娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Lee3 發表於 2008-6-8 05:38 AM

Facebook 麻將團

現在facebook有一個新功能,那就是麻將!]s1F6[Zgn
他是一個facebook上的一個遊戲,有沒有人想籌一籌人數上fb戰幾圈?

lookityourself 發表於 2008-6-8 11:23 AM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-6-8 05:38 AM:
0b'E y5VF+I 現在facebook有一個新功能,那就是麻將!2x6f"D~9t5x F9`i
他是一個facebook上的一個遊戲,有沒有人想籌一籌人數上fb戰幾圈? [/quote])_/^T8~0}*r$UOpK!r
我有玩呀, 但我想問點解同電腦打o既話就會無端端話咩結東遊戲o既

Lee3 發表於 2008-6-8 02:03 PM

[quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2008-6-7 07:23 PM:N6WyMd?~({

Rr$KVbHkUVAy 我有玩呀, 但我想問點解同電腦打o既話就會無端端話咩結東遊戲o既 [/quote]~]u7?({3]8l

g[(OPAINfVn5U 有分圈數, 4 round 就是一人做莊一次。沒有連莊。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.