娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-6-8 08:59 AM

你地會點揀 ??

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

supreme12 發表於 2008-6-8 09:15 AM

靓个个啦更系```不过呢D 讲缘分既```比你遇到你中意但系个样一般```甘更系要一般啦```

cheery 發表於 2008-6-8 11:09 AM

梗係靚女啦,,,
3j Fq*['Pg7U&p,D R'x ] U.j T B;Sn%n
之後佢飛唔飛走就要睇你有冇本事啦;r2t9x4\/`6nN

6I:h wV_bU 有料嘅,飛唔飛走就不是問題

lookityourself 發表於 2008-6-8 11:20 AM

靚果個, 因為依家果個都係靚, 而大家又相處得好好
#ZqEp} j 雖然係會無咁有安全感, 但我同佢大家都好愛大家
-r"wz2?phj 佢令我覺得佢唔會離開我, 至少依家係丫)~)l v ^Bw!\

L\vw8v]LpM,K3X 所以我選擇靚果個

jen01 發表於 2008-6-8 11:43 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-6-8 12:19 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-8 11:43 AM:
k mN A MZUv 如果個靚女識左第二條仔:mad:,Ri k[e
仲要同人扑埋野:haha:,(你係最後一個知:secret:)
*\7W a(V A8g.XE:~:K 都幾係野呀:cry:
S0o[H.H(s 4dGqP(Vl
所以我智買普通嗰個女仔,走佬機會細d:good::agree: [/quote]
;n.k Y0Fg #M)~8qb"E'ok/s#Q
2T6_7V;H(Z
1.正常男人百分百一定会揀靚!y*Z&{/Y*d5` z
2.做人點可以對自己咁無信心牙~jen01,點解唔俾係你飛佢,或者諗點同佢維持好情侶關係?bmzvnrE
3.你個topic係一個好靚嘅女仔同一個普通嘅女仔,你們會揀邊個做你條女?"{8u2X_f%rF*F4h.[7c
   同仲要同人扑埋野已經係兩樣野,唔可以混埋一齊,唔好有咁多假設性,棧諗壞腦!r+wxH)_
bW)p6C4^7y k `N
good luck,走la,bye:crybye:

lookityourself 發表於 2008-6-8 12:44 PM

其實兩個人相愛唔係要用你o既真誠同愛去令對方都咁愛你咩Z-O[ [ a {
往往都諗住點樣去留住別人唔好等佢去搵第二個
fw4ut)|g 點解唔諗下自己應該對自己o既愛人好d, 愛護佢同保護佢呢?
SRt'\x4j:Wc 愛情唔係一場遊戲, 你留得住佢你就贏, 可能現今人人都淨係想搵個伴, 都無諗呢様o野
xX['~h7}hJ[2` 靚女同普通女仔大家一樣都係女仔, 其實大家所需要o既o野都係一樣
3p6\B;`UL;i T0sD 都係想有一個好愛自己o既男朋友, 去錫自己去愛自己'x7i"\ S&\)q;c#`
如果佢覺得你真係愛到佢死, 無o左佢唔得o既話, 你估佢會有咁易去搵第二個咩??
:o3H#UN P Z/e 諗住佢總有一日會出賣你, 總有一日會離開你, 咁樣你仲可以全心全意愛佢咩
r2U.o#x|-uDS 你想佢唔走都難啦....
a1R2j#];l6@0D 6N B O+E!N SZQ'P2g
你點樣對自己女朋友, 你做好o左自己, 對佢好好, 佢再出賣你都無計了吧
&c.j S7QsO)i,c 唔好以為普通女仔就一定唔大危機, 你估普通女仔就無人追了嗎\![ U;Iv3Yb PN#Q
平常人見到普通女仔同靚女仔都走去追普通女仔先, 因為難度比靚女低
$O6~6EU J1h)^ 靚女有時其實只要花d 心機花d 耐性都唔係話好似比你講到情況咁差
zAp|H|0k_7G 2x9fEkV)sc#W u?V@
一切都係睇你點樣做ga 咋brother...

阿感 發表於 2008-6-8 01:11 PM

普通女都好多唔專一,據你嘅諗你,D豬扒o岩晒你,有安全感嘛

Lee3 發表於 2008-6-8 02:05 PM

[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2008-6-7 07:09 PM:
(Q%s9L @'FdC 梗係靚女啦,,,`:] J$Gj)|
;Q6@c5H:w^uv[6O
之後佢飛唔飛走就要睇你有冇本事啦Vc"u%D|*W6P7|
vehuH
有料嘅,飛唔飛走就不是問題 [/quote]8[C:R/Mv5ya

&cB._9H(g} 沒料嘅,豬排也走

發表於 2008-6-8 09:22 PM

普通女仔仲易比人溝:kicking:3p(P,Qk4|2l{3O
往往靚女眼角高,好多仔同樓主諗法一樣唔敢高xu2Y+N%jc8^
仲有樓主假設個個都你咁既質數?:dev:ge*e#s0N0M
你襯唔起靚女唔代表其他巴打一樣:win:

ronald001120 發表於 2008-6-8 10:17 PM

一晚揀靚`j"Kz~+U"q
長遠就揀普通

jen01 發表於 2008-6-9 05:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-6-9 05:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-6-9 05:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Lee3 發表於 2008-6-9 02:16 PM

爲什麽要選?k'j;R/g!E!W&^
雙飛不好嗎?只要他們不知道對方的存在就ok 的啦。

BOYDWAN 發表於 2008-6-9 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-6-9 14:16:
+Hb.C-o$Wj9^ t$B 爲什麽要選?
9P%y Q@Pl 雙飛不好嗎?只要他們不知道對方的存在就ok 的啦。 [/quote]*u$Jw$L`~b
`FH gk]FN
h0r:p;q!sX?Y
中point~:lol: 完全講出我心入面想法~:lol:n A']8P7bdzU
私人加6~私人加6~:P

jen01 發表於 2008-6-9 02:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

20001160 發表於 2008-6-9 03:55 PM

你咁諗就等於驚有錢後會比人打劫或挷架?Df)wX4\
我就唔信你唔想有錢<--如果唔想就真係吹你唔脹#\n*d!^dH5]9B ? eJ
1.無理由咁多假設 樣一般ga女仔都可以飛你  飛唔飛係睇心唔係睇樣
YcRK~.\?3T 2.老兄你出呢條問題好似你選擇女友只由外表出發,但係最後又唔係選最好外表  好怪= =
Y)h}Z0? ['J?1hu;G+M
至於你個問題  我就兩個都無所謂(個樣唔係好差就得)   都係睇返相處個感覺好唔好決定

mk政 發表於 2008-6-9 03:55 PM

@@可唔可以個樣普通.V'~qCd
身材好呀!

自由神 發表於 2008-6-9 03:58 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-6-9 02:35 PM:we3h#J.OzO
x-u#Z5Wb7`K(T7Ot

1x)P.kG:wT,Q3^
s6S,o0z!Y[aU2q 中point~:lol: 完全講出我心入面想法~:lol:
8W'mL{:U8W eLc 私人加6~私人加6~:P [/quote]%PUS^f2f
雙飛邊夠呀:naughty:'R5` CV bR/E:y
五飛六飛就差唔多:P:P:P:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.