你覺得邊個復姓最型???
外族複姓 :長孫(鮮卑姓) 呼延(匈奴姓) 赫連(鐵勒姓) 拓跋(鮮卑姓)
獨孤(鮮卑姓) 慕容(鮮卑姓) 范姜(台灣姓) 宇文(鮮卑姓)
耶律(契丹姓) 完顏(女真姓) 納蘭(女真姓) 嵬名(西夏姓)
朱邪(沙陀姓) 僕固(鐵勒姓) 賀蘭(鮮卑姓) 哥舒(突厥姓)N-mX-|AM3{%nP8x
爾朱(鮮卑姓) 沒藏(西夏姓)1uOS9A(Uo(U#c
漢族複姓 :"AT|*\)_ o
西門 夏侯 皇甫 鐘離 太史 閭丘 諸葛 端木 淳于 東方
尉遲 南宮 公孫 上官 令狐'?P@ k-Z$DrH;N
[[i] Last edited by e_e on 2008-6-3 at 01:13 AM [/i]] 我鍾意...慕容(鮮卑姓):agree: 我覺得係"諸葛"X5f%t"s'C[Z6K
因為諸葛亮呢個人物太深入民心2RXv,{%ze{
一提起呢個姓就會諗起佢
總會覺得姓"諸葛"的都可能會遺傳到較優良的智慧因子 復姓:confused:
覆姓:dev: 點解冇''歐陽''司馬''?? [quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2008-6-3 01:26 AM:sK}2S@ lJn
點解冇''歐陽''司馬''?? [/quote]4g)ADj}7q
因為佢地唔型:dev: 令狐~~唔錯:P)Q6wCj1eOu0i%m
有冇人姓"東方"架:haha: [quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2008-6-3 01:34 AM:
令狐~~唔錯:P
6i[p0n!x?3p.D n
有冇人姓"東方"架:haha: [/quote]
有 , 東方朔:dev: [quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-6-3 01:39: D\ z T~X8s
有 , 東方朔:dev: [/quote]Jlv/mUg5G&OU(C0S
:noway::noway::noway:2vyz? [ G K
東方朔,西漢文學家 q wQ hf
東方介德,台灣前籃球國手
东方闻樱,中国演员,扮演过《红楼梦》中的探春 T!?&?J {&JC:k]a#rL
[url]http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%9D%B1%E6%96%B9%E5%A7%93[/url] [quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-6-3 01:11:;Q'{XGKCi;\5l
外族複姓 :
長孫(鮮卑姓) 呼延(匈奴姓) 赫連(鐵勒姓) 拓跋(鮮卑姓) s0k&p