娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-6-1 09:37 PM

WTF....又講四川地震....

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

honeyfei 發表於 2008-6-1 09:39 PM

雖然我都覺煩.. Y;T.P1a2F!c;W5m/h,v
但都係籌錢姐...災區仲好唔夠錢用.....
#VM q3KE0_ 真係好慘架....= ="樓主睇開d啦...

tvben 發表於 2008-6-1 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 09:37 PM: S8g h8B:F @n9U
[color=Red][size=5]講真,
-h$qH]dM8ed 玩野唔係... [/quote]
t'e7b5\JE]0It6U
3v7F?6i1s&? y&O@%HP F`e![}j
事件發生半個月....
B"vx7P({0H,}kY 仍然有咁多人關心....2m.`if2r.fT#u ]
係代表這次天災帶來的後果嚴重...P?.z.FK6S5R7n'FRm
半個月.....你好難忍受???`G,cM:A RG
要重建至少要七年....4jh]QHMZ:I9_6wi
你呢d叫難受??
+Xq PGiqqM0q
\_x:ViE'lmS 講埋d咁野
V:s[i1s%yh7s 你真係小心有報應呀

jen01 發表於 2008-6-1 09:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 09:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-6-1 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 09:37 PM:
Sy,Uh:Ie)u [color=Red][size=5]講真,.VoT:ES0{.}@6}'}6}
玩野唔係... [/quote]
.r:b9Ot0J !m+f*_*nEr"a-QlEJ
jen兄,做人厚道d啦!唔支持都唔應該咁講!
A? YS p+@m7@%II 仲要大家都身為炎黃子孫,請自重~
P#C:G\9K1sB4J
0@*M)tSo#v&B4g 簡單d講~四川災難,餘震不下數十次,死傷過萬,一大班人痛失家園,重建需七年!!
t0moc_"tyC@#_ 聽到都心酸,(善意)勸你修改番以上留言会好d,或直接轉台囉thanks:kiss::kiss: Bv!Y9e2H K rT1h X+l
r"ZT{yxO
[[i] Last edited by 也媽嗲 on 2008-6-1 at 10:13 PM [/i]]

infjlam 發表於 2008-6-1 09:55 PM

jen,
h Lc \:u6Su!MB 你應該調轉頭諗下,
S|9T9L4` 好好自省一下,7u$[F!L K#V2ln/vGe ~
點解咁多人到現在還很關心地震,k!E:D E$N }%i
點解咁多人都係咁諗、咁做,而你唔係...
UGu/m1m L-au1~[Bi
我唔祈望你會立刻想得通,
\.aPrNd!L1`7S"u 但至少放粒種子落你個腦袋,@,P~@ECPG{|
等佢慢慢發芽,
|B/wJ'ni 話唔定有日會開花結果~

tvben 發表於 2008-6-1 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]tvben[/i] at 2008-6-1 09:42 PM:(G]/X&D!p'G
*wVy6exM["?C ~

w Bq$R&i
{5E#D#] T:vpW/T 事件發生半個月....
-_t+@ Kb H4c m 仍然有咁... [/quote]
,H zuS/jTS 'p[r}w+~)K!n#Te
唔係要播足七年.... XQH9se6kP/E
講真...
m X#Y%[1j(X8d#c z 如果真係會播足七年...D]"z1cm3u4@
我覺得絕對係好事...至小災民會得到長期既幫助...QNA5R? MP+l
但根本就無可能....e_5}IJO h.@ V
大家對此事既熱情同關心....P*cf[hy
根本就會隨著時間淡忘...
#u2e*D(v:k/R 你根本就唔需要講d咁既說話呀...
L7y{u6cAf )ew'_C9[P
你無得娛樂...可能你覺得你好慘la....)_?9h_)d7~(RA'j
雖然我唔知你幾多歲...z3qb*s TR_
但你將來既既人生會有很多更慘既事將會來臨囉...)p(kIDpIy4sa,}
包括在生活上...工作上...愛情上...生離死別等等...J9R4B;P,Y0P^
到時候你就會知道咩叫慘架la....

尺分屹八4 發表於 2008-6-1 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]tvben[/i] at 2008-6-1 09:57 PM:
8Mfi:IbtS
[F(o,kTY y\#t
_b7v}!tG.EF 唔係要播足七年....NzTB)]8Fm
講真...
+tM2qe { m%I$n-XT 如... [/quote]4{GJ.Xc1{_m?
播7年..
y,e WGH x&At 我諗
:`z)HH2HBS 多半年都唔掂...
?7a(`a\L+\ 錢係有限既..
o8a,A!G2`2n5z
TA7q0Z%b0C H8N6K+{ Zr9]z)O

1r y-eF} i@ 樓主
S,G+{~o5c"z 如果香港地震
*y*?:D9]#]7w 好似四川咁R#t4A&`yhW7z
人地外國淨係做一次ed活動%V$Rw9dM6w#P~
你會點諗呀-[6o/YVg6S/}+V
,LM5x/[{z&Lto f
[[i] Last edited by 尺分屹八4 on 2008-6-1 at 10:03 PM [/i]]

發表於 2008-6-1 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 09:37 PM:
4O'j2K$oI [color=Red][size=5]講真,.g(V4oAjY ~3Q*l0f
玩野唔係... 但大佬呀....成半個月啦,比d新意啦好唔好 ??你都咪話唔火 !!!!
a[hS?8H Q#me 要講嘅,要做嘅,都講晒做晒啦.....
y(h|8|0b [/quote]@ q"Dn5` LJ
新意?原來你當戲咁睇架?:nogood:
$?fCF+i9r3t 而家咩時代呀?你唔睇電視無娛樂架啦??.?{8z/eYxK
x7S P(ta8E ly
[[i] Last edited by 奇 on 2008-6-1 at 10:03 PM [/i]]

infjlam 發表於 2008-6-1 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 09:48 PM:Co3zh#ok]
我唔係話叫佢唔講,
vThs^Si 講還講....&Y_][_[G
唔係每日每小時每分鐘都要講咖下話 ?? [/quote]
#F#iJA$u fyynL_Xa
你有權唔睇咁多,
|/X&}+s%}9]+o8~q 甚至乎完全唔睇電視都可以:cheers:
g!Q_6FK*\6H%\M:I 你悶還悶, k3z1J AVo(Y&B(S0I;o
還有其他消遣的選擇(好似你上網咁),oS^5g B!?ta;h*f#t
冇得怪電視台或D藝人做賑災節目...8eG ^2B Yzt
w-R x/e?*Q0W s
你再唔滿意,去廣管局投訴o羅:agree: L A#RH.ne7K(n1I
但好肯定佢地睬你都有味:naughty:

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 10:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mk政 發表於 2008-6-1 10:09 PM

開個post出黎比人插!?gu~iW
如果真係好似你所講咁無謂M9F;c1bc2N ^T;}
點解仲會有咁多人捐既?

infjlam 發表於 2008-6-1 10:11 PM

呢次我諗我明白jen,
%GT]3D*P2w 我睇左一陣都冇再睇,
\7q"d(N B2W]] (其實我都唔係咁鍾意睇)
,c y$Qg0CLHG` 有個心,5t6c0Q1kY V^
真心為災民就得o拉~
8m4_s` xS2]"p;q
%N F3iM2g8T5Y$Ks 唔駛下下都咁Sensational...

jen01 發表於 2008-6-1 10:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2008-6-1 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-6-1 10:06 PM:
"T q*C `VSh 又開始見到思想恐怖份子出現,/{6Z[G*iIQ.D
如果覺得別人發言有不順心,
;Hjct a'IVi 可提出反對理據,
$i O1xI#zt^? 想駡都可以,}v7QVl,@3y6`!h^
但叫人收回言論,等於思想控制. [/quote]
+s!je0TF9kV ,M K.a T(OyC
出post就預左有反對意見架啦!係咪要個個同意樓主?
'du/y.{H \7qt 邊個叫人收回言論:confused:

jen01 發表於 2008-6-1 10:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-6-1 10:18 PM

jen,
!w2OmK8ej/c 如你所想,$D#` xH7yL_;w%c
電視台同藝人,s8}k#NQ
某程度亦一定有其更深層考慮(e.g.商業因素)
N }!b(d ] 你就試下睇開D,9s)W.G3Q_s J-C
唔駛下下咁火爆,OK?

tvben 發表於 2008-6-1 10:25 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-1 10:11 PM:-Z#r~C5Qg
[color=Red][size=4]我再講多一次,M.g"W(z~)M:W
... [/quote]$FJ.\.kiC!n8A$N C B

kB9xt6vP5t0y "L CvIxua6O
其實每個台有每個台既手法....e j4OQ/w
我都覺得個別電視台都有d似做show咁做...#ALF]jW?
但最少係真係會幫助到災民....lq9V+vB3Q@r&aV

D!S$w lAhtq 但好似你咁講....kQ(ocm_"[lo
一個人要關心一件事,6Q?.K!D|G
唔需要出聲,唔需要提,8R-^_0b4HGKW-\ ^]

"f!|(c'R'bi9l&C 咁如果咁講...根本就唔需要報導災情喇....
|rUX,^$B 每個人心入面都自然會關心災民???:U:q:o7PI5m3j
0E.b-JM[ i8A2[`
講真...
'e;qAsw 例如你想一個人關心你... hH-L e2nr$I
但佢真係唔需要出聲??...唔需要提??? qxc F q(J
你會感覺到???N2z~Z(j

I~TE6y,w(^ ?5z9A 心靈上既關心好重要...
1DT^YO+su 但呢一刻金錢上既幫助亦好重要.....qD4`3K:F:b$q3s

CD^-n(rTN 但你既言論睇黎...我個人理解就真係唔覺得你有關心災民既心....
ORJ'N/aw 好似講緊d無關重要既事....令你覺得好煩咁o囉%^J5XI JKC

w%E Q;Lqf kTF:\3G6g 不過....可能我都誤會左你既意思....^_^

QuiGonJinn 發表於 2008-6-1 10:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.