娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2008-6-12 01:05 AM

有無人又係搞左有線寬頻上網而電視接收好差,有乜辦法??.....

我用了有線寬頻上網差不多一年了,初初看tvb and 明珠台時電視時都很清,亞視比較差但勉強看到, 但最近電視收得很差,亞視完全看不到, tvb and 明珠台也變得很多雪花,和有線的解碼器有關嗎???

terryng2 發表於 2008-6-12 01:42 AM

我都係,在10年前裝過,後來無用,的確差了好多X-raL V
我亞視or 國際最差

harry_cfc 發表於 2008-6-12 11:57 AM

樓主要 OUT 番 CABLE 條天線, YLG A{)C
然後再裝番入大廈公共天線就 OK!

c神 發表於 2008-6-12 01:57 PM

[quote]Originally posted by [i]harry_cfc[/i] at 2008-6-12 11:57 AM:
6B%[+}:el4m"tN 樓主要 OUT 番 CABLE 條天線,2Cdp3V0E)a6u4Y-f c^yv
然後再裝番入大廈公共天線就 OK! [/quote]
uRI`}*z 難唔難out架?
SK,w0MT8jCG 唔係好識out
4NQ g(ly%j8E-O 而家裝左放大器。都唔得

terryng2 發表於 2008-6-14 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]c神[/i] at 2008-6-12 01:57 PM:#s"d%p"T+y \

,_1Z _"B(Aa} 難唔難out架?
/g5R8m2b"r%h#G 唔係好識out
*k8AX]],jAhs C 而家裝左放大器。都唔得 [/quote]dB-Z#_!a7Q5PyuW

E)[*AeL4e i~'y#r\ 你係什麼樓,公屋定私樓
W1m!QVw5~ 公屋可能容易搞d
t$D#z;}I'f%G 私樓會在電錶房可能要找有線搞,要150元

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.