娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-6-8 08:59 AM

你地會點揀 ??

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

supreme12 發表於 2008-6-8 09:15 AM

靓个个啦更系```不过呢D 讲缘分既```比你遇到你中意但系个样一般```甘更系要一般啦```

cheery 發表於 2008-6-8 11:09 AM

梗係靚女啦,,,9D X1R(^8c
-{ZS Z)d&`:xO1?
之後佢飛唔飛走就要睇你有冇本事啦
9h%n,]$~*}ST~ 7p!Ce z5g$S&co }pM/e
有料嘅,飛唔飛走就不是問題

lookityourself 發表於 2008-6-8 11:20 AM

靚果個, 因為依家果個都係靚, 而大家又相處得好好
1@V#W;r _Wj 雖然係會無咁有安全感, 但我同佢大家都好愛大家:G%?,YeA V
佢令我覺得佢唔會離開我, 至少依家係丫dS0{,{%|O@(hL

NP e _@K'R 所以我選擇靚果個

jen01 發表於 2008-6-8 11:43 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-6-8 12:19 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-8 11:43 AM:
n~)}/}?:@.` 如果個靚女識左第二條仔:mad:,
8i"Or$f(@ 仲要同人扑埋野:haha:,(你係最後一個知:secret:)lME b_[ M E
都幾係野呀:cry:HRs7_MA k bq

dNH!_D 所以我智買普通嗰個女仔,走佬機會細d:good::agree: [/quote][+T'o_y'L3xM

q"P)Tn\$B%M-} &}V$Xq~6H5Cz k
1.正常男人百分百一定会揀靚!
rQG5L}'i~B*T6\ 2.做人點可以對自己咁無信心牙~jen01,點解唔俾係你飛佢,或者諗點同佢維持好情侶關係?
'\Q,x j&RVp;z6b 3.你個topic係一個好靚嘅女仔同一個普通嘅女仔,你們會揀邊個做你條女?&fc/a[I"k k1ZM;e;u
   同仲要同人扑埋野已經係兩樣野,唔可以混埋一齊,唔好有咁多假設性,棧諗壞腦!{2P%@Ev'd
0s ^%^]0d,J*Z(D
good luck,走la,bye:crybye:

lookityourself 發表於 2008-6-8 12:44 PM

其實兩個人相愛唔係要用你o既真誠同愛去令對方都咁愛你咩$qZ/~7P k P!A
往往都諗住點樣去留住別人唔好等佢去搵第二個
?\gk;u:s/W&kj+u:z 點解唔諗下自己應該對自己o既愛人好d, 愛護佢同保護佢呢?5C \ Sq l Z6S8u k,i_
愛情唔係一場遊戲, 你留得住佢你就贏, 可能現今人人都淨係想搵個伴, 都無諗呢様o野
,L`z&Gl0NG L-T/vs 靚女同普通女仔大家一樣都係女仔, 其實大家所需要o既o野都係一樣af` C8R ot
都係想有一個好愛自己o既男朋友, 去錫自己去愛自己
e*S]O!QU jA` 如果佢覺得你真係愛到佢死, 無o左佢唔得o既話, 你估佢會有咁易去搵第二個咩??
p1BR!_7T*bv/I 諗住佢總有一日會出賣你, 總有一日會離開你, 咁樣你仲可以全心全意愛佢咩-O.zCL,S2@"pMP0N
你想佢唔走都難啦.... A0\*W`;gL1O"}:^

2G"Pp^ g.n]h{d 你點樣對自己女朋友, 你做好o左自己, 對佢好好, 佢再出賣你都無計了吧
U COa&b1ByVekG 唔好以為普通女仔就一定唔大危機, 你估普通女仔就無人追了嗎 d"K \7X\IF e
平常人見到普通女仔同靚女仔都走去追普通女仔先, 因為難度比靚女低.f1n h`*[U?4H
靚女有時其實只要花d 心機花d 耐性都唔係話好似比你講到情況咁差X/M9CCv ikPn`
0mR0mde?(j_0nvo
一切都係睇你點樣做ga 咋brother...

阿感 發表於 2008-6-8 01:11 PM

普通女都好多唔專一,據你嘅諗你,D豬扒o岩晒你,有安全感嘛

Lee3 發表於 2008-6-8 02:05 PM

[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2008-6-7 07:09 PM:H+D x|5r{-KT:T j
梗係靚女啦,,, r({n4C|/t
/o t-nV~
之後佢飛唔飛走就要睇你有冇本事啦
zgT8s2FK%W;c+A S4T$Co.o)cnIB
有料嘅,飛唔飛走就不是問題 [/quote]G%@c1D:@ClF

/x*kD |'k7ND-g 沒料嘅,豬排也走

發表於 2008-6-8 09:22 PM

普通女仔仲易比人溝:kicking:W[WUdx*b9V
往往靚女眼角高,好多仔同樓主諗法一樣唔敢高xM}x}8L`3if*Q,n+^
仲有樓主假設個個都你咁既質數?:dev:
l#k sY0oo 你襯唔起靚女唔代表其他巴打一樣:win:

ronald001120 發表於 2008-6-8 10:17 PM

一晚揀靚B8S6b)U7U{oL
長遠就揀普通

jen01 發表於 2008-6-9 05:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-6-9 05:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-6-9 05:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Lee3 發表於 2008-6-9 02:16 PM

爲什麽要選?;Wqw/V Oz
雙飛不好嗎?只要他們不知道對方的存在就ok 的啦。

BOYDWAN 發表於 2008-6-9 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Lee3[/i] at 2008-6-9 14:16:
+_L*M:b3E 爲什麽要選?xA;G0y:{CGh:O
雙飛不好嗎?只要他們不知道對方的存在就ok 的啦。 [/quote]
.ryXh@iIQ d#|Qy,J L gL4|N
s~ Z2[` lH)o J M
中point~:lol: 完全講出我心入面想法~:lol:
e0VG-P]| q G 私人加6~私人加6~:P

jen01 發表於 2008-6-9 02:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

20001160 發表於 2008-6-9 03:55 PM

你咁諗就等於驚有錢後會比人打劫或挷架 ON;aaC| p&y
我就唔信你唔想有錢<--如果唔想就真係吹你唔脹.d,y1^j#Q*q S0pfX q
1.無理由咁多假設 樣一般ga女仔都可以飛你  飛唔飛係睇心唔係睇樣TVj tO1D6L
2.老兄你出呢條問題好似你選擇女友只由外表出發,但係最後又唔係選最好外表  好怪= =p$j#X*?EUG

#N}Y,k+V#q-U.F:Xm 至於你個問題  我就兩個都無所謂(個樣唔係好差就得)   都係睇返相處個感覺好唔好決定

mk政 發表於 2008-6-9 03:55 PM

@@可唔可以個樣普通*jt4a2m.J%z(^6~)f
身材好呀!

自由神 發表於 2008-6-9 03:58 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-6-9 02:35 PM:
Y|,H6sSUK ST (t1qJww
f c-a!^ uU ]0\"s+o

gu:l?[;` 中point~:lol: 完全講出我心入面想法~:lol:#UC%tlcv!K:W^K
私人加6~私人加6~:P [/quote]
q-xbJ#a:S$f$p 雙飛邊夠呀:naughty:8?ni8S,E wK4l
五飛六飛就差唔多:P:P:P:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.