terryng2 發表於 2008-6-29 01:00 AM
[quote]Originally posted by [i]vbvb[/i] at 2008-6-29 12:48 AM:
} r7[\.nzx)wU
請唔請人呀咁?? [/quote]
A!lo%s-mm l8O[?ud
ol0?!MmeH"bM
你想做呀
!k BG"^3P4V5]
好危險的
阿感 發表於 2008-6-29 02:09 AM
聽講d師奶都可以做到去外國傾生意
打狗棒 發表於 2008-6-29 12:58 PM
廿幾歲可以做政治委任助理, 逗13萬人工, 咁19幾歲做經理有乜咁奇?:haha: