娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terryng2 發表於 2008-6-29 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]vbvb[/i] at 2008-6-29 12:48 AM:} r7[\.nzx)wU
請唔請人呀咁?? [/quote] A!lo%s-mm l8O[?ud
ol0?!Mm eH"bM
你想做呀!kBG"^3P4V5]
好危險的

阿感 發表於 2008-6-29 02:09 AM

聽講d師奶都可以做到去外國傾生意

打狗棒 發表於 2008-6-29 12:58 PM

廿幾歲可以做政治委任助理, 逗13萬人工, 咁19幾歲做經理有乜咁奇?:haha:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.