娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 東涌山泥傾瀉的過程
0000001
發表於 2008-6-8 11:49 PM
東涌山泥傾瀉的過程
[url]http://hk.youtube.com/watch?v=R2uTKyK1c9k&feature=related[/url]
y%^;NZS0d#[
+y%a jS3fk
d樹撞到唔見哂
#{#pqcCu r4~'I
成條黃河咁
ZVb/x%i`'B)oi
大自然既威力, 可怕
Ulike
發表於 2008-6-9 12:34 AM
我們人太緲小了 !!
Nucks
發表於 2008-6-9 10:18 AM
好彩唔近民居
E{.jl4_s],N$LT(n4_