:W(S |&lf

;Z0O2~ Dac`;v$~
)d$IF1})i!Kq;x`+W 一時大意,"7"左...
z#Z@0Z!\W#~ !_'k1u;U1i1w
不過你唔撩交嗌就算啦.... [/quote] `W W-X4S(lfm;? C

8hb;|m0uxjI B iVP:g)t5a9l%_$R
回下你sin...:dev:+rjq-X+? f*V

F L/B8BB Z0i!` [b]係幾煩嘅日日聽住首死人歌:haha:[/b]

jen01 發表於 2008-6-1 11:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 2 [3] 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.