娛樂滿紛 26FUN's Archiver

HA7578 發表於 2008-6-5 09:30 PM

憎唔憎人講粗口?

我覺得男講就ok,但係女就……好討厭

SCM 發表於 2008-6-5 09:35 PM

講粗口冇問題
5]^4K |E!~7R ] 不過唔鐘意人講d同屋企人有關既粗口
/BlVqC 而且唔鐘意d人講一句野都夾雜一大堆粗口

bi 發表於 2008-6-5 10:27 PM

唔好句句說話都+助語詞
C!Li5KI}-x8X 同埋要睇場合囉

自由神 發表於 2008-6-5 10:44 PM

呀,我好憎人講粗口嫁!:mad:
J/g)G(i|:LoT5|
:ku'KNdTL
8S \7x!T"a"I.J%K+@ (t;`fp{

4eT @V5s?C1a sM /}L S |\(W }}
rJo7F$iGqkw vFc B
QSd{$H)G4h#g
~7o j~1h%JH
4Ka/SC,Z

6FE7IYm
olp4Tc:I/w j\ \Hy1z"b)cQ2lU
4P$C!W$qZQ R

E9{!j8P7n z5s g&{kR*YHA!] v l
M&p0{0^Xd%}gtk LHV
E Y"p ~czm c)h b

St^#p5J:L
'{_?uRo Q7T
{;e0Tq@*|Xp M
8R G*y?6o@?/bu
[b,w#] {
y)z4A*R;s*HpX 8C u,AQm
所以我好憎我自己:P

jen01 發表於 2008-6-5 10:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

RNRSKY 發表於 2008-6-5 10:55 PM

依家好平常
M2_E#jBw 都唔會憎人講1\-DZ4~"d:v
因為自己都會講
+R g3x.?(jv+[!PS1] 但見過 d 小學生講得仲勁過我... cY8zCi4R\b
但我唔係咁鐘意問候人地屋企同埋母親果d 粗口

msv 發表於 2008-6-6 12:04 AM

小講可以怡情.................句句都有就唔好了..............

terryng2 發表於 2008-6-6 12:08 AM

間中聽一句還接受到多數家人講,但多的我會叫佢唔好再講la

0000001 發表於 2008-6-6 12:56 AM

cant tolerate those who speak everyday

tonykwl 發表於 2008-6-6 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]terryng2[/i] at 2008-6-6 12:08 AM:}2DvdC Y
間中聽一句還接受到多數家人講,但多的我會叫佢唔好再講la [/quote]
3L4H3Za_8{v 間中響街聽一句半句就無得講, 最鬼憎d大叔講十句,十句都有粗口, 好鬼難頂~!

airplanehitter 發表於 2008-6-6 04:45 PM

i can tolerate swearing, but i hate it when people only swear using one word/phrase. variation makes things in life more interesting =D

iknow 發表於 2008-6-7 05:50 PM

唔好提人地家人果d...5zd|HXWj%F
都冇咩問題...
$N!E{W0}'Jp 亦都唔好喺公眾場合大講...

ian1010 發表於 2008-6-7 05:52 PM

講到好似助語詞咁,你話呢

kwan00825 發表於 2008-6-8 11:13 PM

有陣時就加強下d語氣8[;D)N2?#q-?
間唔中講下無所謂'W({Ch|)lx6k _
但成日講就好煩

0000001 發表於 2008-6-12 08:25 PM

it will make people hate you..

igniz 發表於 2008-6-12 09:27 PM

我覺得睇番個場合啦
!H/aX ?,L `&z ^^

yuri 發表於 2008-6-13 02:58 AM

都要睇下咩情況ge 不過可以ge話就唔好講lo

xsx8989 發表於 2008-6-14 10:15 PM

我老細成日講uq1sC A0BR2g#`7R
本身我真勁少講
:c7s#WD? 比佢攪到...我多左了
'^.v,vY4SHZD+T'|J 唉...!

英格蘭 發表於 2008-6-16 12:39 AM

講左好多年..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.