娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心亙 發表於 2008-6-15 05:35 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-15 05:30 PM:4h2J%p6G b%r
3t;u#D @[9} {A|Z

/vc;iSl 郭靖在很多人眼中都好蠢,但他勤學好問,幾經修煉,終大器晚成:cheers: [/quote]
p\ Cjxmw mh'jR3k^3h0t)h+sX
真有其事???

infjlam 發表於 2008-6-15 05:47 PM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2008-6-15 05:35 PM:,S8NZlu:@

.G9W$b-c0t'b%N ,`C}1KFR
真有其事??? [/quote],`vAZ2J
有時間,可以看看金庸小說的射鵰英雄傳;)

心亙 發表於 2008-6-15 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-15 05:47 PM:do6\(sQ:r#R2m Z*f TrI0B

R)rB(H(Y$G}$F o 有時間,可以看看金庸小說的射鵰英雄傳;) [/quote]
(C"k%ZW3u] #~ ]G`{:?N:h
真有其效???

d228216 發表於 2008-6-16 12:37 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2008-6-15 11:55 PM:n s"K%u3~a+z6O
N p&i;mB
K;Y.IRYwnH/U
真有其效??? [/quote]*o@#~F,D/Pf a
咁多故事都假咩, 有冇聽過龜兔賽跑??? 禺公移山???
FD"GcP 當然人蠢條路就梗係難行d, 但有志竟成, 只要唔放棄就得, 就算唔成功, 總算盡咗力, 無悔.

Lee3 發表於 2008-6-16 04:36 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2008-6-15 07:55 AM:
2qh&m*O y4Y
PFl[!@,Pl_ ]7X^&g~M
真有其效??? [/quote]T,h^o'I?/w-LI

2`c5W BE2rE!w9q 當然沒有。人生是殘酷的。如果你不是天子,那你就是賤民。沒有疑問。
D&J}-[2L-\Y;C4AD 蠢,你不是唯一。你的生命,就是平庸。
~.u8cC5@*l F]|M ~ lX9i O8A4Rc
你的命運就是做好自己的本分,好讓天子踏在你的殘骸上得到天下。

心亙 發表於 2008-6-16 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-6-16 04:36 AM:
%z#o9L5h+d.U8f
/`#}TBl}6PP sHV&MZ
當然沒有。人生是殘酷的。如果你... [/quote]fU'f7s*R4|4]#UR

rIpBq(q:~F)H3I 噢蠢人就是賤民~?

littlepig 發表於 2008-6-17 01:09 AM

當你睇到越聰明既人死得越快,你就會明白人聰明不是一件好事。

littlepig 發表於 2008-6-17 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-6-15 05:30 PM:)LQ9i_9rN-T0d*Z;K

8Mv&@g$~8z c3o
[vJ ]q 郭靖在很多人眼中都好蠢,但他勤學好問,幾經修煉,終大器晚成:cheers: [/quote])z{ _F}Dww
2b0L:MG2GsHs
因為佢蠢,所以佢能練成左右互搏之術。:D:D:D

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.