娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Aivn 發表於 2008-6-5 10:08 PM

廸士尼新廣告有索女~!!

岩岩睇到廸士尼個新廣告
*k3Rs.m%_S 有幾個女仔係度唱rock版既"世界真細小"*a CEECco
幾個都幾靚女架worLCG4r`[2aG
感覺都fresh
3mD-DfX `0Xk`-^,M
不過恕我真係唔知佢地係邊個P-y B5]n-]
有無兄弟睇到?D3_*QQhMC
知唔知係乜水??
-MF(W wU inh
$K [P HU t :agree::agree::agree:
7f,v q6q+g8j
9N1ip!o.}"ta [[i] Last edited by Aivn on 2008-6-5 at 10:23 PM [/i]]

SCM 發表於 2008-6-5 10:20 PM

新廣告??8M|k(b q R
未睇過wo
:S4tBEY"@ 呢兩日幫你留意下

Aivn 發表於 2008-6-5 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-6-5 10:20 PM:
1R l{%f:U_ Y 新廣告??
8@sWR+{0l 未睇過wo
t9MCFBs Hu 呢兩日幫你留意下 [/quote]?w'k2a[4~p I.l
4vl;AQ a \
個幾個女仔都真係唔錯架wor~
S#zz\.k4o)[o"? 唔知係咩人!{?},U2IS,s
等我都search下先!!6X`n5Y4l+}
0~lHX-`
淨係今晚tvb都播左兩次啦:dev:

leochan1991 發表於 2008-6-5 10:26 PM

我見到個好似kama的人

kerr12ca 發表於 2008-6-5 10:33 PM

有一個係 Kama

capicapi 發表於 2008-6-5 10:34 PM

究竟who are they????????6yn+X*Q!H
it is amazing

禾確特 發表於 2008-6-5 11:07 PM

之前Kama diary 都講過佢會拍呢個廣告

Aivn 發表於 2008-6-5 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]kerr12ca[/i] at 2008-6-5 10:33 PM:
;w#n{} R)w2h!S8urug 有一個係 Kama [/quote]
*o(}? Euh_7q2d
W1jr@%uDl ?#j5vR 邊個係kama?

feuosma 發表於 2008-6-5 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Aivn[/i] at 2008-6-5 23:10:&O%l:_6vsyf-D,e
,Cp G-_Pj
py_B4N8~
邊個係kama? [/quote]-y!r&P*q KX2H8b
5G5|.C8W$aQ_:I9t
呢個....:D:D:D+xC5f4Y3O%d"^`H
i a%D(f-HA7w:r
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=183221&fpage=1[/url]
[A,Wfr
uTi6OG)N 不過唔知有冇比彭導演食左.....:D:D:D

艾力克 發表於 2008-6-5 11:42 PM

原來係kama, 唔怪得咁靚啦 :love::love:

sky308 發表於 2008-6-5 11:53 PM

邦民女神~~:love::love:

kuru 發表於 2008-6-5 11:56 PM

同twins比, 邊個好d?

jen01 發表於 2008-6-6 12:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ckyckk 發表於 2008-6-6 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 12:00 AM:u]8WI2p+b4p5L
)c$jc*@Q
[color=Red][size=6]傾計無相無計傾[/size][/color] [/quote]OdJ `8D6r

8p3f}'x.Rv 咁你仲唔拿拿聲 Cap 幾張圖上黎 !! :naughty:

jen01 發表於 2008-6-6 12:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Aivn 發表於 2008-6-6 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 12:00 AM:'nN\Zk3{d,x

D1X&~4Ia(}+p nWk;w3N2g QFJ
DX.v?i|
[color=Red][size=6]傾計無相無計傾[/size][/color] [/quote]nk#a c!D7C*JS
y7c2Y#ru
就係無相先同d兄弟傾下 lNbOw`$D
你唔岩傾可以唔傾

Aivn 發表於 2008-6-6 12:12 AM

另一個好像是model vicki??

Azuma 發表於 2008-6-6 10:55 AM

杯芽好立克個個都okpN pt|Y.Sk
仲有賣車廣告錫個司機個個都好得.........
"P3y{ s.@+P$m#E 不過唔知叫咩名

~Quatre~ 發表於 2008-6-6 02:01 PM

迪士尼呢個廣告畫面轉得太快)d4@9YP0f*w0vK
都睇唔清楚d 女既樣-.-

12d3 發表於 2008-6-6 04:45 PM

got it:z_!F0tqf2z
[url]http://www.youtube.com/watch?v=NtTYkJFEwX8[/url]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.