豈有此理廣告~
我覺得呢個廣告都几好睇, 但當中又有多少人會記起BlueJeans???之前他們曾復出過,但好快又消失番, 好可惜......:cry:小弟積極推介他們的名曲「下雨天」, 尤以林憶蓮合唱的版本最正~~~~:good: 下雨天
但我竟然 在 YOUTUBE , YAHOO VIDEO 揾唔到 呢首歌
,f%x\s*kn4B;W
都無成首_ \)H#i \R
如果咁多位兄弟'zaOB+uip)O[
C[ g+rZ/E
你有揾到希望 POST 條 LINE 出嚟啦 [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-6-7 12:18 AM:1Q@b;|/Pe
下雨天
3Zvb7QZ1H-SW7K
但我竟然 在 YOUTUBE , YAHOO VIDEO 揾唔到 呢首歌
-u.hmU zG4L(r}9l|`
都無成首
,r0H)F1lYS)U1Yi
如果咁多位兄弟+J7giW'X^^}C^F,x+Z
1T/F/d+rr5K
你有揾到希望 POST 條 LINE 出嚟啦 [/quote]a5Mc,A)S4g/[J zu
你都有聽過???勁正~~因隻歌太耐了~~~所以找不到~ [quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2008-6-7 12:25 AM:9I3_-cb!J#eX
.`Ky})o lZj*p Er/n
w"lZ7_#|` |
你都有聽過???勁正~~因隻歌太耐了~~~所以找不到~ [/quote]
{}:[9b|/ok^
唯一 一段 :cry:2WD3U.r6rS
[youtube]BfO4F57ubLU&feature=related[/youtube]n_qju)x&[/V;I
[url=http://hk.youtube.com/watch?v=BfO4F57ubLU&eurl=http://forum8up.com/viewthread.php?tid=3675&page=2&extra=]http://hk.youtube.com/watch?v=BfO4F57ubLU&eurl=http://forum8up.com/viewthread.php?tid=3675&page=2&extra=[/url]
[[i] Last edited by 大優勢 on 2008-6-7 at 12:30 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-6-7 12:29 AM:
W OVG5D"D
唯一 一段 :cry:
[youtube]BfO4F... [/quote]