人蠢好慘
唔知大家覺唔覺得人蠢好慘,成日比人蝦, 又唔夠人醒.eNNn#zo~.n:u/Fr|DCNO?
我覺得人蠢好難生存,點算??? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-6-7 01:06 AM:
FQ;wwG"xv
人蠢真係好慘 [/quote],L1A)~]mk M%@-H'D]G7}
:r G%q"A5} Q.RIJ8Wo
笑到暈低:hitwall: 唔完全同意。
蠢未必最慘,p*W$B T\0{!Q
某些事情蠢,或者比較幸福添... [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 01:06:7nt7PZ:m&I)s
|/~9s9O:w{+b
人蠢真係好慘 [/quote]