娛樂滿紛 26FUN's Archiver

0000001 發表於 2008-6-8 11:49 PM

東涌山泥傾瀉的過程

[url]http://hk.youtube.com/watch?v=R2uTKyK1c9k&feature=related[/url]
y%^;NZS0d#[ +y%ajS3fk
d樹撞到唔見哂#{#pqcCur4~'I
成條黃河咁Z Vb/x%i`'B)oi
大自然既威力, 可怕

Ulike 發表於 2008-6-9 12:34 AM

我們人太緲小了 !!

Nucks 發表於 2008-6-9 10:18 AM

好彩唔近民居
E{.jl4_s],N$LT(n4_
Hyi-i _5X9ZK Uh\ 比較下當年的碧瑤灣山泥傾瀉
K Q#s%~;H [url]http://www.youtube.com/watch?v=6MZVYEzYJVk[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.