娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-6-13 10:34 PM

"我同學19歲下個月升做經理"

我老母返工果度
/?eaP c ]%u6JM8a 有位18歲o靚仔做兼職
0TaR.jTtd 有日佢同我老母講 :
.B,b:r9k3]3h+g (A = 個o靚仔 / B = 我老母)
Z/V(V.j8X A : 我同學介紹我做份工,我去左見工E{[0od3b_h
B : 份工做咩架?#R2w2u4L+S[j)n
A : 間公司負責幫D產品做代理G b f,f D8Y
B : 響邊返工?
@B5g#oQB A : 間野響旺角,要上左D課程先,人地覺得啱先請,要著西裝返工,DnLaym }
     我同學19歲下個月升做經理
N$fCET)s ZOOh .........6I:n0G)U+{4HL
......'mp8M2N_7a-o k
....
#lyV_7lS#N2|^ 最後問我屋企人有乜意見,X8|;n`v`r
我老母 : "你想試咪去試下囉!"

個人資 發表於 2008-6-13 10:37 PM

我可能知邊間@@

chiwang 發表於 2008-6-13 10:58 PM

傳銷公司??

d228216 發表於 2008-6-13 10:58 PM

d傳銷公司, 專呃靚仔, 低能兒童+白痴老母!
A8n y Tu
^I Gb/r[Vp 做經理???做瓜你就有份:gun::gun::gun:sZsl1NX:`$di

C:Rs*kjC*|kf 今時今日重有d哂on膠既人:haha::haha:
ok1D'X(JW
`-v$x%XSc.c w [[i] Last edited by d228216 on 2008-6-13 at 11:00 PM [/i]]

alienck 發表於 2008-6-13 10:59 PM

冇錯
'e/R@ag*s{$U,d6T%b 應該係果d傳銷公司呃錢

terryng2 發表於 2008-6-13 11:05 PM

傳銷公司睇來係銅鑼灣 l b

但丁 發表於 2008-6-13 11:27 PM

旺角雅蘭中心一期 xx 樓
N;n&w\'b'z2Q%M 肯定係傳銷

cia1hk 發表於 2008-6-13 11:46 PM

咪咁天真啦...!!!得19歲就做經理,
;|$b1do+Jf 除非間公司係佢老豆/老母開,唔係0既老麥都唔掂啦!!!
._:p&P#G8[G0\ :haha::haha::haha::haha::haha:

TTTLLL 發表於 2008-6-14 03:47 AM

好騙局...

benny0105 發表於 2008-6-14 05:33 AM

一睇標題就知有 "景轟"2Gz PR+Z4O9j,R
2eD'y,p KH`
睇埋內文就知一定係呃人既公司

infjlam 發表於 2008-6-14 07:52 AM

阿伯阿婆就話無知,比祈福黨、寶藥黨呃,
P/\!s4R!l5| r3D.G&jO 19歲都唔細o羅,仲咁膠?
+g%L"_tX @ :hitwall:

sage 發表於 2008-6-14 11:31 AM

even today there are people joining lb...

ronald001120 發表於 2008-6-14 01:12 PM

9成係傳銷.P9A5ptj D5RF k
依家做傳銷冇發達

艾力克 發表於 2008-6-14 04:54 PM

[quote]Originally posted by [i]cia1hk[/i] at 2008-6-13 11:46 PM:
CV5R4f\+an$m3x 咪咁天真啦...!!![color=Red]得19歲就做經理[/color],
-M G` Zf)N5YcT[9j/kg 除非間公司係佢老豆/老母開,唔係0既老麥都唔掂啦!!!
Fz0uXH(H)U%k :haha::haha::haha::haha::haha: [/quote]
-gqf1E2~YK 麥當努有機會做倒經理 :P:P

123456yyyYYY 發表於 2008-6-14 05:49 PM

自己開公司做埋老闆tim= =vo~#a2L
叫你個fd 小心 d啦..

大家樂1234 發表於 2008-6-14 06:50 PM

叫佢同學問下自己
Un%l.@G R t 認為自己有咩野可以令人升佢做經理 G h,V9p({~ h
學歷?經驗?

iversonruls 發表於 2008-6-14 07:05 PM

發夢冇咁早呀

bwk0317 發表於 2008-6-14 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-6-13 10:34 PM: `1B/uDW3nz
我老母返工果度
cH+f`6{ ... 我老母 : "你想試咪去試下囉!" [/quote]4I&u;b'E g&A%`Sm
?;tda.[
[size=4]s7H2u"~(F;FGN+P6O
[color=Purple]你老母響[u]旺角[/u]邊擋返工, 你同學試過, 我都想去!J$m A:K@0a-_9p/C
試下![/color][/size] :dev:
U,[)Zo@lfS5G 3Ho7Eq3Kor y
[[i] Last edited by bwk0317 on 2008-6-14 at 07:14 PM [/i]]

dawander3r 發表於 2008-6-27 01:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2008-6-29 12:48 AM

請唔請人呀咁??

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.