"我同學19歲下個月升做經理"
我老母返工果度有位18歲o靚仔做兼職
有日佢同我老母講 :
(A = 個o靚仔 / B = 我老母)
A : 我同學介紹我做份工,我去左見工
B : 份工做咩架?
A : 間公司負責幫D產品做代理
B : 響邊返工?
A : 間野響旺角,要上左D課程先,人地覺得啱先請,要著西裝返工,i1p'pd#K
我同學19歲下個月升做經理"~ b5|$wC4M-{
.........+}6@Ze ?(e\:`/[HS
......%sK!U~|'pQ`o
....
最後問我屋企人有乜意見,wPs x+qEEpU
我老母 : "你想試咪去試下囉!" 我可能知邊間@@ 傳銷公司?? d傳銷公司, 專呃靚仔, 低能兒童+白痴老母!'A-Q"[1T k
n+y`,Xxtz,| U
做經理???做瓜你就有份:gun::gun::gun:,]/z%y T2?r1W3n wI~
今時今日重有d哂on膠既人:haha::haha:
[[i] Last edited by d228216 on 2008-6-13 at 11:00 PM [/i]] 冇錯)E4y7|+T!Q#rpA
應該係果d傳銷公司呃錢 傳銷公司睇來係銅鑼灣 l b 旺角雅蘭中心一期 xx 樓 z:}"RU!f@3h
肯定係傳銷 咪咁天真啦...!!!得19歲就做經理,v,R6GK0\z[.VF
除非間公司係佢老豆/老母開,唔係0既老麥都唔掂啦!!!
:haha::haha::haha::haha::haha: 好騙局... 一睇標題就知有 "景轟"f'ec pGgo
睇埋內文就知一定係呃人既公司 阿伯阿婆就話無知,比祈福黨、寶藥黨呃,
19歲都唔細o羅,仲咁膠?
:hitwall: even today there are people joining lb... 9成係傳銷