娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2008-6-13 10:34 PM

"我同學19歲下個月升做經理"

我老母返工果度
Tgy,J6L s 有位18歲o靚仔做兼職
R:j4frOCLmP*z 有日佢同我老母講 :
oO5X6dVKTU{I (A = 個o靚仔 / B = 我老母)
&l3[ o#]tY/V A : 我同學介紹我做份工,我去左見工
*i%v W5bZQH B : 份工做咩架?
H{X"bpoU A : 間公司負責幫D產品做代理
D Sb9}u/V B : 響邊返工?
^gLc o0Ou@s A : 間野響旺角,要上左D課程先,人地覺得啱先請,要著西裝返工,i1p'pd#K
     我同學19歲下個月升做經理"~ b5|$wC4M-{
.........+}6@Z e ?(e\:`/[HS
......%sK!U~|'pQ `o
....
%?XFz5h @h/N;Z 最後問我屋企人有乜意見,wPsx+qEEpU
我老母 : "你想試咪去試下囉!"

個人資 發表於 2008-6-13 10:37 PM

我可能知邊間@@

chiwang 發表於 2008-6-13 10:58 PM

傳銷公司??

d228216 發表於 2008-6-13 10:58 PM

d傳銷公司, 專呃靚仔, 低能兒童+白痴老母!'A-Q"[1T k
n+y`,Xxtz,| U
做經理???做瓜你就有份:gun::gun::gun:,]/z%yT2?r1W3n wI~

2g/[C|5K0`k"j 今時今日重有d哂on膠既人:haha::haha:
Z2~N+eU"h.[0ML
7[IZ!bx~;Km [[i] Last edited by d228216 on 2008-6-13 at 11:00 PM [/i]]

alienck 發表於 2008-6-13 10:59 PM

冇錯)E4y7|+T!Q#rpA
應該係果d傳銷公司呃錢

terryng2 發表於 2008-6-13 11:05 PM

傳銷公司睇來係銅鑼灣 l b

但丁 發表於 2008-6-13 11:27 PM

旺角雅蘭中心一期 xx 樓 z:}"RU!f@3h
肯定係傳銷

cia1hk 發表於 2008-6-13 11:46 PM

咪咁天真啦...!!!得19歲就做經理,v,R6GK0\z [.VF
除非間公司係佢老豆/老母開,唔係0既老麥都唔掂啦!!!
5?6tJ1L Mp&Q :haha::haha::haha::haha::haha:

TTTLLL 發表於 2008-6-14 03:47 AM

好騙局...

benny0105 發表於 2008-6-14 05:33 AM

一睇標題就知有 "景轟"f'ecp Gg o

7m5T o!l}^m"r!wx 睇埋內文就知一定係呃人既公司

infjlam 發表於 2008-6-14 07:52 AM

阿伯阿婆就話無知,比祈福黨、寶藥黨呃,
L"N(xg&u 19歲都唔細o羅,仲咁膠?
C{,b0} Ry PR :hitwall:

sage 發表於 2008-6-14 11:31 AM

even today there are people joining lb...

ronald001120 發表於 2008-6-14 01:12 PM

9成係傳銷`"P/c_:x*S
依家做傳銷冇發達

艾力克 發表於 2008-6-14 04:54 PM

[quote]Originally posted by [i]cia1hk[/i] at 2008-6-13 11:46 PM:
J(iU)V SjMvnR'` 咪咁天真啦...!!![color=Red]得19歲就做經理[/color],
Z:`4aq F~h(s 除非間公司係佢老豆/老母開,唔係0既老麥都唔掂啦!!! c7n!JaX0vK2X
:haha::haha::haha::haha::haha: [/quote]
I GM+dPO 麥當努有機會做倒經理 :P:P

123456yyyYYY 發表於 2008-6-14 05:49 PM

自己開公司做埋老闆tim= =/CL%M-TgI6rM
叫你個fd 小心 d啦..

大家樂1234 發表於 2008-6-14 06:50 PM

叫佢同學問下自己
l,H-~d&{ L 認為自己有咩野可以令人升佢做經理
X#_JG#V"ft8E 學歷?經驗?

iversonruls 發表於 2008-6-14 07:05 PM

發夢冇咁早呀

bwk0317 發表於 2008-6-14 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2008-6-13 10:34 PM:
KanWRX+n[ 我老母返工果度
?)`p;Yq0gG ... 我老母 : "你想試咪去試下囉!" [/quote]s^1b@ w~ }
$A@~$j;Z
[size=4]L5o3@6fhhH0n
[color=Purple]你老母響[u]旺角[/u]邊擋返工, 你同學試過, 我都想去
Zfdm}.zYy 試下![/color][/size] :dev:
`"]8^n3hN.X;Z#l
;uQF!N,rW*IAg [[i] Last edited by bwk0317 on 2008-6-14 at 07:14 PM [/i]]

dawander3r 發表於 2008-6-27 01:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vbvb 發表於 2008-6-29 12:48 AM

請唔請人呀咁??

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.