娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BeachBoy 發表於 2008-6-7 07:25 AM

黑色暴雨警告信號 香港時間06時40分發出

香 港 天 文 台 在 上 午 6 時 40 分 發 出 之 有 關 黑 色 暴 雨 警 告 信 號 的 特 別 報 告 :
2n/I{0p\1R6w |7u"VzF%R"Pr/l
暴 雨 警 告 信 號 現 時 為 黑 色 , 表 示 香 港 廣 泛 地 區 已 錄 得 或 預 料 會 有 每 小 時 雨 量 超 過 70 毫 米 的 豪 雨 , 且 雨 勢 可 能 持 續 。 d.`1?'Uf6i+E

5GZ(| }Zgyoo(y 由 於 道 路 嚴 重 水 浸 及 天 氣 情 況 惡 劣 , 市 民 應 留 在 安 全 地 方 暫 避 。 家 長 、 學 生 、 學 校 當 局 及 校 車 司 機 均 應 留 意 電 台 及 電 視 台 有 關 學 校 的 公 布 。 在 黑 色 暴 雨 警 告 仍 然 生 效 及 交 通 情 況 未 改 善 之 前 , 不 應 外 出 。
B ]"? u?AO
!w+FS{ b:A 請 留 意 電 台 或 電 視 台 廣 播 有 關 交 通 情 況 及 其 他 有 關 暴 雨 消 息 之 報 告 。

sfxc0000 發表於 2008-6-7 07:57 AM

多謝 ! 沙沙 :good:
j~tn'C,bo,B #~wJ'E9j8{ }a
為唔少要出門返工的版友作出提示 :good:

155220 發表於 2008-6-7 08:08 AM

呢場雨真係未停過!
(L{v)zl-a5t ? 尋日朝早7點幾番學已經落緊,之後考試愈落愈大,去到下午2點番屋企時2個人用一把傘,濕晒=,=
%|0Fy%r3GU0Og fM 番到屋企,,都係一直落一直落,今日一醒,發覺仲落緊,而且愈落愈大...

奧井雅美 發表於 2008-6-7 09:32 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2008-6-7 08:08 AM:
,qFP Z&k7JS Z.Z 呢場雨真係未停過!lTp4z_ r'q
尋日朝早7點幾番... [/quote]#a6|0wO)yw4z P|
是呀!
.L cQel"Jq$\}bK i
'oS4X;b\Aa 我昨天還在佛山時,整天都下雨,令到我十分困難地回hk。
#G(u*Oj ~u t n#N$c ]%A~meX a
怎知今天還是十分大雨,一陣我仲要返工-.-".....

Triangel 發表於 2008-6-7 10:16 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2008-6-7 07:25 AM:
wtl{&Z_E(d et{ X 香 港 天 文 台 在 上 午 6 時 40 分 ... [/quote]
7N\OU8P7Y
v$hB'p*[ 我日日都係返工等放工, 放工等打風咖架! :lol::lol::lol:

belibala 發表於 2008-6-7 10:42 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-6-7 10:16 AM:'vU2pK7UaIP

to*U7P,z K$B
\RB T7C/|"p 我日日都係返工等放工, 放工等打風咖架! :lol::lol::lol: [/quote]
(P*vt9YuAj2N(v3o
q;w{)R M!eAj7B#B 咁你仲唔快快move 番hk.............呢邊成日打風落雨唔使番工咖:lol::lol:

d228216 發表於 2008-6-7 10:46 AM

[quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2008-6-7 10:42 AM:$e^Az.~slD2S$R
_6|{4ecg}
%Z3s(y9` ~T.o
咁你仲唔快快move 番hk.............呢邊成日打風落雨唔使番工咖:lol::lol: [/quote]IGv2O@/p)K
成身濕哂

BeachBoy 發表於 2008-6-7 11:05 AM

暴雨警告信號 香港時間11時00分發出 E6eI5G0T.y XYtRL
*P"i%~gM,W
香 港 天 文 台 在 上 午 11 時 正 發 出 之 有 關 [color=Red][size=6]紅 色 暴 雨 警 告 信 號[/size][/color] 的 特 別 報 告 :
}E h.W7Z@&W3Fe Qr+s&X!Ga |IS
暴 雨 警 告 信 號 現 時 為 紅 色 , 表 示 香 港 廣 泛 地 區 已 錄 得 或 預 料 會 有 每 小 時 雨 量 超 過 50 毫 米 的 大 雨 , 且 雨 勢 可 能 持 續 。
}uDg#x 5F ~#I!N5Y
持 續 的 暴 雨 已 經 或 將 會 導 致 道 路 嚴 重 水 浸 和 交 通 擠 塞 。 暴 雨 亦 可 能 影 響 學 校 上 課 時 間 。 家 長 、 學 生 、 學 校 當 局 及 校 車 司 機 均 應 留 意 電 台 及 電 視 台 有 關 學 校 的 公 布 。 有 需 要 外 出 的 人 士 應 小 心 考 慮 天 氣 及 道 路 的 情 況 及 注 意 安 全 措 施 。
_\*b1IF3E
/M[[tj3|%N,g+A 在 暴 雨 情 況 下 需 要 執 行 任 務 的 人 士 應 回 到 工 作 崗 位 。
BYv4@1Z F )|!au6r@`
天 文 台 提 醒 市 民 仍 需 繼 續 對 暴 雨 可 能 帶 來 之 危 險 提 高 警 覺 。 k3N2r_J-p)U1Ei
;R#[iK-k7_4O
可 能 受 大 雨 及 水 浸 影 響 之 市 民 應 採 取 適 當 的 預 防 措 施 , 以 防 止 可 能 引 致 的 損 失 。 ;iC V4y)zK.c/t
A*Z8D[ s pZ
請 留 意 電 台 或 電 視 台 廣 播 有 關 交 通 情 況 及 其 他 有 關 暴 雨 消 息 之 報 告 。

tangkevin 發表於 2008-6-7 11:16 AM

天文台玩野AR
&E T+a%m X iW 11.00 正
JH VR:xLYw6AK'Z 咁啫係要人番工啫

YUEN_LOUIS 發表於 2008-6-7 11:27 AM

[quote]Originally posted by [i]tangkevin[/i] at 2008-6-7 11:16 AM:+c4GH.S*C9H7p8th%W
天文台玩野ARxZa6S v E|'t`
11.00 正 tJk r#[mR0E
咁啫係要人番工啫 [/quote]
.h8Fs0icC :angry:遲DD除都唔得!
GKj2uA(a-| 福佢個街!話唔係官商勾結都冇人信呀!

d228216 發表於 2008-6-7 11:31 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2008-6-7 11:27 AM:Fe(x/C-]nH

4D7b%l n_&I+nvg :angry:遲DD除都唔得!,uQ8`#]oh5v4C Kh
福佢個街!話唔係官商勾結都冇人信呀! [/quote]BUnd4a(m
:fight:東涌

d228216 發表於 2008-6-7 11:31 AM

:fight::fight:

terryng2 發表於 2008-6-7 11:32 AM

11:30 天文台改發黃雨la
*~W,n%Z\ U xN I 2OQ1or:[3S9i G

C9U%oL7KL,L k~fp 黃 色 暴 雨 警 告 信 號 c@b%|0I3Q7?}

1_/X P4J g oE P!g 香 港 天 文 台 在 上 午 11 時 30 分 發 出 之 有 關 黃 色 暴 雨
8X&dR;Un)S*o 警 告 信 號 的 特 別 報 告 :
|)D Z)_"x3Xa
q%S"Nx$m^$\ 暴 雨 警 告 信 號 現 時 為 黃 色 , 表 示 香 港 廣 泛 地 區 已 錄ku*V5k&Pe:n:m
得 或 預 料 會 有 每 小 時 雨 量 超 過 30 毫 米 的 大 雨 , 且 雨_E"X {#g!jG?
勢 可 能 持 續 。0|D^B EPOB6p

^@&L4~ex%_@` 一 些 低 窪 地 帶 及 排 水 欠 佳 的 地 區 會 出 現 水 淹 。 可 能*]#L_:o6}/r
受 大 雨 及 水 浸 影 響 之 市 民 應 採 取 適 當 的 預 防 措 施 ,
~([_Ft ` 以 防 止 可 能 引 致 的 損 失 。(D N!wQ"j9]
&{-C$H4n9o'x,d
市 民 仍 需 繼 續 對 暴 雨 可 能 帶 來 之 危 險 提 高 警 覺 , 有-}`2WI,{E:c
需 要 外 出 的 人 士 應 小 心 考 慮 天 氣 及 道 路 的 情 況 及 注E6y8@gzL
意 安 全 措 施 。
e7E#wT J-tfPO Is a'L&A)}*d4zb@Ez
請 留 意 電 台 或 電 視 台 廣 播 有 關 交 通 情 況 及 其 他 有 關
lH vB_[T 暴 雨 消 息 之 報 告 。
.d,FFw/ZD)D&y ?7~!]5U r3_N4r
以 上 天 氣 稿 由 天 文 台 於 2008 年 06 月 07 日 11 時 31 分 發 出

YUEN_LOUIS 發表於 2008-6-7 11:33 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-6-7 11:31 AM:
%? B)i+B3dh :fight::fight: [/quote] sJbN$p,ql/X ~ OA
:mad:咁嘅交通,番條欖呀!

YUEN_LOUIS 發表於 2008-6-7 11:34 AM

[quote]Originally posted by [i]terryng2[/i] at 2008-6-7 11:32 AM:
.Ff+]T_"G*O m 11:30 天文台改發黃雨la1C4d.yU b
T_b7nf*r
8_6Ts{S4k
黃 色 ... [/quote]3w;_|2k,?-[M5`5T
:mad:死人香港政府,叫佢交待D政治助理D人工又唔見佢咁快!

Triangel 發表於 2008-6-7 11:34 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-6-7 11:31 AM:
{.U/U\!nS$sF :fight::fight: [/quote]
S$nS,T8a$d2y.E1b 2}9y ck|b%t]@
d佬你動用你部私人直升機影架

d228216 發表於 2008-6-7 11:36 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2008-6-7 11:33 AM:
"TZ5p4w2[(T8f
Kf9{H Y,xE:w :mad:咁嘅交通,番條欖呀! [/quote]
(|!I2H@&fxZV5] 打電話返公司同你老細講:「咁嘅交通,番條欖呀!」:D

d228216 發表於 2008-6-7 11:39 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-6-7 11:34 AM:6U7@CE![8AV ^\

,Z%r-\{3nfy#dXr 5tk/_g,CH-o |:l+^k
d佬你動用你部私人直升機影架 [/quote]
|1w7YE^+E :eek::eek::eek::eek:,Img?,}k|G
**** Hidden Message *****

YUEN_LOUIS 發表於 2008-6-7 11:40 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2008-6-7 11:36 AM:}$O+Y}v){3a#m
|~BL#V ?
打電話返公司同你老細講:「咁嘅交通,番條欖呀!」:D [/quote]:a0F(I8F!Gk"n3X;T'm
工就今日短週唔使番~yB4V\ w_5Z
不過就啱啱好要去番學:cry:

toy739toy 發表於 2008-6-7 11:41 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2008-6-7 11:34 AM:
6b"g9r}W~!J,@ Rj~3E VCR

_ tst(Ixa#b d佬你動用你部私人直升機影架 [/quote];e-S;X6xNK
游梗飛機河:D

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.