娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Ulike 發表於 2008-6-9 12:30 AM

紅磡道嚴重路地陷出現巨窿

紅磡道近庇利街交界對開馬路下午發生嚴重路陷事件。初步勘查得悉,疑因地下一條六百毫米污水管爆裂,帶走地底大量泥沙,造成一個面積約二十米乘十米,深逾五六米的大型空洞,洞口橫跨三條行車 y'w.cDtw

7_-`k1T!`e*l KZ'h{v{;Zpr-dN
線,現已紅磡道全線需緊急封閉。由於地陷大洞太大,貫穿地底不少電纜受損,未知要維修多少日才能完全恢復。
+i\ u8LV{ b;j
f:[S0~%r&G gg [color=Red][size=4]會唔會係自然現象的先兆, 好似地震前噤.... ??[/size][/color]pA%{Z8A~.D,v
#ex,i$T+T_Jl
[[i] Last edited by Ulike on 2008-6-9 at 12:33 AM [/i]]

-仔仔仔- 發表於 2008-6-9 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]Ulike[/i] at 2008-6-9 12:30 AM:+a'e(Fc.f%?{
紅磡道近庇利街交界對開馬路下午發生... [/quote]
t e~i)m-@"y1}'ux 人地都話爆水管咯
3P0`D7DGH"@rh;L 自乜鬼野然現象姐:sleep:
l P cs(uE 成日都驚呢樣驚個樣:help:

kuru 發表於 2008-6-9 01:18 AM

製造恐慌就係呢d人, 係大陸比人拉左喇
6Y%CLOX0kl`-x:N 琴日咁大雨, 山泥都瀉晒出黎, 有地陷有乜出奇~

clkgtr 發表於 2008-6-9 01:18 AM

[quote]Originally posted by [i]Ulike[/i] at 2008-6-9 12:30 AM:
[m;_7AY+FD*V 紅磡道近庇利街交界對開馬路下午發生... [/quote]
[U[:k,o5p_Ev}5S (DHj5f&a ^
妖言惑眾 :nogood::nogood::nogood:

Ulike 發表於 2008-6-9 01:39 AM

講下 jer!唔駛噤惡既 !!!

ktwu2007 發表於 2008-6-9 01:43 AM

香港成日爆水管o奇la!
]"x/D L.E&m 次次爆親都大堵車, 所以都多到新聞都唔出, 除非有人受傷.....

0000001 發表於 2008-6-9 05:40 PM

呢d係好既預防意識w:n+T4VW.rCp)Z
起碼我諗唔到先~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.